هنر و سینما

۵ شرور بزرگ جیمز باند که فیلم‌های بد این فرانچایز را نجات دادند


فرنچایز 007 و جیمز باند به خاطر شخصیت های سرسخت خود شناخته می شوند و فیلم های جدید توسط افراد شرور قضاوت می شوند. مجموعه جیمز باند شخصیت فراموش نشدنی و مهمی دارد و بسیاری از بهترین آنها در قسمت های قوی ظاهر شده اند. Ra ول l Silva در Skyfall (Javier Bardem) ، Uric Goldfinger در Golden Claw (گرت فروب) ، مامور 006 در Golden Eye (Sean Bean) و Le Chiffe در Casino Royale (Mads Mickelson) فیلم های وحشتناک وحشتناک وحشتناک توسط گروه را کنار هم قرار دادند. به

با این حال ، فیلم های گروهی از نظر کیفیت بسیار متفاوت هستند و زمانی ستایش می شوند که شخصیت های شرور یک شخصیت کلاسیک یا بد را حفظ کنند. در حالی که کلیشه ها خسته کننده هستند و داستان بی معنی است ، شرور فراموش نشدنی می توانند در فیلم هایی ظاهر شوند که عناصر لازم را ندارند. پنج بازیگر منفی منفی اصلی در سریال وجود دارند که بهترین فیلمهای ضعیف را در این مجموعه انجام داده اند.

به امیلیو لارگو – گلوله آتشین (تندربال)

جیمز باند

  • کارگردان: ترنس یانگ
  • بازیکنان: شان کانری ، کلودین آگار ، لوسیانا پالوزی
  • تاریخ انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 87 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7 از 10

چهارمین تجربه شان کانری ، پس از کار دکتر. نه ، از روسیه با عشق و پنجه طلا ، کیفیت بسیار پایینی دارد. این فیلم دارای یک صحنه افتتاحیه منحصر به فرد است که در آن 007 در یک جتپک فرار می کند ، اما هنگامی که به او مأموریت داده می شود مخفیگاه دو دستگاه هسته ای سرقت شده ناتو را که در آب پنهان شده است پیدا کند ، این تأثیر کاهش می یابد. متأسفانه ، فیلم در اعماق دریا خوب عمل نمی کند ، اما یک کاپیتان به نام امیلیو لارگو (آدولفو سلی) کیفیت عجیبی به فیلم افزود که چهره آبی داستان را تغییر داد.

این Agent Spector No. 2 این یک پیشرفت طبیعی برای سریال بود تا اینکه ارنست استاورو بلوفلد در فیلم You Only Live Twice فقط دونالد خوشایند شد. لارگو قدرت واقعی دارد و شخصیت جدید او منحصر به فرد و یک تهدید بزرگ به نظر می رسد. سالی با افتخار در حیاط خانه خود است و باند را به بازی با کارت دعوت می کند (البته او خجالت می کشد). لارگو بسیار جذاب است و حتی در آخرین نبردهای هولناک فیلم ، فارغ از روند داستان ، خود را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد.

به فرانسیسکو اسکارامانگا – مردی که برای نقره می جنگد (مردی با تفنگ طلایی)

جیمز باند

  • کارگردان: گای همیلتون
  • بازیکنان: راجر مور ، بریت اوکلند ، کریستوفر لی
  • تاریخ انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 39 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.7 از 10

راجر مور هیچ فیلم جالبی در این حق رای دادن ندارد ، اما حداقل Monnicker و Octopus علیرغم ظاهر کارتونی آنها سرگرم کننده هستند. مردی با تفنگ طلایی مورد نادری است که در آن مور خود را جدی می گیرد ، اما راز فیلم هرگز قانع کننده نیست و مور هیچ کار کارآگاهی ندارد. با این حال ، کریستوفر لی با بازی قاتلی به نام فرانسیسکو اسکارامانگا فیلم را نجات می دهد. لی همیشه نقش شرور را بازی می کند و با وجود کیفیت فیلم ، او یکی از شرورترین شخصیت های کل این مجموعه است.

اسکارامانگا در جزیره خود زندگی می کند و با دقت یک زمین بازی می سازد تا خود را برای حضور در گروه ها آماده کند. هدف او جمع آوری پول جایزه برای رهبر باند است ، اما او وسوسه می شود جاسوس رقیب خود را پیدا کند و کل فیلم را برای آماده شدن برای چالش نهایی صرف کند. در میانه ریتم های آهسته فیلم ، لی با افزایش قدم و سادگی شخصیتش ریتم فیلم را افزایش می دهد. دوئل تفنگ بین دو شخصیت توسط کارگردان فیلم ، گای همیلتون کارگردانی شده است و چندین درجه بیشتر از فیلم به طور کلی بالا رفته است.

به مکس زورین – صحنه ای که مردم را کشت (نگاهی برای کشتن کسی)

جیمز باند

  • کارگردان: جان گلن
  • بازیکنان: راجر مور ، گریس جونز ، تانیا رابرتز
  • تاریخ انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 38 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.3 از 10

کارتون اکشن زنده صحنه ای از قتل. مکالمات طنزآمیز و تامل برانگیز درباره فیلم باید خنده دار بود ، اما مور برای بازی در نقش بسیار بزرگ بود و هرگز ارتباط خوبی برقرار نکرد. تغییر لحن این حق رای دادن و دیدن قربانیان غیرنظامی غم انگیز است و به طور کلی تأکید بر اقدامات خشونت آمیز ناخوشایند است. با این حال ، کریستوفر واکن کاملا پوچی این فیلم را درک می کند و وحشیانه ترین نمایش ممکن را ارائه می دهد. ماکس زورین ، خالق عجیب نازی ، نقشه مسخره ای را برای نابودی سیلیکون ولی با لیزر عظیم در آن طراحی می کند.

برنامه زورین برای بر هم زدن اقتصاد بیهوده بود و در جریان این ویدئو ، واکن کارمندان خود را اخراج کرد و بحث هایی مانند “آیا کسی می خواهد برود؟” صحبت كردن. شاگرد بزرگترش ، میدی (گریس جونز) ، یک زن ضد قهرمان نادر است که از نقش یک دختر معمولی در یک باند فراتر می رود و رابطه او با والکن نیز در نوع خود جالب است. عاشقانه آنها به طور طبیعی توسعه می یابد و میدی قبل از پیوستن به گروه از رئیس خود می پرسد و نجات او یک شکل نادر از یک صحنه قتل است که کمتر خنده دار و اضافی به نظر می رسد.

به الکترا کینگ – جهان کافی نیست (جهان کافی نیست)

جیمز باند

  • کارگردان: مایکل آپد
  • بازیکنان: پیرس برازنان ، سوفی مارسو ، دنیس ریچاردز
  • تاریخ انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 52 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.4 از 10

جهان کافی نیست یکی از عجیب ترین فیلم های نوجوان تاریخ است. پیرس برازنان به وضوح جنبه های تاریک تر داستان یان فلمینگ را بررسی می کند. این فیلم شامل عناصر کمتری از جمله فیزیکدان هسته ای معروف Dr. کریسمس جونز (دنیز ریچاردز). الکترا کینگ ، با بازی سوفی مارسو ، با جنبه های جدی تر فرنچایز باند متناسب است و جیمز باند را مجبور می کند استراتژی پیچیده خود را بپذیرد. این باند مامور حفاظت از نشت نفت شد. سپس ، تروریست تحت تعقیب ، ویکتور رنارد زوکاس (رابرت کارلایل) وارد رابطه ای مخفی با کینگ می شود.

روند داستان بسیار جالب بود و رابطه بین کینگ و زوکاس شگفت انگیز بود. زوکاس به دلیل آزمایشات فنی سطح بالا هیچ گونه درد جسمی احساس نمی کند ، اما کینگ سعی می کند از او مراقبت کند. جهان کافی نیست اولین فیلمی بود که به درستی M (جودی دنچ) را در این رویداد نشان داد. کینگ از من انتقام مرگ خانواده اش را می گیرد و ماموریت انتقام بعدی را در حضور خود در ملاء عام انجام می دهد.

به بلوف – اسپکتر (اسپکتر)

جیمز باند

  • کارگردان: سام مندس
  • بازیکنان: دانیل کریگ ، کریستوف والتز ، لیا سیدوکس
  • تاریخ انتشار: 2015
  • تخفیف گوجه فرنگی: 63 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.8 از 10

Spectre یک فیلم چالش برانگیز برای تماشای این مجموعه است. برای گروه دنیل کریگ منطقی بود که اسپکتر ، شرور بدنام را با بازگشت جدید خود بازگردانند ، اما فیلم از همان بیماری Star Trek: Towards to Darkness و حضور جنایتکاران بدنام به عنوان متجاوزان رنج می برد. تاریخ را در نظر بگیرید. کریستوف والتز باید در مکان مناسب و با هیجان بیشتری برای بازی در نقش بلافلد ، رهبر سندیکای Spectre معرفی می شد ، اما او برادر کوچکتر باند انتقام جویان و پشت موارد غیر ضروری است.

والتز علی رغم وعده های دروغین در مورد بدنام ترین شرور در حق رای دادن ، در این نقش کاملاً عالی است. اولین نمایشی که او در آن شرکت کرد شگفت انگیز و جذاب بود. اکثر بینندگان در دهه 1980 بلوفلد را به شیوه ای مشابه به خاطر داشتند ، اما والتز این شخصیت را به خوبی بازتولید کرد. حتی می توان گفت که به نظر می رسد این فیلم بد به دلیل بازی های منحصر به فرد والتز جلب توجه می کند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا