برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

راهنمای خرید انواع شیرآلات اهرمی رو کار و توکار

مزایا و معایب شیرآلات روکار

استفاده از شیرآلات روکار، امروزه به دلیل طرح های جدید و مدرن آن از سوی طراحان داخلی ساختمان با استقبال بسیاری مواجه شده است.  البته این نوع شیرآلات مزایا و معایبی با خود هنگام نصب و پس از آن به همراه خواهند داشت. از اصلی ترین مزایای آن، عبارتند از:
1) عدم نیاز به متخصص هنگام نصب

2) نصب آسان

3) صرف وقت و هزینه کم هنگام نصب شیرآلات روکار

4) قیمت مناسب این نوع شیرآلات

5) قابل دسترس بودن شیرآلات روکار

از اصلی ترین معایب شیرآلات روکار در ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع شیر اهرمی رو کار نسبت به شیرآلات توکار کم تر است و ظاهر خیلی لوکسی نسبت به نوع توکار ندارند.
  • به علت تماس هر دو دست به شیرآلات روکار، استفاده از این نوع شیرآلات در مکان های عمومی مثل سرویس بهداشتی عمومی توصیه نخواهد شد.
  • به دلیل وجود اهرم و چرخاندن آن برای تنظیم دمای آب در کنار میزان فشار آن، مصرف آب بالایی دارند.
  • امکان پوسیدگی در شیرآلات روکار بسیار است و همچنین نوع استیل شیرآلات روکار، امکان دارد دچار زنگ زدگی شود.

مزایا و معایب شیرآلات توکار

نصب در ساختمان مزایا و معایبی دارد. از اصلی ترین مزایای آن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) مصرف آب کم

2) مناسب بودن برای سرویس های بهداشتی کوچک

3) امکان تمیز کاری راحت

4) دارای نمایی زیبا و لوکس

5) طول عمر و ماندگاری بالا

در رابطه با معایب استفاده از شیرآلات توکار، موارد زیر مورد توجه قرار می گیرند:

  • دیوار باید از یک مساحت و ضخامت کافی برخوردار باشد تا امکان نصب این نوع از شیرآلات شکل بگیرد.
  • نصب شیرظرفشویی، ز مان بر بوده و هزینه اجرای آن نیز گران خواهد بود.
  • در صورت استفاده از این نوع شیرآلات در حمام، هنگامی که آب به سردوش انتقال پیدا می کند؛ کم کم سبب جمع شدن رسوب شده و آب دچار افت فشار می شود.
  • نصب شیرآلات توکار، نیاز مند نیرویی متخصص و خبره است. این فرد ابتدا باید مسیر لوله کشی آب در درون دیوار را درست تشخیص دهد تا هنگام تخریب دیوار، با مشکلی مواجه نشود.
      امکان تعمیر شیرآلات توکار هنگام نم دادن بسیار دشوار خواهد بود. در چنین زمانی مجبور به تخریب بخش هایی از دیوار خواهند شد تا محل مورد نظر را پیدا کنند. در نتیجه پیدا کردن محل خرابی و تعمیر آن، زمان بر و نیاز مند صرف هزینه بسیاری است.

موارد مصرف شیرآلات توکار و روکار

اگر چه متراژ محیط، قیمت این دو مدل شیرآلات و پیشنهاد های طراحان داخلی نیز در هنگام انتخاب نوع آن ها تاثیر گذار هستند، استفاده از شیرآلات توکار یا روکار در فضای داخلی ساختمان کاملا سلیقه ای است. معمولا از شیرآلات توکار در فضا هایی که کوچک هستند، بیش تر استفاده می شود. به طور مثال کوچک بودن سرویس بهداشتی به تنهایی آزار دهنده است. حال اگر از شیر آلات روکار استفاده شود، اوضاع از این نشیرآلات بهداشتی یکی از مهمترین کالاها در هر خانه،اداره،مراکز تجاری و … محسوب می شود….

به گزارش   ، شیرآلات بهداشتی یکی از مهمترین کالاها در هر خانه،اداره،مراکز تجاری و … محسوب می شود.چرا که علاوه بر کارکرد اصلی خودش که شستشو بوده از قابلیت جلوه نمایی و ایجاد هارمونی در محیط نیز برخوردار گردیده است.

باید در نظر داشته که شیرآلات ساختمانی از لحاظ نوع کارکرد به دو دسته  ،شیرآلات روکار،تقسیم بندی میگردد.

و همچنین دسته بندی شیرآلات از لحاظ کارایی نیز به شیرآلات آشپزخانه،شیر توالت ، شیر روشویی،شیر حمام شیرآلات چشمی،شیر پیسوال،شیر حیاطی و سایر شیرآلات جانبی دیگر تقسیم می گردد.

چگونه یک شیر خوب بخریم ؟

انتخاب یک شیر مناسب به عوامل مهمی همچون برند،کارایی،جنس بدنه،رنگ محصول،کارتریج،گارانتی و خدمات و محل خرید آن بستگی دارد.

برند » در بازار امروز برندهای بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به تولید شیرآلات کرده اند که قاعدتا شرکتهایی که دارای اعتبار و برند قوی نبوده قاعدتا به دنبال سود خود می گردند.از این رو باید در نظر داشته باشیم که یک شیر با برند معتبر چقدر ما را از خرید مجددمحصول بی نیاز می کند.

به عنوان بهترین شیرآلات ساختمانی در چند سال اخیر لقب گرفته و حجم فروش آن در بازار معادل تمامی برندهای دیگر است.

تنوع در شیرآلات کی دبلیو سی چه از نظر طراحی،چه از نظر رنگ و چه از نظر قیمت باعث شده تا این برند از جایگاه ویژه ای در میان مشتریان برخوردار گردد.

جنس بدنه » عمدهبدنه شیرآلات از جنس برنج ساخته شده اند.برنج به دلیل ساختار قدرتمند و قابل انعطافش بیشتر از بدنه استیل مورد استفاده قرار میگیرد.هر چند که شیرآلات برنجی نسبت به شیرآلات استیل از کیفیت سلامتی کمتری برخوردار است.

رنگ بندی » شیرآلات  سابقا فقط در رنگ بندی کروم به فروش می رسید.اما امروزه با تغییر در دنیای دکوراسیون رنگ بندی های دیگری همچون شیرآلات طلایی،رزگلد،سفید،مشکی،قرمز،سبز و سایر رنگ ها در بازار پیدا می شود.

کارتریج » شیرآلات اهرمی در واقع همان شیرهای کارتریجی است که تقریبا نسل قبلی شیرآلات فلکه ای را از بازار حذف کرده اند.کارتریج شیرآلات خوب معمولا سرامیکی بوده و از برندهای مطرح آن می توان به سدال اسپانیا و kwc سوئیس اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش » همه شیرآلات عموما دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش دائمی هستند.اما چیزی که بیشتر از هر چیز مشتری ها را اذیت می کند همین عدم صداقت و تعهد برندها به گارانتی هاست.البته راهکاره این معضل قبلا بیان شد.

قاعدتا شرکت های پرآوازه و برند همچون کی دبلیو سی،کلار،شودر،قهرمان و به پخش عموما هدفشان رضایت مشتری است و بنابراین همواره تلاش می کنند تا نام برند خود را زیر سوال نبرند.

خرید شیرآلات توکار چگونه انجام می پذیرد ؟

شیر توکار بر خلاف سایر شیرآلات دیگر از زیبایی و جلوه و البته قیمت بهتر و بیشتری برخوردار است. این موضوع در چند سال اخیر باعث شده تا مشتریان بیش از پیش به آن روی بیاورند.

شیرآلات توکار از طریق یک دایورتور یا مغذی مرکزی در داخل دیوار تعبیه شده و بعد از پوشیده شدنش از طریق سرامیک یا سنگ به واسطه اهرم پلاک قابل استفاده خواهد بود.

البته باید در نظر داشت که شیرآلات توکار علاوه بر نصب مغزی نیاز به لوله کشی ها دیگری برای خروجی دوش و آبریز خواهد داشت.

شیرآلات توکار عموما خراب بشو نبوده و عمر مفید و بالایی دارند و چنانچه مورد خرابی قرار بگیرند نیاز به تعویض مغذی پیدا می کنند.

از برندهای مطرح برای شیرآلات توکار می توان به شیرتوکارکلار،شیر توکار کی دبلیو سی،شیرتوکار شودر اشاره کرد

و اما نکته آخر از کجا بخریم ؟

خرید، یک موضع مهم است.امروزه که مشکلات زیادی از قبیل ویروس کرونا،ترافیک زیاد،آلودگی،فروشگاه های نامعتبر،قیمت های بی حساب وجود دارد خرید اینترنتی شیرآلات یکی از بهترین راهکارها می باشد.

مشتری می تواند در خانه یا محیط کارش به فروشگاه های اینترنتی معتبر رجوع کندو بعد از بررسی جزئیات و قیمت بهترین و البته مشاهده گواهینامه های معتبر سایت اقدام به خرید محصول خود کند.

قیمت ها در فروشگاه های معتبر اینترنتی همیشه به روز بوده و قابل رقابت با فضای فیزیکی و سایر رقبا است.این به مشتری این امکان را می دهد که حتی الامکان واسطه ها را حذف کرده و با قیمت مناسب تر محصول مورد نظر خود را خرید کند.

دکمه بازگشت به بالا