هنر و سینما

چند بازیگر دیزنی بعد از بیوه‌ی سیاه به فکر شکایت هستند


بسیاری از بازیگران زن دیگری که در فیلم های دیزنی بازی کردند ، پس از گزارش شکایت اسکارلت جوهانسون از فیلم بیوه سیاه ، در حال بررسی شکایت هستند.

این فیلم انفرادی اولین قسمت از قسمت چهارم جهان سینمایی مارول است. بیوه سیاه که قرار بود در ماه مه 2020 آزاد شود ، به دلیل شیوع ویروس کرونا سه بار تعلیق شد. Black Widow نیز سرانجام در 9 ژوئیه در سینماها و در بخش اشتراک ویژه پلت فرم آنلاین DisneyPlus منتشر شد.

پیشتر گزارش شده بود که یوهانسون از شرکت والت دیزنی شکایت کرده است. او فاش کرد که با انتشار فیلم Black Widow همزمان با سینما در دیزنی پلاس ، در نهایت پولی را که با فروش جعبه ها به دست آورده بود از دست داد. یوهانسون گفت دیزنی از این فیلم به عنوان فرصتی برای بهبود اشتراک در سرویس پخش استفاده کرد. این روزنامه در واکنش به این شکایت بیانیه ای صادر کرد که در آن بی توجهی شدید یوهانسون به همه گیری کرونا گفته شده بود.

ورایتی گزارش داد که چند بازیگر دیگر دیزنی پس از انتشار این خبر در حال بررسی شکایت هستند. این داستان توضیح می دهد که چگونه نبرد قبلی با پخش آنلاین و دستمزد هنرمندان خود را تغذیه کرده است. در مورد نارضایتی های عمومی یوهانسون ، به نظر می رسد بازیگران دیگر از او حمایت می کنند و به فکر ارتقای موقعیت خود هستند.

اسکارلت جوهانسون

در همین حال ، بسیاری از کارشناسان اظهار کرده اند که خواندن برخی از آنها غیراخلاقی است.

یکی از آژانس های استعدادیابی هالیوود نوشت: “او از سلامت کامل برخوردار است.” بسیاری دیگر از شرکت کنندگان اسکارلت را تشویق و حمایت می کنند. او قدرت زیادی دارد ، و این موضوع را تبدیل به یک موضوع عمومی می کند که دیزنی را در موقعیتی برای پاسخگویی به شرایط دشوار قرار می دهد. با انجام همه این کارها در ملاء عام ، شاید بتواند قوانین کار را تغییر دهد. “

پیشکسوت صنعت فیلم گفت: “این کار بدی است.” من فکر می کنم تعجب آور بود که آنها در مدت کوتاهی به شکایات خود پاسخ ندادند. “دیزنی نباید بخواهد وارد اسکارلت جوهانسون شود.”

برادران وارنر وقتی اعلام کرد که همه فیلم ها را در سال 2021 در پلتفرم HBO Max اکران می کند ، هالیوود را شوکه کرد. برخی از بازیگران و کارگردانان رویداد علناً علیه این تصمیم صحبت کرده و مخالفت خود را اعلام کرده اند. برادران وارنر ، با این حال ، این قرارداد را برای محاسبه غرامت استعداد بر اساس درآمد نهایی مورد انتظار از فروش طراحی کرد.

این استودیو 250 میلیون دلار قرارداد با بازیگرانی مانند ویل اسمیت (کینگ ریچارد) ، دنزل واشنگتن (چیزهای کوچک) و گل گودوت (زن شگفت انگیز 1984) پرداخت. با این حال ، دیزنی چنین تلاشی نکرده است تا چنین زمانی را به استعدادهای خود اختصاص دهد. از دیگر عناوین دیزنی که با انتشار فیلم منحصراً با دیزنی پلاس به اشتراک گذاشته شد می توان به مولان ، رایا و آخرین اژدها ، کرولا و تور جنگل اشاره کرد.

در حالی که مسئله شکایات یوهانسون از دیزنی ممکن است به طور خودکار تمام نشود ، فقط ذهن او را دشوارتر می کند. شکایت بزرگترین ستارگان هالیوود از یکی از بزرگترین استودیوهای فیلمسازی در جهان چیزی نیست که هر روز شاهد آن باشیم.

مشکل شرکت هایی مانند دیزنی ، مانند دیگر استودیوهای هالیوود این است که آنها سینمای خود را دارند. این بار ، به جای داشتن یک تئاتر فیزیکی ، استودیوها اکنون یک تئاتر مجازی در قالب یک پلت فرم پخش زنده آنلاین دارند. اگر بسیاری از بازیگران مرتبط با دیزنی تصمیم به اقدام قانونی علیه غول رسانه ای بگیرند ، به احتمال زیاد آنها می توانند نحوه انجام کارها در هالیوود را تغییر دهند. مردم مدتها منتظر دیدن بیوه سیاه بودند ، بنابراین متأسفانه اکران فیلم به دلیل شیوع کرونا مجبور شد سه بار به تعویق بیفتد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا