هنر و سینما

بریکینگ بد؛ تمام پایان‌های جایگزینی که مطرح شده بود


پایان بد سریال شکستن بد. با این حال ، خالق سریال ، وینس گیلیگان ، در پایان سری به جزئیات دیگر نظریه ها برای انتخاب پرداخت.

پایان سریال Bad Breaking یک پایان فراموش نشدنی بود. با این حال ، وینس گیلیگان ، خالق سریال ، نظریه های مختلف دیگری را برای نتیجه گیری این سریال پیشنهاد کرده است. سریال Breaking Bad از مجموعه درام جنایی Neo West در ژوئن 2008 آغاز شد و در پنج فصل منتشر شد. این مجموعه فقط در اواخر سال 2013 به پایان رسید. این سریال 62 قسمت دارد و برنده جوایز متعددی شده است.

برایان کرنستون و آرون پل در این فیلم به عنوان دو همکار بازی می کنند که وظیفه آنها تولید مت آمفتامین است. اما این حرکت و همکاری آنها از کنترل خارج است. والتر وایت ، بازیگر نقش کرانستون ، در آخرین لحظه به مرگ و تخریب خود اعتراف کرد ، اما همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی رود.

هنگامی که والت تصمیم گرفت متامفتامین تولید کند تا خود و خانواده اش را تغذیه کند ، از جسی پینکمن ، بازیگر نقش پاول ، خواست تا به او کمک کند و این دو در گذشته در قاچاق مواد مخدر پیشرو شدند. آنا گان و RG RJ Mitte نقش زن و پسر والت را بازی می کنند. والت که مبتلا به سرطان است ، قصد دارد آنچه را که با همسرش اسکایلر و والت جونیور انجام داد مخفی کند. پسرش و جسی به او در تصمیم گیری کمک کردند.

پس از مذاکرات مخاطره آمیز با فروشندگان مواد مخدر و دیگر فعالان ، والت و جسی در شرایطی خطرناک قرار دارند که رقبایی مانند خانواده سالامانکا ، گاس فرینگ (با بازی جیانکارلو اسپوزیتو) و جک واکر (با مایکل بوئن و تاد آلکوست (با بازی جسی)) پلمنز) چهره به چهره. خواهر و برادرها در طول زندگی خود دوستانی داشته اند ، مانند وکلاء ساول گودمن (با بازی باب اودنکرک) و مایک آرمانتات (با بازی جاناتان بنکس) اما این دوستی کوتاه مدت نیست.

والت ، که ظاهراً هیزنبرگ بود ، قبل از مرگ قریب الوقوع خود تصمیم به انجام کاری گرفت. والت پس از تأمین بودجه برای خانواده اش ، تصمیم می گیرد جسی را نجات دهد ، که توسط سازمانی به رهبری جم و تاد گروگان گرفته است. والت همچنین قصد دارد از کسانی که برادرش را در داماد خود کشتند انتقام بگیرد.

والت به افرادی که جسی را با اسلحه شکاری گروگان گرفته بودند حمله می کند و می کشد و جسی به او زمان می دهد تا فرار کند. شخصیتی که کرانستون بازی می کرد به شدت مجروح شد اما قبل از مرگ به آزمایشگاه تولید مت آمفتامین منتقل شد ، جایی که آخرین بار به آنجا رفت. وینس گیلیان نظریه دیگری را در پایان سریال توضیح می دهد.

والت رمبو برگشت

والتر وایت

وینس گیلیگان گفت: قسمتی از سریال که والت با مسلسل M60 به دشمنش حمله کرد می تواند متفاوت باشد. در اولین نسخه از این سری ، قرار است والت به رمبو حمله کرده و به سازمان نئونازی جک ولکر بپیوندد. او باید اسلحه بگیرد و به خانه دشمن اشاره کند. با بازگشت سرطان والت ، دیگر مناسب نبود که او را به عنوان یک فرد قوی از نظر جسمی و عضلانی معرفی کنیم. در عوض ، در مجموعه والت ، او از نبوغ خود برای قرار دادن مسلسل در بدنه اتومبیل خود استفاده کرد ، که گیلیان آن را یک حرکت هوشمندانه می داند.

والت به جسی جیمز تبدیل می شود

والتر وایت

علاوه بر بحث تبدیل والت به شخصیتی شبیه به رمبو ، ایده های دیگری نیز برای تغییر شخصیت اصلی سریال برای تبدیل شدن به جسی جیمز وجود داشت. به طور قابل پیش بینی ، بعید است که والت در حمله به گروه خطرناکی مانند ولکرز موفق شود. این باعث شد که این افسر پلیس سابق ، در سریال Breaking Bad ، با سلاح قدرتمند خود به پلیس حمله کند. مانند جنایتکار معروف ، جسی جیمز. پلیس قرار بود در جریان این عملیات والت را دستگیر کند. اگر والت تفنگ ساچمه ای خود را بیرون بکشد ، رویارویی او با پلیس به یک نبرد مرگبار تبدیل می شود. اما این ایده از نظر عوامل مناسب نیست و مورد استفاده قرار نگرفته است.

والت جسی را از زندان آزاد می کند

والتر وایت و جسی پینکمن

سومین گزینه ای که در سریال Bad Breaking به پایان رسید ، تلاش برای فرار از زندان بود. شایعات هاکی این است که جسی به جای گروگان گیری توسط سازمان واکر به زندان می افتد و والت در تلافی زندان را با مسلسل M60 تخریب می کند. گیلیگان گفت علاوه بر حمله والت به زندان برای فرار از دوست دختر سابقش ، شایعاتی نیز در مورد فرار جسی از اتوبوس وجود داشت.

اسکایلر خودکشی کرد

گیلیگان خاطرنشان کرد که یکی دیگر از گزینه های پایان سریال Skyler است. به گفته سازندگان سریال ، این تیم به این فکر رسید که اسکایلر خانواده خود را با اد گالبرایت (با بازی رابرت فورستر) معروف به “ناپدید شدگان” ترک کرده است. ایده دیگری که اد می تواند ظاهر جدیدی برای Skyler و Walt ایجاد کند و Skyler برای حضور در کنار Walt باشد. اما نویسنده نمی تواند توضیح قانع کننده ای در مورد اینکه چرا والت جونیور می خواهد به والدینش بپیوندد پیدا کند و این ایده کنار گذاشته شد. بعدها پیشنهاد شد که والت و اسکایلر وارد هتل شوند. والت به اسکایلر اطمینان داد که همه چیز خوب خواهد بود. وقتی برگشت ، متوجه شد که اسکایلر خودکشی کرده است.

سائول کشته می شود

سس آب دهان

شخص دیگری که نباید در سریال Breaking Bad زندگی کند Saul Goodman است. گیلیگان در مصاحبه ای در سال 2014 گفت که در پایان سریال ، همه چیز عادلانه و عادلانه بود. گیلیگان گفت که صحبت از قتل بازیکن با بازی ادن کرک مطرح شده است. این نوع افراد همان سائول در سریال Better Call Saul بود و ادن کرک همان بازیگر را در سریال Breaking Bad بازی کرد. اما مرگ بازیکن هیچ تاثیری بر روی سریال نداشت زیرا گیلیگان سریال Better to Call the Year را مقدمه ای برای وقایع سریال Breaking Bad کرد.

همه بازیکنان اصلی این سریال مرده اند

شرکت کنندگان در یک سریال بد

در همان مصاحبه ، گیلیگان در مورد ایده کشتن تمام شخصیت های اصلی سریال ، از جمله والت صحبت کرد. وی با اشاره به فیلم The Wild Bunch در سال 1996 این ایده را “خونریزی” نامید. او گفت که آنها یک هفته روی این ایده کار می کردند ، اما در نهایت همه شخصیت های اصلی را کشتند. در سریال به نظر نمی رسد تیم فهمیدن. گیلیگان افزود که نظریه اخیر بسیار شگفت انگیز است و مخاطب را راضی نمی کند.

والت تنها بازمانده بود

والتر وایت

پس از پخش فینال سریال Breaking Bad ، گیلیگان در مصاحبه ای جالب جزئیات نظریه پایانی مشابه دیگری را بازگو کرد. او گفت که با وجود تصور کشتن تمام شخصیت های اصلی سریال ، هنوز تصمیم نهایی در مورد نقش والت گرفته نشده است. اگرچه در پایان این سری ، اقدامات بازیکنی که کرانستون بعدا بازی کرد منجر به مرگ او شد ، اما مرگ او چندان قطعی و برگشت ناپذیر نبود. در واقع این ایده به وجود آمد که با مرگ خانواده و همکارانش ، والت تنها بازمانده این مجموعه بود. گیلیگان گفت ممکن است این نظریه جالب باشد ، اما پایان این سریال حتی بیشتر تکان دهنده و ناامید کننده بود.

جسی والت را کشت

سریال شکستن بد

پس از حمله والت به ولکر با تفنگ ساچمه ای ، جسی خفه می شود و تاد قبل از یافتن آخرین دوست خود کشته می شود. سپس جسی قبل از رسیدن پلیس از منطقه فرار کرد و در همان زمان ، والت کشته شد. گیلیگان در مصاحبه ای در سال 2013 گفت که جسی در فکر کشتن والت پس از حمله بود. این ایده ممکن است در سری چگونگی پیشنهاد والت برای کشتن جسی مطرح شده باشد یا او فقط برگشت و با اسلحه ای روبرو شد.

در هر صورت ، به گفته نویسنده ، وقتی تاد توسط جسی کشته شد ، عشق خون جسی آشکار شد. گیلیگان در مورد آینده بازیکنی که پاول بازی می کند ، گفت: “جسی با این وضعیت روبرو شد و به آلاسکا رفت ، جایی که زندگی مسالمت آمیزی داشت و به طبیعت عادت کرد.” این ایده سرانجام در قالب یک فیلم ال کامینو ارائه شد. El Camino جدیدترین فیلم این مجموعه است که پایان و زندگی جدید جسی در آلاسکا را نشان می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا