هنر و سینما

من خیلی مراقبم؛ فیلمی خبیثانه اما دوست‌داشتنی


Care A Lot یک فیلم نتفلیکس است. این فیلم بسیار بد به نظر می رسد و بسیاری از کاربران از آن لذت می برند.

آیا فیلم به شخصیت مورد علاقه نیاز دارد؟ سوال خوبیست. ممکن است کسی به شدت استدلال کند که شخصیت مورد علاقه چیزی جز مالکیت شخصی نیست و حتی اگر مخاطب درگیر داستان نباشد ، قدرت جذب آنها را دارد.

همچنین ، این یکی از راه هایی است که ما همه چیز را درست نمی دانیم ، زیرا بسیاری از فیلم های ترسناک وجود دارد که در آن بزرگترین مشکل این است که قهرمانان کنار گذاشته می شوند. اما آیا نمی توان فیلمی با کیفیت ساخت که در آن افراد فقط حیوانات غول پیکر منزجر کننده را توصیف کنند؟

پاسخ منفی است ، و فیلم من بسیار مراقب با جی بلکسون آن را تأیید می کند. این فیلم به طور خاص در مورد مردی با شبح سیاه و قدیمی صحبت می کند ، ارواح 100 کیلومتری زیر شعله های پایین ترین جهنم ، جایی که حتی یک نقطه نجات نیز در آن دیده نمی شود. و سطح رنجش غیرقابل تصور است. راننده این جدال بدبینانه گفت که قوی ترین سلاح در برابر شر بزرگ ، شر بزرگتر است و بازی موش و گربه که در آن نیرنگ و کینه دلپذیری وجود داشت ، تحمل شد و ادامه یافت.

حتی انتظار یک شکل هنری نیز از چیزهای غیرمنتظره کم نمی کند. رزموند پایک ، بازیگر زن برنده گلدن گلوب ، یک داستان بد را به یک پیچ بد تبدیل کرده است. (بهترین بازی او پس از فیلم دختر گمشده دیوید فینچر) و زیبایی خورشید (به معنای واقعی کلمه) که همه چیز را نشان می دهد.

فعال گروه My Very Careful یک شرور به نام مارلا گریسون (پایک) ، سرمایه دار فاسد ضد جامعه است که با موفقیت از این سیستم برای انجام کلاهبرداری های شنیع استفاده کرده است. او می گوید که وکیل و سرپرست قانونی است ، اما آنچه واقعاً انجام می دهد این است که افراد مسن را درمانده می بیند و قاضی (عیسی ویتلاک جونیور) را متقاعد می کند که نمی توانند از خود مراقبت کنند. سپس به صاحب خانه سالمندان (دامیان یانگ) رشوه می دهد ، آنها را به آنجا می برد و تمام دارایی و دارایی خود را می فروشد. با کار قانونی ، او یک شرکت بلند مدت دارد که توسط شریکش ، فران (عیسی گونزالز) اداره می شود.

وقتی یکی از طعمه های مارلا و فران ناگهان ناپدید می شود ، شخصی را پیدا می کنند که او را جایگزین کرده و به خانه سالمندان می برد و با کمک دوست پزشک متجاوز (آلیشیا ویت) او را پیدا کردند. جنیفر پترسون (دایان وست) یک مدیر بازنشسته است که تنها زندگی می کند و خانواده ای ندارد و مارلا ، وقتی سابقه خود را در نظر می گیرد ، او را به عنوان یک ماده معدنی از ثروت می داند. آزمون اضطراری بدون جنیفر انجام می شود و در عرض چند دقیقه این بازنشسته شلوغ به طور قانونی تحت مراقبت قهرمان قرار می گیرد.

آخرین قربانی این کلاهبرداری زندانی شد و اموالش از بین رفت. اما مارلا خیلی زود متوجه شد که مشکلی وجود دارد. یک کیسه الماس بی عیب و نقص در قفسه کتاب جنیفر پیدا شد و یک روز در حالی که خانه جنیفر در حال تعمیر بود ، مردی برای سوار کردن جنیفر از تاکسی استقبال کرد. مدت کوتاهی قبل از اینکه مارلا و فران متوجه شوند آخرین قربانی آنها قربانی آنها نیست و با مردی (پیتر دینکلج) آشنا می شوند که عشق به پول نه تنها شغل آنها بلکه زندگی آنها را نیز تهدید می کند.

داستان فیلم ، من مراقب هستم ، کاملاً از شما متنفر است

پایک

البته ، دوستداران سینما با فیلم هایی که تمرکز زیادی بر اخلاق انسانی در طول تاریخ خود ندارند ، غریبه نیستند ، اما روند متداول تغییر وجدان بد یا تعادل است. به عنوان مثال ، در یک فیلم گانگستری ، قهرمان قاتل تحت پوشش یک جاسوس از زیرزمین فرار می کند.

آنچه باعث می شود روایت فیلم تا این اندازه بی دقت باشد این است که به گونه ای برای تماشاگران جذاب نیست که باعث گریه و اندوه آنها شود. گذشته از این واقعیت که مارلا بدون پول بزرگ شد و نمی خواست به این شیوه زندگی بازگردد ، هیچ زمینه غم انگیزی نمی تواند رفتار غیرمعمول او را توضیح دهد. آنها فقط از روی حرص و طمع و قانون عمل می کنند.

تنها چیزی که برای بینندگان باقی می ماند این است که هیچ قدرتی برای قرار دادن جای خود در جای خود ندارند ، آنها امیدوارند که بر جهان حکومت کنند ، و البته این در تاریک ترین زمان به ذهن انسان می آید. اطلاعات بیش از حد در اینجا یک اشتباه سینمایی است ، اما بگذارید فقط بگوییم که بازیگر جنیفر پترسون انتقام جویان نیست. یک دوگانگی جذاب ایجاد می شود ، زیرا شما به شدت امیدوار هستید که یکی از طرفین برنده شود و شما نیز به همان اندازه دعا می کنید تا یکدیگر را بکشید. فیلم احساسی وحشتناک به خود می گیرد ، اما اگر این احساس فقط سرگرمی و بدون هیچ گونه تأثیر مثبت باشد ، شگفت انگیز خواهد بود.

همه بازیگران ، به ویژه روزاموند پایک و کریس مسینا ، محکوم شدند

پیتر دینکلیج و پایک

در تماشای فیلم ، من بسیار مراقب هستم که به کلیشه قدیمی که بازیگران از آن به عنوان شرور لذت می برند فکر نکنم ، زیرا در این فیلم ، همه نقش ها بد هستند و من به آن بازیکنانی فکر نمی کنم که برایشان سخت است. با.

پیتر دینکلیج یک خشم وحشتناک و ترسناک دارد که دائماً در اقدامات او مشهود است و ما شگفت زده می شویم که وقتی مارلا پس از یافتن جزئیاتی در مورد هویت واقعی دایان ویست با او روبرو شد ، دایان با خنده ای شیطانی در مورد او فاش کرد. اما او کاملاً از طبیعت قدیمی و معصوم خود دور است. شخصیت دین اریکسون با بازی کریس مسینا نیز باید توسط وکیل نماینده جنیفر پترسون به دقت ارزیابی شود.

مانند کل داستان ، رفتار فحش و تهدید او در اولین برخوردش با مارلا به قدری قدرتمند است که وقتی صحنه تمام شد ، شما با نفرین قسم می خورید.

شکی نیست که رزاموند پایک مرکز این فیلم است. با این حال ، مارلا سعی می کند آخرین نام مستعار بد را بدست آورد و موفق می شود. وحشیگری ای که او به نمایش می گذارد غالباً شوکه کننده و وحشتناک است ، اما در عین حال به عنوان دلیلی برای ناراحتی هنگام نگاه کردن به او در نظر گرفته می شود و این عکس العمل شما را با یک لبخند احمقانه و یک فریب شرورانه روبرو می کند.

مهمتر از همه ، عزم و اراده قوی که ما از طریق این شخصیت می بینیم ، و گاهی باعث می شود مارلا به ما احترام بگذارد ، بسیار نگران کننده است ، حتی وقتی احساس می کنیم که او بسیار منزجر کننده است ، این احساس برای همیشه از بین می رود.

من بسیار مراقب هستم ، در طول روز روشن هستم و نور مناسب و هوشمند است.

وضعیت این فیلم مشخص است ، اما بخشی از خنکی و خنکی فیلم به دلیل درخشش آن است. جراحی مارلا جراحی نیست که بتوان آن را در تاریکی شب انجام داد ، بلکه در یک اتاق دادگاه با نور فلورسنت و خانه سالمندان انجام می شود و روش جی بلکسون با نورهای تیز و رنگی. پنجره های روشن و بزرگ ، به مخاطب می دهد. یک احساس واقعی … هرچه تهدید برای بازیگران جنیفر پترسون بیشتر باشد ، جنبه زیبایی فیلم بیشتر است و ما سریالی را می بینیم که از تاریکی به بهترین شکل استفاده می کند. اگرچه رنگها در مواقعی بسیار آزاردهنده و ترسناک هستند ، اما همیشه قدرت زیادی دارند.

در مورد بینندگان و داستانهای افراد بد که به دیگر افراد بد ستم می کنند ، مسیرها همیشه یکسان نیستند و فیلم دقیق من داستانی بسیار فراتر از آن است و قلب بدبینی قوی و توانایی درک سادیستیک است. روابط با بازیکنان کلیدی اما افرادی که واقعاً حساس هستند از دیدن این فیلم رنج می برند و پس از تماشای این فیلم مدت ها در مورد آن فکر می کنند.

منبع: Cinemablend

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا