هنر و سینما

نقد‌های فیلم جدید تام و جری منتشر شد؛ منتقدان موش و گربه را خوردند!


فیلم زنده “تام و جری” به کارگردانی تیم داستان سرانجام اکران شد ، اما منتقدان و بینندگان فیلم اصلاً از پدیده جدید موش و گربه قدردانی نکردند.

تماشای سریال تام و جری در خاطر میلیون ها کودک در سراسر جهان است. کاریکاتوری که توسط ویلیام هانا و جوزف باربارا نوشته شده و توسط مترو گلدوین مایر بین سالهای 1940 تا 1958 در 114 قسمت نوشته شده است. در بالا و شکل عجیبی از رابطه بین شکارچی و شکارچی را نشان می دهد. این مجموعه مهمترین و محبوب ترین است و پس از دهه ها ، هنوز در قلب بسیاری از مردم وجود دارد.

تاکنون چندین فیلم و فیلم کوتاه بر اساس داستان تام و جری ساخته شده است که بسیاری از آنها موفق بوده اند. برادران وارنر ، با همکاری Turner Entertainment ، این موش و گربه محبوب را چند روز پیش در قالب یک فیلم اکشن عمومی به سینماها آوردند ، اما منتقدان از کیفیت راضی نیستند و فیلمنامه و جلوه ها را خسته کننده و ضعیف می دانند. در شاهکار جدید تیم استوری .. ویژوال از بسیاری از مسائل رنج می برد.

تا کنون ، فیلم زنده تام و جری 52 امتیاز از نظر راتون تومیتوز و 25 امتیاز از 100 و از Metacritic 31 امتیاز از 100 بر اساس ایده 14 کسب کرده است. ، تنها یکی تا حدودی به طور مثبت با پیتر دی بروج از ورایتی مدیا مرتبط است و بقیه به منتقدان و رسانه ها -بینندگان مشهور دید مبهم یا ناآگاهی نسبت به فیلم دارند.

فیلم زنده تام و جری

بررسی فیلم اکشن زنده تام و جری

پیتر دی بروج از انواع

امتیاز: 60 از 100

شکی نیست که هیچ جایزه ای برای تام و جری وجود ندارد ، اما لذت بردن از تصویر خوب و سرگرم کننده است.

تریسی براون از لس آنجلس تایمز

نظر کلی: بد

اگر به دنبال تجربه احساسات و تماشای خشونت شخصی ارائه شده توسط تام و جری هستید ، بهتر است به جای تماشای این فیلم زنده ، به سراغ یک فیلم کوتاه یا قسمتی از مجموعه تلویزیونی تام و جری بروید.

جاش اشپیگل از فیلم اسلش

امتیاز: 30 از 100

از جهات مختلف ، هدف تام و جری تبدیل شدن به یک فیلم زنده است ، اما به طور کلی اصول اولیه فیلم دشوار است. داستان مبهم و شخصیت تک بعدی ، نتیجه نهایی را جذاب نمی کند.

جیسون بیلی از نیویورک تایمز

امتیاز: 30 از 100

فیلم زنده تام و جری یک شکست تجاری است ، تلاشی برای تبدیل این موش و گربه به چیزی بی سابقه. میلایی

برایان تالریکو نوشته راجر ایبرت

امتیاز: 25 از 100

این فیلم فقط برای کسانی که با تام و جری بزرگ شده اند یا بچه هایی که این دو بازیگر را نمی شناسند آزاردهنده است.

فیلم زنده تام و جری از 26 مارس (26 فوریه) با اکران در سینماهای آمریکا در دسترس مشترکان آنلاین HBO Max قرار می گیرد.

منبع: گوجه فرنگی کدو تنبل

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا