هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم شوالیه‌ی سبز چه می‌گویند؟


بسیاری از منتقدان در مورد شوالیه سبز اظهار نظر کرده اند و واکنش ها تا کنون مثبت بوده است. اقتباس ، به کارگردانی دیوید لوری ، بازخوانی شعری است که آقای گاوین و شوالیه سبز در قرن 14 نوشته اند ، که در آن پادشاه آرتور بحثی دایره ای با یک جنگجوی مخفی (شوالیه سبز) که در شرف کشتن است ، بحث می کند. زندگی

دی پاتل (میلیونر زاغه نشین) نقش آقای گاوین را بازی می کند و آلیشیا ویکاندر در نقش لیدی اسل ، ساریتا چودری در نقش مورگان لو فی ، شان هریس در نقش کینگ آرتور ، ارین کلیمن در سنت پترزبورگ بازی می کند. وینفرد و کیت دیکی نقش ملکه را بازی می کنند. جوئل اگرتون در نقش لورد به گینویر و رالف اینسون در نقش نایت گرین پیوست.

شوالیه سبز ، که در سال 2019 با یک محصول دیجیتالی از شرکت وتر پیتر جکسون عکاسی شده بود ، زمان آن را داشت تا در جشنواره مارس 2020 برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گیرد. در ماه مه ، اما به دلیل همه گیری کرونا ، این اتفاق نیفتاد. حتی در حال حاضر ، مسائل پیرامون شوالیه سبز هنوز حل نشده است. این فیلم از 30 جولای در ایالات متحده اکران شده است ، اما به تازگی به دلیل بیماری عروق کرونا از انگلستان کنار گذاشته شده است.

خبر خوب در مورد شوالیه سبز این است که اکثر منتقدان به فیلم نگاه می کنند. این فیلم در حال حاضر دارای امتیاز 90 توسط راتون تومیتوز است. با این حال ، تعداد بینندگان کمتر از 65 نفر است. نظرات اولیه نشان می دهد که ممکن است گرین دی به شکل انتقادی تری نسبت به فیلم معمولی پذیرفته شود ، اما نوشته اصلی درباره فیلم چه می گوید؟

شوالیه سبز

ایده های شوالیه سبز برای فیلم

زمان

شوالیه سبز فیلم خوبی است و ساخت آن همیشه آسان نیست. درک اخلاق سفر او نیاز به تمرکز زیادی دارد زیرا گاوین امسال سفر خود را به رویداد سینمایی در خالص ترین شکل به پایان رسانده است.

سایت راجر ایبرت

این فیلم ترسناک ، جذاب و عجیب است ، بنابراین یک فیلم آمریکایی کوچکتر ممکن است چنین باشد و در مجموعه ای به پایان می رسد که کل تصویر را به عنوان یک نور جدید در مقابل بیننده قرار می دهد. انگار همه ما در سالن ضیافت نشسته بودیم و به داستانی گوش می دادیم که از طرف شاه آرتور خواسته شده بود و صاحب داستان آن را گفته بود.

روزنامه های وال استریت

این جهان دارای جهان تاریک و چشم انداز باز است. شوالیه سبز کاملاً یادآور Excalibur کلاسیک بورمن در سال 1981 نیست ، اما طراحی و آثار هنری اندرو دروس پالرمو از جید هیلی بازتاب وقف در آن زمان است.

روزنامه گاردین

این فیلم غیرتجاری بسیار زیبا و جسورانه را می توان سرگرمی موقتی برای کسانی دانست که هنوز از پایان سریال بازی تاج و تخت رنج می برند.

ایندی وایر

این اقتباس فراموش نشدنی از لوری ارزشمند نیست ، اما آنقدر هیجان انگیز است که فیلم اصرار دارد درک کند که ارزش واقعی اشیا در این جهان چیزی است که ما خودمان پیدا می کنیم.

مختلف

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شوالیه سبز یک کار فوق العاده و هیجان انگیز است. ستاره حلقه ها از جنگ ستارگان الهام گرفت و حماسه شاه آرتور از ارباب حلقه ها استفاده کرد. این یک فیلم سایز متوسط ​​، مبهم ، سرگردان و جادو و فریب است که تمام تلاش خود را می کند تا با شعری که آقای گاوین و شوالیه سبز سروده اند ، همگام باشد.

از تحلیل های فوق مشخص می شود که شوالیه سبز یک اثر بصری منحصر به فرد از دیوید لوری است که شعر عرفانی کهن را به دنیایی از اعتقادات و سینما مملو از شگفتی و بینایی تبدیل می کند. دی پاتل به دلیل تجربه اش در فیلم بسیار دیده می شود و واضح است که این قهرمان شوالیه سبز قلب و روح داستانی است که مملو از سختی و عصیان ، روشنایی و تاریکی ، شجاعت و بی اعتمادی است. به نظر می رسید همه رسانه های بالا از زیبایی نایت سبز لذت می برند. واضح است که این یک فیلم پرفروش ساده هالیوودی نیست و اکثر منتقدان از شیوه منحصر به فردی که لوری در بیش از 700 سال داستان بیان کرده است ، تمجید کرده اند. متأسفانه ، بسیاری از نظرات خوب توسط شوالیه های سبز نشان می دهد که این فیلم با کیفیت ممکن است مورد علاقه بینندگان معمولی یا کسانی که منتظر یک حماسه رویایی سنتی هستند ، نباشد. شوالیه سبز اینطور نیست و در حالی که برخی منتقدان او را خوب می بینند ، برخی دیگر دیدگاه متفاوتی دارند.

رپ

در این قطعه ، لوری هر زمان که بخواهد توجه تماشاگران را جلب کند از صحنه های جنسی و خشونت آمیز استفاده می کند. چنین رویدادی به همان اندازه مضحک است زیرا گاوین گروهی از مردان غول پیکر را دید.

CNN

اصالت شوالیه سبز برای هر کسی که علاقه زیادی به فیلم دارد جذاب است ، اما من فکر نمی کنم که فیلم شایسته قضاوت به خاطر شکوه کاخ و رنگ اسب یا اسب هایش باشد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، به نظر می رسد بزرگترین مشکل نایت نابرابری است ، چه این احساس در نگاه به تصویر بزرگ باشد یا در صحنه رابطه جنسی. به نظر می رسد که در مورد هنرنمایی شوالیه سبز یا نمایشی بی معنی اختلاف نظر وجود دارد و در حالی که اکثر منتقدان از فیلم قبلی حمایت می کنند ، دیگران علاقه چندانی به فیلم ندارند.

شوالیه سبز ممکن است فیلم مورد علاقه شما بعد از یک روز کاری طولانی نباشد ، اما برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز و بصری غرور و شجاعت در محیطی شگفت انگیز و جادویی هستند. ، شوالیه سبز ممکن است تجربه ای مشابه هیچ فیلم دیگری نباشد. به نیست.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا