معرفی بهترین ضد آفتاب برای نوجوانان

بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه در سنین نوجوانی آغاز می شوند. به همین دلیل اکثر متخصصان پوست، تاکید ویژه ای به استفاده از کرم های ضد آفتاب در این سن دارند. برندهای زیادی از این محصولات مراقبت از پوست برای گروه سنی نوجوان وجود دارد. اما آنچه می تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست شما کمک کند، خرید یک کرم ضد آفتاب مناسب است. با استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای نوجوانان، ضمن پیشگیری از مشکلات پوستی چون تیرگی، جوش و لک، می توانید احتمال ابتلا به سرطان پوست و خطر چین و چروک ناشی از افزایش سن را نیز کاهش دهید. به این منظور باید بهترین مارک های این محصول مراقبت از پوست برای گروه سنی نوجوان را بشناسید .

بهترین کرم ضد آفتاب برای نوجوانان

بهترین کرم ضد آفتاب برای گروه سنی نوجوان چیست؟ با وجود تنوع گسترده برندهای کرم ضد آفتاب در بازار، انتخاب و خرید محصولی مناسب کمی دشوار می شود. اگر شناخت کافی از پوست خود داشته باشید و بهترین انواع این گروه از محصولات مراقبت از پوست را برای سنین نوجوانی بشناسید، دغدغه ای در انتخاب محصول مورد نیازتان نخواهید داشت.  قیمت کرم ضدآفتاب ویتابلا برای نوجوانان .

  1. درماتیپیک، ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب خرید کرم ضد آفتاب درماتیپیک انتخابی ایده آل برای نوجوانانی با پوست چرب است. این کرم به دلیل نداشتن مواد حساسیت زا و پارابن از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید، کاهش روند پیری و جلوگیری از ایجاد جوش و چربی اضافی از ویژگی های اصلی این کرم است. اگر به دنبال محصولی ضد جوش برای پوست چرب یا مختلط خود می گردید، استفاده از ضد آفتاب درماتیپیک پیشنهاد ایده آلی برای شماست!
  2. فیوژن واتر ایزدین، ضد آفتاب و آبرسان عمیق اگر در جستجوی بهترین کرم ضد آفتاب برای نوجوانان هستید، خرید ضد آفتاب ایزدین را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از محصولات پرطرفدار این برند ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین SPF50 است. این کرم فیلترهای محافظتی قوی در برابر پرتوهای مضر فرابنفش دارد.بافتی سبک داراست و به خوبی نقص های پوست را پوشش می دهد. این محصول باعث سوزش چشم نمی شود و می توان آن را در اطراف چشم نیز استفاده کرد. به عنوان یک آبرسان عمیق پوست عمل کرده و از خشکی آن جلوگیری می کند.
  3. ضد آفتاب آبرسان نوتروژینا برای نوجوانانی که پوستی دهیدراته دارند، خرید ضد آفتاب آبرسان بی رنگ نوتروژینا بهترین راه حل برای تامین رطوبت و جلوگیری از اثرات منفی خشکی پوست است. اسید هیالورونیک این محصول علاوه بر آبرسانی پوست، با تقویت سد دفاعی آن، مقاومت پوست را در برابر عوامل آسیب زای محیطی کاهش می دهد.ژل شستشو ویتابلا برای نوجوانان هم مناسب است .
  4. مداکنیل سین بیونیم، ضد جوش و ضد التهاب ضد آفتاب مداکنیل سین بیونیم، محصولی فاقد چربی است و به سرعت جذب پوست می شود. ظاهری یکدست و مخملی روی پوست ایجاد می کند. به دلایل زیر می توان این محصول را هم به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب برای نوجوانان معرفی کرد: خواصی تسکین دهنده دارد و باعث کاهش التهاب ها و جوش های پوستی می شود. علاوه بر محافظت پوست در برابر پرتو فرابنفش، خاصیت آبرسانی بالایی نیز دارد. ضمن کنترل چربی پوست، از باز شدن منافذ آن جلوگیری می کند. روند پیری پوست را به تعویق می ندازد. یکی از محصولات پرطرفدار این روزها محصولات ارایشی بیز میباشد .
  5. مینرال کلینیک، ترمیم کننده و محافظ قوی پوست جهت خرید بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای نوجوانان، ضد آفتاب مینرال کلینیک SPF30 را هم به لیست انتخاب های خود اضافه کنید. بافت سبک، ترکیبات 100 درصد معدنی، جذب بالای پوست بدون ایجاد حالت گچی و خاصیت ترمیم کنندگی، از ویژگی های مثبت این کرم است. سایر مزایای مصرف این محصول شامل موارد زیر می باشد: به عنوان یک لایه محافظ نامرئی پوست در برابر پرتوهای فرابنفش عمل می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی این محصول، باعث محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود. با علائم پیری پوست از جمله چین و چروک ها مقابله می کند.
  6. اوریاژ مدل Bariesun، ضد آفتاب مناسب برای پوست های لک دار اوریاژ مدل بری سان با SPF50، کرم ضد آفتابی با ویژگی محافظت قوی در برابر اشعه های مضر خورشید است. ساختاری فاقد چربی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. ترکیبات تقویت کننده این محصول به خوبی پوست را تغذیه کرده و به بازسازی آن کمک می کند. اوریاژ به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب برای نوجوانان با پوست های حساس به نور، دارای کک و مک و لک است. استفاده از ترکیبات روشن کننده در فرمولاسیون این کرم نقش موثری در حذف لک های پوستی دارد. محصولی مقاوم در برابر تعریق و تماس با آب است. فاکتورهای مرطوب کننده در فرمولاسیون این ضد آفتاب آن را محصولی مناسب برای پوست های خشک قرار می دهد

بهترین ضد آفتاب برای نوجوانان چیست و چطور باید آن ها را قانع کرد که هر روز از ضد آفتاب استفاده کنند؟ شاید فکر کنید که بحث در مورد سرطان پوست و بیماری هایی از این قبیل کارساز باشد. اما نه! خطر چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن و پوستی کدر همان چیزی است که نوجوانان شما را به استفاده از ضد آفتاب ترغیب می کند. در واقع بر اساس مطالعه  ای که اخیرا در مجله آکادمی پوست آمریکا به  صورت آنلاین منتشر شد، اگر با نوجوان خود در مورد اینکه چگونه نور خورشید باعث پیری زودرس پوست او می  شود صحبت کنید، بیشترین تاثیر را خواهد داشت. اگر هم خودتان نوجوانی هستید که به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک یا چرب خود می گردید، این مقاله برای شماست.

در این مقاله ابتدا مختصرا به مهم ترین نکات مراقبت از پوست نوجوانان می پردازیم و سپس توضیح می دهیم چرا این گروه سنی باید حتما از بهترین ضد آفتاب استفاده کنند. در بخش های بعد هم بهترین ضد آفتاب برای نوجوانان با پوست خشک و چرب را معرفی می کنیم. تا انتها همراه ما باشید. اکثر متخصصان پوست توصیه می کنند استفاده از ضد آفتاب را از سنین نوجوانی آغاز کنید؛ چرا که بسیاری از مشکلات پوستی از نوجوانی آغاز می شود. در این دوره جوش و آکنه صورت افزایش پیدا کرده و احتمال بروز مشکلاتی مانند تیرگی و لک صورت وجود دارد. اهمیت استفاده از ضد آفتاب در سنین نوجوانی به قدری زیاد است که تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی چند ضد آفتاب خوب برای نوجوانان بپردازیم و ویژگی های این محصولات را شرح دهیم.

دکمه بازگشت به بالا