هنر و سینما

۱۰ دوست نزدیک مرد مورچه‌ای در فیلم‌های مارول


اگرچه او ممکن است اسکات لنگ یا مورچه مرد ، یکی از قدرتمندترین قهرمانان مارول نباشد ، اما مطمئناً یکی از بهترین ها است.

بدیهی است که او در دنیای مارول دوستان پیدا کرد. لیست دوستان اسکات شامل دو قسمت است ، دوست قهرمان و نجات دهنده جهان در فیلم و دوستان شخصیت معروف در زندگی شخصی او. چه این دوستان قهرمان باشند و چه نباشند ، این باعث خوشحالی اسکات است که دوست داشته باشد و از او به نحوی مراقبت کند.

10. سام ویلسون

مرد مورچه ای

اسکات چیزهای زیادی آموخته است تا در مبارزه با شاهین قهرمان شود. رویارویی دو طرف در نبرد باعث جرقه عمل می شود و احترام سام را برای اسکات افزایش می دهد. در انتهای فیلم ، مرد مورچه ای نشان می دهد که سام به دنبال اسکات است ، اما به جای تنبیه او ، به تیم Captain America در Captain America: Civil War ملحق می شود. این دلیل بزرگی است که سم به اسکات اعتماد می کند.

9. استیو راجرز

مرد مورچه ای

هیچکس به اندازه اسکات لانگ از دوستی با کاپیتان آمریکا خوشحال نیست. هنگامی که با استیو راجرز ملاقات می کند ، علاقه زیادی نشان می دهد و غیر قابل مقاومت می شود. اما علاقه اسکات برای پیوستن به استیو در تیم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به او احترام ویژه ای از طرف اعضا می گذارد. از آن زمان ، استیو و اسکات دوستان وفاداری شده اند که همیشه از طریق مشکلات به یکدیگر کمک می کنند. از انتشار استیو توسط اسکات گرفته تا پیشنهاد اسکات به استیو برای بازگرداندن کار تنوس بدون وقفه ، این دو جنبش با هم کار می کنند.

8. جیم پکستون

مرد مورچه ای

جیم همسر سابق اسکات و یکی از بهترین دوستان او است. در اولین فیلم مرد مورچه ای ، پکستون ، به عنوان یک افسر پلیس ، اسکات را یک جنایتکار شکست خورده می داند که دخترش را ناامید می کند. اما امروز شرایط متفاوت است. پکستون اسکات را به عنوان یک قهرمان واقعی می دید و حتی او را از مشکلات قانونی رها کرد. در فیلم مرد و زنبور ، این دو دوست صمیمی هستند ، وقتی پکستون او را می بیند ، او را محکم در آغوش می گیرد و از مهارت های جادویی اسکات شگفت زده می شود.

7. مگی لنگ

مرد مورچه ای

رابطه اسکات با همسر سابقش مگی عامل دیگری بود که تنش را در فیلم اول افزایش داد و آنها را از با هم بودن باز داشت. مگی از رفتار جنایتکارانه اسکات خسته شده است اما می داند که او هنوز مرد خوبی است و پدر دخترش کیسی لانگ است. وقتی مگی در خانه مورچه و زنبور دستگیر می شود ، مگی به شدت از او حمایت می کند و او را تشویق می کند. او حتی به دلیل فشاری که به همسرش وارد کرد با ماموران AFBI و عوامل وو روبرو شد.

6. دیو

مرد مورچه ای

پس از آزادی از زندان ، اسکات به گروه جنایی محکوم به نام Dysunctional ، از جمله دیو پیوست. اگرچه دیو چندان در فیلم ظاهر نمی شود ، اما واضح است که او و اسکات رابطه بسیار خوبی با هم دارند. دیو به عنوان یکی از اعضای این گروه به اسکات در ماموریت خود کمک می کند و فضای مثبتی را در گروه ایجاد می کند. وقتی اسکات می خواهد به صلح برسد ، دیو و دیگر اعضا به او کمک می کنند.

5. رت

مرد مورچه ای

کورت یکی از اعضای Edeball و یکی از عجیب ترین آنهاست. او در مورد جادوگری و غول های دنیای قدیم صحبت می کند ، اما او دوست اسکات است و هوا را حتی در خطرناک ترین شرایط حفظ می کند. اسکات ، مانند برخی دیگر ، ممکن است با رفتار عجیب و غریب کورت گیج شود ، اما او را یکی از اعضای ارزشمند تیم می داند که از نظر تکنولوژیکی بسیار آگاه است و در بسیاری از مواقع جان خود را نجات داده است.

4. هالک

مرد مورچه ای

هالک احتمالاً قوی ترین عضو انتقام جویان است ، اما نیمه ساکت به او اجازه می دهد که دوست داشته باشد. این زمانی آشکار می شود که او تبدیل به یک هالک خردمند می شود و شخصیت بروس بنر ظاهر می شود. بنابراین هالک دوستی خوبی با اسکات دارد. هالک اسکات را برادر کوچکتر خود می بیند ، اثبات متقاعد کردن طرفداران برای گرفتن عکس سلفی با اسکات یا زمانی که او تاکو خود را از دست می دهد و هالک سهم خود را به او می دهد. در واقع این هدیه هالک به او یکی از بهترین صحنه های مارول است.

3. هنک پیم

مرد مورچه ای

هنک به دلیل بدخلقی و عشق به موقعیت های مختلف ، فردی کم طرفدار و محبوب در دنیای مارول است. رابطه او با اسکات به دلیل توهین ها و بدرفتاری های هنک خوب پیش نمی رود ، اما با گذشت زمان ، او به دو دانش آموز با استعداد تبدیل شد. اگرچه هونگ شخصیت درستی ندارد ، اما به نظر می رسد که او با وجود مشکلات زیادی با اسکات واقعاً اهمیت می دهد.

به امیدوارم ون دین

مرد مورچه ای

ANT-MAN AND WASP استودیو Marvel
The Wasp / Hope van Dyne (Evangeline Lilly)
تصویر: تصویر فیلم
© Marvel Studios 2018

هوپ در اولین درمان اسکات بسیار شبیه پدرش است. او با پدر بی ادب ، بی ادب و نامهربان است ، به ویژه وقتی متوجه می شود که پدرش برای ایفای نقش کرم انتخاب شده است. اما او ، مانند بقیه ، با این واقعیت روبرو است که اسکات مرد خوبی است. وقتی اسکات و اسکات دوستی دارند ، هوپ به عنوان زنبور به او ملحق می شود و دوستی آنها را تقویت می کند. با وجود این رابطه خوب و احترام متقابل ، آنها یک زوج قهرمان بزرگ را تشکیل می دهند.

1. لویی

مرد مورچه ای

برخلاف اسکات و لوئیس ، زندان مکان متداولی برای دوست یابی نیست. مشکلات اسکات با جدایی از دوست دخترش به پایان رسید ، اما لوئیس به او کمک کرد و برای همیشه با او ماند. با بیرون راندن اسکات از زندان تا جایی را برای زندگی در اختیار او بگذارد ، او وارد زندگی او می شود و با او دوست وفادار می شود. ممکن است اسکات گاهی از رفتار و سر و صدای لوئیس اذیت شود ، اما او یکی از افرادی است که هنوز در زمانهای سخت به سمت او می دود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا