هنر و سینما

چرا شانگ چی در فیلم بعدی باید از ده حلقه جدا شود؟


اگرچه سیمو لو تجربه رایانه ای بسیار هیجان انگیزی داشت ، اما احتمالاً ده دور در شانگهای 2 نخواهد دید. داشتن این سلاح ها در انتهای شانگ چی و افسانه ده حلقه به وضوح انتقال قدرت ونوو را به عنوان شخصیت لو نشان داد. با استفاده از این سلاح ها ، او برتری در مبارزه با ارواح تاریک داشت.

سازمان ده حلقه ، که هزاران سال زیر نظر ونوو فعالیت می کرد ، توسط شیالینگ شکست خورد ، اما ده نفر در شانگ چی باقی ماندند. اکنون که این محافل اذعان دارند که شانگ چی استاد آنها است ، قدرت این استاد کونگ فو در رده قهرمانانی مانند ثور و هالک قرار دارد. مارول با قدرت ده حلقه شانگ چی را به یکی از قوی ترین اعضای Avengers تبدیل کرده است. با این حلقه ها و اعضای تیم ، شانگ چی می تواند در Avengers 5 بسیار بیشتر از رقابت با قدرتمندترین قهرمانان روی زمین عمل کند.

مهم نیست که چگونه شانگ چی از قدرت این حلقه ها در مرحله چهارم استفاده می کند ، مارول باید این سلاح ها را در شانگ چی 2 از او بگیرد. این درست است که شانگ چی در مبارزه با ساکنان تاریکی با استفاده از قدرت ده نفر برنده شد. حلقه می زند ، اما این حلقه ها بر شخصیت او در هنگام درگیری تأثیر منفی می گذارند. بزرگترین تأثیرات منفی آن تغییر در شدت و شیوه مبارزه شانگ چی بود. او همیشه به عنوان استاد کونگ فو شناخته می شد ، بنابراین داشتن این حلقه ها در مدت زمان طولانی خطر از دست دادن یکی از مهمترین پایه های این ویژگی را افزایش می دهد.

شانگ چی

بخش بزرگی از شخصیت شانگ چی در فیلم ها و کمیک ها توانایی او در قهرمان شدن بدون قدرت ویژه است. او با مهارت های رزمی پیشرفته خود می تواند به راحتی دشمنان غول پیکر ، از جمله دشمنان قدرتمندی مانند Razer Fist را شکست دهد. این شخصیت شبیه Captain America است ، هر دو بازیکن می توانند با قهرمانان و اشرار با قدرتهای بالاتر از آنها مبارزه کنند. در اکثر نمایش های Shang Chi و Legend of the Ten Rings ، توانایی این بازیکن توجه زیادی را به خود جلب کرده است ، اما Shang Chi 2 نمی تواند با حفظ این قدرت نشان دهد که اینها سلاح هستند.

همچنین مهم است بدانید که هنرهای رزمی شانگ چی دلیل اصلی موفقیت نمایش هنرهای رزمی بوده است. موفقیت نقشه و برخورد در اتوبوس و سینما مشهورترین صحنه های فیلم است. مارول به دلیل سبک شانگ چی کونگ فو توانست این تضاد را از فیلم با دیگر عناوین مارول تشخیص دهد. اما با ده حلقه شانگ چی ، او مجبور نبود به قدرت رزمی خود تکیه کند. مبارزات او در این محافل دیگر شخصی و جالب نیست و مانند دیگر عناوین اکشن قهرمان مارول خواهد بود. اگر مارول راهی برای جداسازی او و ده حلقه در شانگ چی 2 پیدا کند ، زمان بیشتری برای درخشش به عنوان استاد کونگ فو مارول خواهد داشت.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا