هنر و سینما

تریلر نهایی فیلم ترسناک دیشب در سوهو را ببینید؛ هیجان‌انگیز و غافلگیرکننده


یونیورسال پیکچرز جدیدترین تریلر فیلم “آخرین شب در سوهو” ساخته ادگار رایت را با بازی آنیا تیلور جوی منتشر کرد.

ادگار رایت تا کنون محتاط بوده است که درباره فیلم جدیدش صحبت کند. او حتی شب گذشته در جشنواره فیلم ونیز در سوهو از بینندگان خواست تا قبل از اکران رسمی فیلم ترسناک روانپزشکی درباره این داستان در شبکه های اجتماعی بحث نکنند. به همین دلیل است که اولین تریلر دیشب در سوهو هیچ اطلاعات خاصی در مورد تاریخ فیلم نشان نداد و آخرین تریلر نیز چیزی به دانش ما از وقایع و شخصیت ها اضافه نکرد. این تریلر بیشتر روی نشان دادن فضای هشتمین کار رایت متمرکز است و تصویر دقیق تری از دنیای غم انگیز او در حال حاضر به ما ارائه می دهد.

این فیلم روانی بخشی از زندگی یک طراح مد به نام الویس را نشان می دهد ، که به طرز عجیبی می تواند به عقب برگردد و به دهه 1960 بازگردد. زیبایی های ترسناک و خشن ناپدید می شوند.

اینها شامل بازیگران توماسین مک کنزی ، آنیا تیلور جوی ، مت اسمیت ، ریتا تاشینگهام ، ترنس استامپ و دیانا ریگ هستند. نمایشنامه دیشب در سوهو را ادگارد رایت و کریستی ویلسون نوشتند و استیون پرایس و چونگ چونگ هون موسیقی و فیلم را تهیه کردند. قرار است امشب در 29 اکتبر در سوهو ظاهر شود.

این فیلم شب گذشته در شهر سوهو چند روز پیش در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز 2021 نمایش داده شد و با استقبال خوب دوستداران فیلم و منتقدان روبرو شد. تا به امروز ، فیلم نمره 74 از 100 و 73 از 100 را بسته به امتیاز 13 و 15 در Metacritic و Ratnatomitosis دریافت کرده است. مارشال شفر ، منتقد اسلش فیلم ، می گوید: “دیشب در سوهو ، با همه معجزات و نشاط آور ، به ما نشان داد که شما می توانید چیزی خلاقانه و جدید را با روش قدیمی ایجاد کنید.” رایت هنوز تمام مهارتهای خود را به عنوان فیلمساز نشان نداده است ، اما خوشحالم که او را در تلاش برای پیشرفت می بیند. حقایق ضد نوستالژیک فیلم “نیمه شب در پاریس” وودی آلن را در نظر بگیرید و سپس آن را با روانکاوی زن برگمان در “پرسونا” ترکیب کنید و در نهایت یک پالت رنگی از فیلم جالو را در طول شاهکار تریلر و فیلم جدید اضافه کنید. “دیشب به سوهو آمدی.”

و در نهایت ، می توانید عکس جدیدی را که از فیلم دیروز در سوهو منتشر شده است ، مشاهده کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا