هنر و سینما

فیلم جاودانگان مشخص می‌کند چرا آن‌ها به انتقام‌جویان کمک نکردند


چشم همه در حال تماشای فیلم بعدی مارول ، شانگ چی و افسانه ده حلقه است که در 3 سپتامبر اکران می شود و پس از آن فیلم The Immortals در 5 نوامبر. باید بگوییم که جاودانه ها یکی از بهترین فیلم های مارول در مرحله 4 هستند. فیلم توسط کلویی ژائو نوشته شده است که برنده بهترین کارگردانی (اولین زن رنگی) و بهترین فیلم در جایزه اسکار 2021 برای کشور کوچ نشین شد.

جاودانه ها ، مانند شانگ چی ، شخصیت کاملاً جدیدی را به دنیای سینمایی مارول ارائه می دهند. این فیلم داستان گروهی از افراد جاودانه است که هزاران سال بر روی زمین زندگی کرده اند و هرگز در امور آنها دخالت نداشته اند. در این اثر ما همچنین شاهد وجود نژادی شیطانی به نام دویان هستیم. در این فیلم ستارگان هالیوود مانند آنجلینا جولی و سلما هایک و همچنین بری کیوگان و لیا مک هیو بازیگران تازه وارد به همراه کیت هرینگتون و ریچارد مدن بازیگران بازی تاج و تخت بازی می کنند. جما چان نیز برخلاف کاپیتان مارول در این پروژه حضور دارد ، اما به عنوان یک تازه وارد به نام سرسی.

جاودانه ها

وقتی به این موجودات جاودانه نگاه می کنیم ، با یکی از بزرگترین و بزرگترین س questionsالات دنیای سینمای مارول روبرو می شویم: چرا جاودانان درگیر جنگ نمی شوند؟ برای همیشه یا آخرین بازی؟ فیلم Immortals به طور کامل به این سال پاسخ می دهد ، اما در مقالات مختلف توضیح کوتاهی برای پاسخ به این س isال وجود دارد ، و به همین دلیل است که هدف جاویدان تمرکز بر دوگانه گرایان است و دخالت در امور انسانی آنها نیست ، حتی اگر انتقام جویان به کمک نیاز دارند

به گفته تهیه کننده ناتی مور ، جاودانه ها یک فیلم مستقل خواهند بود ، اما هنوز بخشی از هسته اصلی دنیای سینمایی مارول است و او آن را با فیلم اصلی نگهبانان کهکشان مقایسه کرد. مأموریت پیتر کوییل و تیمش برای محافظت از سنگ قدرت یک داستان کاملاً مستقل است ، اما شخصیت و داستان این فیلم تأثیر زیادی بر سایر فیلم های مارول داشته است. جاودانه ها همچنین می توانند بر مارول تأثیر بگذارند.

جاودانه ها

جاودانهان در نبرد خود با تانوس در زمانی که جهان کاملاً نمادین بود ، به انتقام جویان کمک نکردند و این س questionsالات زیادی را برای بینندگان ایجاد کرد ، که فیلم امیدوار است به همه آنها پاسخ دهد. این سوالات از زمان انتشار اولین تریلر فیلم سخت تر شده است ، زیرا در صحنه ای از تریلر ، آیاک گفت: “بدیهی است که ما از این پس در امور زمین دخالت نکرده ایم.” در کمیک ها ، جاودانگی مجاز به دخالت در امور انسانی خالق آن نیست ، و دنیای سینمایی مارول نیز همینطور. طرفداران باید تا اول نوامبر منتظر بمانند تا پاسخ کامل سوالات خود را دریافت کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا