هنر و سینما

داریوش خنجی در فیلم برزخ با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری می‌کند


Alejandro Gonzalez I اریتو رشدو کارگردان مکزیکی به زودی کارگردانی فیلم برنده اسکار “Limbo” را بر عهده خواهد داشت. داریوش خنجی ، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی ، به عنوان مدیر فیلمبرداری هفتمین فیلم اینیاریتو انتخاب شد.

ایناریاریتو در 20 سال ساخت فیلمش تنها 6 فیلم ساخته است ، اما جوایز معتبری مانند اسکار بهترین کارگردانی و جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم کن را از آن خود کرده است. او قصد دارد فیلم برزخ را در مکزیکو سیتی تقریباً شش سال پس از اکران فیلم محبوب The Revenant بسازد.

برزخ دومین فیلم اینیاریتو است که در مکزیکو سیتی ساخته شده است. تا کنون ، او فقط فیلم “عشق عشق” (Amores Perros) را در پایتخت مکزیک منتشر کرده است. برزخ همچنین اولین فیلم غیر انگلیسی من به زبان انگلیسی یاری رشدu بعد از “Biutiful” در سال 2010 است. بازیگر اصلی این فیلم Daniel Jimenez Kacho است که ما او را از فیلم “آموزش بد” به رهبری پدرو آلمود وار وار به یاد می آوریم. جیمنز کاچو همچنین در فیلم های دیگری مانند “احساس مالکیت” ، “هیچ کس نامه ای به سرهنگ” و “بیگانه را نگیرید” بازی کرده است.

اینیاریتو به داریوش خانجی روی آورد تا با امانوئل لوبزکی مکزیکی در فیلم برزخ همکاری نکند. لوبزکی در سالهای 2013 ، 2014 و 2015 برنده جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری شد ، که هر دو برای فیلم “مرد پرنده” و بازگشت وی به رهبری اینیاراریتو بود. از آن زمان ، او با کارگردانانی مانند رومن پولانسکی ، وودی آلن ، وونگ کار وای ، مایکل هانکه ، دیوید فینچر و برادران سفدی همکاری کرده است. و “الماس های بریده نشده”.

هنوز هیچ خلاصه یا تاریخ انتشار وجود ندارد ، اما امیدواریم اخبار بیشتری به زودی منتشر شود و در پاییز سال 2021 ، پس از گسترده شدن واکسن کرونا در غرب ، شاهد انتشار آن به صورت عمومی خواهیم بود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا