هنر و سینما

تریلر جدید قسمت ویژه‌ی فرندز گردهمایی دوستان پس از ۱۷ سال را نشان می‌دهد


عکس ها و تریلر رسمی قسمت ویژه “دوستان” راس ، جوی ، چندلر ، راشل ، مونیکا و فیبی را بعد از 17 سال با هم نشان می دهند.

دوستان یا دوستان تقریباً یک دهه است که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی بوده است و در سالهای اخیر از محبوبیت آن کاسته نشده است و در ایران و سایر کشورهای جهان بینندگان زیادی آن را تماشا کردند و برخی از دوستان حتی چندین فرند را دیدند بار. به همین دلیل است که چهره های این مجموعه کمدی بسیار مفید و جذاب هستند.

با توجه به تریلر جدید قسمت ویژه Friends ، برخی از صحنه ها با راس ، جوی ، چندلر ، راشل ، مونیکا و فیبی در حضور تعداد زیادی از مخاطبین فیلمبرداری شد و برخی از قسمت های این قسمت در مکانی فراموش نشدنی بود و نمایش در این مجموعه با چند مهمان معروف ظاهراً قسمت ویژه دوستان به قسمت خاصی منتقل نمی شود و شخصیت های اصلی نقش بازیگران آن جلوی دوربین ظاهر نمی شوند. علاوه بر این تریلر ، American People’s Weekly دو عکس جدید از جمع دوستان منتشر کرده است که شش مدافع میانی را در تمرینات و فیلمبرداری نشان می دهد.

بخش ویژه ای از دوستان

18 فرد مشهور به عنوان مهمان حضور دارند ، از جمله: جیمز کوردن ، سیندی کرافورد ، بیتلز ، جاستین بیبر ، دیوید بکهام ، مینی کالینگ ، توماس لنون ، لری هانکین ، کیت هرینگتون ، الیوت گلد ، لیدی گاگا ، کارا “دلوین ، یوسف زی عزیز ، ریس ویترسپون ، مگی ویلر ، جیمز مایکل تیلور ، تام سلک و کریستینا پیکلز. ”زمان با دوستان است.

دیوید شویمر بازیگر راس در مصاحبه با مجله People گفت پس از پایان سریال ، قبل از پخش این قسمت ویژه ، آنها فقط یک بار زیر یک سقف جمع شده بودند. شش نفر از بازیگران. او گفت: “ما فقط نه سال پیش ملاقات کردیم.” ما در 17 سال گذشته بسیار ملاقات کرده و با هم دوست بوده ایم ، اما همه شخصیت ها با هم جمع نشده اند. “

بخش ویژه ای از دوستان

وارنر مدیا قصد داشت فیلم محبوب Friends را برای پخش ویژه در ماه مه سال گذشته با راه اندازی سرویس HBV Max خود بازگرداند. موضوعی که توانست موجی از هیجان را در بین طرفداران مجموعه کمدی ایجاد کند. اما کرونا برنامه های دیگری برای دوستان دارد و به دلیل شیوع بیماری ، مراحل ساخت و تهیه عکس های اشتراک گذاری شخصی دوستان چندین بار به تعویق افتاد ، اما سرانجام در 6 ژوئن پخش می شود. (مه 27) این قسمت توسط Achboa و Max.

مجموعه ای از دوستان در 10 فصل و 236 قسمت بین 1994 و 2004 در شبکه آنوبیس ارسال شده است. دوستان واکنش مثبت سریال ، دوستان و منتقدان را به خود جلب کرد و به زودی به یکی از محبوب ترین صحنه های کمدی تاریخ تبدیل شد. 62 نامزد امی برنده جایزه امی شده اند و در سال 2002 برنده جایزه امی برای بهترین مجموعه فیلم شده است. این سریال در فهرست 50 سریال برتر تاریخ در بین Guide TV و در فهرست 50 سریال برتر تاریخ در رتبه هفتاد و یکم قرار دارد. Empire.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا