بهترین سرم مرطوب کننده

سرم آبرسان چیست؟

سرم های آبرسان محصولات سبک وزنی هستند که پوست شما را بدون مسدود کردن منافذ پوست آبرسانی می کنند. ترکیبات رایج در سرم های آبرسان عبارت اند از ویتامین C، نیاسینامید و اسید هیالورونیک.

ترکیبات موجود در سرم های آبرسان

ترکیبات اصلی موجود در سرم های آبرسان به شرح زیر هستند:

  • ویتامین C: ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی و ضد التهاب، پوست را آبرسانی می کند و در عین حال پوست شما را روشن خواهد کرد.
  • نیاسینامید: نیاسینامید با کمک به حفظ رطوبت، به توانایی آبرسانی بیشتر مرطوب کننده ای که با آن استفاده می کنید کمک می کند.
  • اسید هیالورونیک: یک آبرسان خوب با اسید هیالورونیک که محصول فوق العاده قوی برای آبرسانی است.

مزایای استفاده از سرم آبرسان صورت خارجی

برخی از بهترین مزایای استفاده از سرم آبرسان صورت خارجی به شرح زیر هستند:

سرم آبرسان از پوست شما محافظت می کند

سرم های آبرسان رطوبت پوست شما را افزایش می دهند، از خشک شدن آن جلوگیری می کنند و حفظ رطوبت را در پوست شما بهبود می بخشند. بسیاری از سرم ها حاوی موادی برای بازسازی چربی هستند که پوست را عمیقاً تغذیه می کنند.

سرم های آبرسان نه تنها از پوست در برابر عوامل آسیب رسان مانند اشعه ماوراءبنفش، استرس و آلودگی محافظت کرده، بلکه آسیب های پوستی را نیز درمان می کنند.  اغلب حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به مبارزه با رادیکال های آزاد و حفظ سلامت پوست کمک می کنند. آنتی اکسیدان ها بسیار مفید هستند زیرا از آسیب سلولی پوست جلوگیری می کنند و باعث کند شدن روند پیری پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی آن می شوند.

سرم ها همچنین حاوی عواملی هستند که پوست را تسکین می دهند و به کاهش سوزش آن کمک می کنند. آن ها سلول های پوست را تقویت کرده، بنابراین پوست شما دارای یک سد محافظ قوی است و از آسیب سلول های التهابی جلوگیری می کنند.

برای خرید سرم مرطوب کننده لاکچری کوین سرم طلا باید به مراکز معتبری مانند فروشگاه آریوکالا که دارای مجوز رسمی هستند، مراجعه کنید. قیمت سرم مرطوب کننده لاکچری کوین سرم طلا با توجه به شرایط بازار متفاوت است و قیمت سرم طلای لاکچری کوین خریداری شده نباید تفاوت زیادی با قیمت دیگر فروشگاه های عرضه کننده آن داشته باشد.

هنگامی که رنگدانه ها به طور یکنواخت توزیع نمی شوند، رنگ پوست شما کدر به نظر می رسد. استرس، خستگی و انتخاب سبک زندگی نیز می تواند باعث تغییر رنگ پوست شود. بهترین سرم آبرسان صورت خارجی، به ویژه آن هایی که حاوی ویتامین C هستند، به یکدست شدن رنگ پوست و بهبود ظاهر پوست شما کمک می کند.

سرم ها همچنین می توانند برای مبارزه با علائم پیری، حجیم کردن پوست و کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز استفاده شوند. سرم های آبرسان به پوست شما کمک می کنند تا درخشان تر به نظر برسد و احساس شادابی بیشتری داشته باشید. آن ها تولید کلاژن را تحریک می کنند و چرخش سلولی پوست را سرعت می بخشند و پوست را محکم تر و جوان تر نشان می دهند.

از آنجایی که سرم ها حاوی غلظت بسیار بالایی از مواد فعال هستند، بسیار سریع عمل می کنند. در نتیجه اگر به دنبال نتایج سریع هستید، باید یک سرم آبرسان خارجی انتخاب کنید. مولکول های این سرم ها نیز کوچک تر از مولکول های موجود در مرطوب کننده های معمولی هستند و به آن ها اجازه می دهند خیلی سریع جذب شوند و بدون اینکه منافذ شما را مسدود کنند، عمیقاً به پوست نفوذ خواهند کرد.

این ویژگی برای پوست شما بسیار مفید است، زیرا منافذ مسدود شده می تواند باعث ایجاد لکه و آکنه شود. آن ها اغلب بر پایه آب هستند، بنابراین به راحتی و به سرعت به پوست نفوذ می کنند.

سرم های آبرسان با توجه به فرمول غلیظی که دارند، در کاهش ظاهر منافذ بزرگ، خنثی کردن قرمزی، کمک به جلوگیری از آکنه و روشن کردن لکه های تیره بسیار عالی عمل می کنند.

به طور کلی، سرم های آبرسان برای پوست شما بسیار مفید هستند. با این درمان سریع و بسیار متمرکز، می توانید پوست خود را محافظت کرده، درمان و تسکین دهید و ظاهر آن را بهبود بخشید و در عین حال آن را آبرسانی کنید.

تفاوت سرم صورت ایرانی با خارجی

تفاوت سرم صورت ایرانی و خارجی را از چند منظر می توان بررسی کرد:

ترکیبات موجود در سرم

آنتی اکسیدان ها مهم ترین اجزای سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین هستند که در سرم های آبرسان ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها با رادیکال های آزاد موجود در محیط مبارزه کرده و از آسیب بیش از حد به سلول های پوست جلوگیری می کنند. آن ها همچنین روند پیری پوست را به تأخیر می اندازند و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشند.

وجود این ماده در سرم ها آن ها را به محصولاتی آرام بخش و شفابخش تبدیل کرده است. سرم های خوب و باکیفیت خارجی علاوه بر آنتی اکسیدان ها باید حاوی اسید هیالورونیک به عنوان مرطوب کننده و محرک تولید کلاژن، ویتامین E، نیاسینامید برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و اسید گلیکولیک باشند که به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند.

کاهش چین و چروک با استفاده از سرم آبرسان خارجی

سرم های آبرسان برای مبارزه با علائم پیری پوست نیز کاربرد دارند. آن ها پوست را مرطوب نگه می دارند. به همین دلیل افرادی که به طور مداوم از این محصولات استفاده می کنند چهره شاداب و درخشان تری دارند. گره افزایش کلاژن سازی در پوست نیز دست سرم های آبرسان خارجی باز می شود. به طوری که چرخه سلولی پوست را تسریع می کنند تا آن را محکم تر و جوان تر نشان دهند.

کوچک کردن منافذ بزرگ صورت با سرم های آبرسان

به افرادی که پوست چرب با منافذ بزرگ دارند استفاده از بهترین سرم آبرسان صورت خارجی توصیه می شود؛ زیرا این محصولات به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و به عمق آن ها می روند. در این صورت منافذ را تمیز می کنند و کوچک تر نشان می دهند.

کاهش التهابات پوستی و سرم آبرسان خارجی

بیشتر سرم های آبرسان خارجی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از سوزش و خارش روی پوست جلوگیری می کنند؛ بنابراین پوست های حساس می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

بهترین سرم آبرسان صورت خارجی بر اساس نوع پوست

شاید بپرسید که آیا پوست های چرب، خشک و حساس می توانند هم زمان از این محصولات استفاده کنند؟ پاسخ بله است؛ اما هر فردی در هنگام خرید باید در انتخاب محصول مناسب دقت کند. اگر برای خرید سرم مناسب با مشکل مواجه هستید، بهتر است توصیه های متخصصان و کارشناسان را جدی بگیرید.

کارشناسان بر این باورند که بهترین راه برای انتخاب سرم، خرید بر اساس مواد تشکیل دهنده این محصولات است. بیشتر سرم های آبرسان خوب حاوی مواد زیر هستند:

  • ویتامین C برای از بین بردن خطوط سطحی و عمیق، روشن کننده و محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد محیطی.
  • پپتیدها، برای افزایش تشکیل کلاژن و به حداقل رساندن خطوط ریز
  • چای سبز و رسوراترول به عنوان آنتی اکسیدان برای جلوگیری از التهاب پوست
  • رتینول، برای بهبود علائم پیری پوست، هایپرپیگمانتاسیون و تیرگی
  • اسید سالیسیلیک، برای از بین بردن جوش و آکنه
  • نیاسینامید، برای کاهش قرمزی و التهاب
  • اسید هیالورونیک، برای مرطوب کردن پوست

10 برند معروف سرم آبرسان صورت خارجی

در ادامه به معرفی 10 سرم آبرسان صورت خارجی می پردازیم:

  1. سرم لاکتیک اسید 5% جوانساز و آبرسان مناسب پوست خشک اوردینری 30 میل

30 میل یک سرم چند منظوره و یک لایه بردار اسیدی است. سطح pH این سرم تقریباً 3.8 است. سرم اسید لاکتیک معمولی پوست را مجبور به تولید کلاژن و بازسازی بافت های آسیب دیده می کند و منجر به بهبود بافت و رنگ پوست می شود و با از بین بردن سلول های مرده پوست آن را روشن تر و یکنواخت تر خواهد کرد.

این محصول بسیار ملایم است. این سرم به دلیل وجود ترکیبات آبرسانی مانند هیالورونیک اسید، باعث تحریک، التهاب و حساسیت ناشی از لایه برداری پوست نمی شود و برای انواع پوست و حتی پوست های حساس مناسب است.

این سرم اوردینری یک سرم لایه بردار، روشن کننده، جوان کننده و ترمیم کننده پوست بوده و دارای خواص ضد چروک است و به مرور زمان خطوط و چین و چروک های پوست را بهبود می بخشد و لک ها و تیرگی پوست را روشن می کند و آن را روشن و شاداب خواهد کرد. این سرم کاملاً گیاهی است و هیچ آزمایش حیوانی ندارد. در این سرم از ترکیبات مضری مانند سولفات، پارابن، گلوتن، الکل و غیره استفاده نمی شود.

  1. سرم آبرسان ویشی مدل مینرال 89 حجم 50 میل

حجم 50 میل با خاصیت مرطوب کنندگی قوی رطوبت مورد نیاز سلول های پوست را به مدت 24 ساعت حفظ کرده و حجم پوست را افزایش می دهد. این محصول با 89% آب معدنی اکسیر ویشی فرموله شده و دارای خواص تقویتی قوی برای سلول های پوست است. استفاده از این سرم آبرسان ویشی علاوه بر کاهش التهاب پوست، از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و از بروز خشکی بر روی پوست جلوگیری می کند. این سرم با ساختاری سبک به سرعت سلول های پوست را جذب کرده و کم آبی و تیرگی پوست را برطرف می کند.

فرمولاسیون این سرم به گونه ای است که PH پوست را تنظیم می کند و شفافیت پوست را تا حد زیادی افزایش می دهد. استفاده از این محصول برای پوست های خشک و حساس بسیار ضروری است و برای انواع پوست و در کنار سایر محصولات قابل استفاده خواهد بود.

سرم آبرسان ویشی مدل مینرال 89 حجم 50 میل ضمن آبرسانی عمیق، سلول های پوست را تغذیه و تقویت می کند و عناصر مورد نیاز برای بازسازی و ترمیم آن ها را تأمین خواهد کرد. با استفاده از این محصول علاوه بر حفظ زیبایی پوست، از بروز علائم پیری زودرس بر روی پوست نیز جلوگیری شده و پوست جوانی خود را حفظ می کند.

  1. اسپری آب نوتروژینا مدل HYDRO BOOST آبرسان قوی پوست خشک و نرمال با حجم 200 میل

محصولی بسیار خوب از سری محبوب Hydro Boost این برند است و گزینه ای عالی برای آبرسانی سریع محسوب می شود. این اسپری آبرسان دارای فرمول بسیار سبک، خنک کننده و با طراوت و حاوی اسید هیالورونیک با خاصیت آبرسانی قوی پوست است. هیالورونیک اسید توانایی جذب رطوبت تا 1000 برابر وزن خود را دارد که با قرار گرفتن در فضای بین سلولی پوستی صاف، نرم و هیدراته به ارمغان می آورد. این اسپری محصولی بسیار خوب برای مراقبت روزانه از پوست بوده و باعث حفظ شادابی و سلامت آن است.

  1. سرم آبرسان کپسولی هیدرو بوست نوتروژینا 30 میل

30میل محصول شرکت فرانسوی نوتروژینا با ساختاری بسیار سبک و فرمولاسیونی بسیار قدرتمند پوست شما را به شدت مرطوب می کند. همچنین پوست را تقویت کرده و شادابی و طراوت را برای پوست به ارمغان می آورد. این سرم آبرسان یک مدل کپسول غنی از کپسول هیالورونیک اسید و ویتامین E است که تأثیر بسزایی در نرمی و رطوبت رسانی به پوست دارد.

این آبرسان باعث از بین رفتن علائم خستگی پوست می شود و رگ های ایجاد شده روی پوست را ترمیم می کند و در نتیجه پوستی صاف را به شما هدیه می دهد.

در ضمن سرشار از آنتی اکسیدان ها و ذرات میکرو و بسیار ریز است که باعث آبرسانی 24 ساعته برای پوست های معمولی و حساس می شوند. قیمت سرم ضد جوش لاکچری کوین خریداری شده نباید تفاوت زیادی با قیمت دیگر فروشگاه های عرضه کننده آن داشته باشد؛ یعنی ارزان بودن بیش از حد آن نشانه بی کیفیت بودن محصول است؛ چون هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

 

دکمه بازگشت به بالا