هنر و سینما

۹ بازیگر مارول که لیاقت بازی کردن شخصیت‌های جدید را دارند


یکی از جالب ترین جنبه های دنیای سینمای مارول بازیگران آن هستند. برخی از بازیگران به طور غیر منتظره در این حق رای ظاهر شده اند و این فیلم ها به بازیگران نیز وفادار هستند.

بازیگرانی مانند ویلیام هرت یا تیم راث می توانند سالها ناپدید شوند و ناگهان در مکانهای محبوب سینمای مارول ظاهر شوند. با این حال ، با وجود این روند و روند ، هنوز برخی از بازیگران مشهور در این فرانچایز وجود دارند که به دلیل مرگ بازیگرانشان یا دلایل دیگر در سریال حضور ندارند و به نظر نمی رسد به این زودی ها بازگردند.

اما با میشل یو و جما چان که در دنیای سینمایی مارول ظاهر شدند و اکنون نقش های جدیدی را در شانگهای و افسانه ده حلقه و جاودانهان بر عهده دارند ، مشخص است که بازیگران فقط به یک نقش محدود نمی شوند. امکانات متنوع برای بازیکنان بازگشت آنها و پخش قسمت جدید در این حماسه عظیم از دنیای سینمایی مارول چیز خاصی دارد. با این حساب ، وقت آن است که نگاهی به نه بازیگری که قبلاً در دنیای فیلم های مارول ظاهر شده اند بیندازیم. این افراد باید راه میشل یو و جما چان را دنبال کنند و در نقش های جدیدی در این دنیای سینما ظاهر شوند.

به رالف اینسون

حیرت انگیز

در Guardians of the Galaxy ، Raccoon Rocket Drax و Groot را هدایت می کند تا Peter Coel و Gamora را از چنگال یوندو و دیگر غارتگران آزاد کنند و در این بین بینندگان را با عملکرد فوق العاده ای از Ralph Inson به عنوان یکی از خلبانان دزدان دریایی شگفت زده می کند. او در این فیلم دو خط مکالمه دارد و زمانش بسیار کوتاه است ، و هیچ یک از تهیه کنندگان Guardians of the Galaxy نمی توانند تصور کنند که او با بازیگری صحبت می کند ، به دلیل بازی های شگفت انگیز خود در کارهای مستقل مانند جادوگر و شوالیه سبز ، محبوب می شود. اینسون با صدای عالی و بازی فوق العاده اش شایسته حضور پرطرفدار دیگری در دنیای فیلم مارول است. او می تواند در این حق رای دادن مشارکت فعال داشته باشد ، اما امیدواریم هر کجا که می رود به او اجازه داده شود صدای طبیعی متمایز خود را حفظ کند.

به گلن کلوز

حیرت انگیز

گلن کلوز ، که در فیلم Guardians of the Galaxy به عنوان Nova Prime ظاهر شد ، یکی از انتخاب های بزرگ برای حضور بیشتر در این حق رای دادن است. به هر حال ، دنیای سینمایی مارول به طور پیوسته در حال حرکت به سمت زمینه ای کیهانی است و مطمئناً زمان بیشتری برای بازگشت Nova Prime با گلن کلوز وجود دارد. با این حال ، در سالهای پس از فیلم اصلی نگهبانان ، Close حتی یک بار در سریال ظاهر نشده است. حتی اعلام شد که او در صحنه ای از Guardians of the Galaxy 2 ظاهر می شود ، اما اینطور نیست. اگر Nova Prime به این حق رای دادن بازنگردد ، بهتر است سازندگان آنها کلوز را به شخصیت دیگری بازگردانند.

او ابتدا در یک فیلم کیهانی در دنیای سینمایی مارول ظاهر شد و این بار می تواند در یکی از تجربیات زمینی مانند Blade یا نقش بعدی کاپیتان آمریکا ، یک بازیکن جدید را بازی کند. مهم نیست کجا ظاهر می شود ، اما زمان استفاده از توانایی های Clos در یکی از پویاترین نقش های مارول فرا رسیده است.

به مایکل استالبرگ

حیرت انگیز

مایکل استالبرگ با بازی در فیلم های مختلف مانند A Serious Man و Call Me By Your Name بینندگان عادی و منتقدان سینما را تحت تأثیر قرار داده است. تنها دستاورد برجسته و مثبت استولبرگ در دنیای سینمایی مارول ، نقش نیکودموس وست بود. در دکترها عجیب ، او جراح رقیب این جادوگر فوق العاده بود ، اما شخصیت او کنار گذاشته شد. این نقش برای بازیکنی مانند استالبرگ بسیار کوچک است. زمان آن فرا رسیده است که به این مرد فرصتی دیگر در دنیای فیلم مارول بدهیم ، و استولبرگ آنقدر همه کاره است و توانایی بسیاری را دارد که می تواند مسئولیت های دیگری را به عهده بگیرد. اگر بنیانگذار به راهنمایی ، شرور ، کمیک یا سایر الگوها نیاز داشته باشد ، استولبرگ می تواند به آن نقش عمل کند. هرکسی فیلمی مانند شرلی را دیده باشد می داند که استالبرگ مستحق چیزی بهتر از بازیگری در دکتر هو است. عجیب.

به دونالد گلاور

حیرت انگیز

گمانه زنی های زیادی در مورد انتخاب دونالد گلاور به عنوان مرد عنکبوتی در مرد عنکبوتی شگفت انگیز وجود دارد ، که به قدری قدرتمند بود که منجر به خلق مایلز مورالس در کمیک و گلاور به عنوان یک پاسخ قابل تأمل شد. نقش کوتاهی در مرد عنکبوتی بازی کرد.: Home و در نقش آرون دیویس ظاهر شد. گلاور ثابت کرد که از فیلم با دو صحنه لذت می برد و حتی در مورد خواهرزاده مایلز مورالس صحبت کرد.

ظاهراً این ظاهر کوتاه می تواند راه را برای گلوور برای بازی در فیلم بعدی مرد عنکبوتی باز کند و شاید او بتواند به عنوان نسخه دیگری از دیویس ، ضرب المثل ، در قطعه بعدی ظاهر شود. گلاور تا به حال در هیچ یک از آثار سینمایی دیگر مارول بازی نکرده است. بدون برنامه هایی برای بازگرداندن موقعیت خود به عنوان دیویس ، بد نیست که سازندگان از گلوور در نقش های دیگر این حق رای استفاده کنند. این بازیگر چند استعدادی می تواند نقش هایی (ابرقهرمان ها ، کمیک ها ، اشرار و …) را بر عهده بگیرد و در کمال تعجب ، این استعداد قسمت کوچکی از فیلم بازگشت به خانه است.

به جف بریجز

حیرت انگیز

جف بریجز در اولین فیلم مرد آهنی اوبادیا استاین را بازی می کند و بازیگر مشهور در میان بسیاری از دستاوردهای دیگرش می تواند بگوید که او اولین شخصیت بد در بین هزاران شرور در دنیای فیلم مارول بود. بریجز نقش جالبی در نقش استاین ایفا کرده است ، اما مرگ آشکار مرد در پایان مرد آهنی نشان می دهد که او به این زودی ها برنمی گردد ، زیرا این کار طرح چند جهان را تغییر می دهد. با این حال ، این نباید مانع بریجز شود تا نقشی دیگر در دنیای سینمایی مارول داشته باشد.

تغییرات زیادی نسبت به اولین فیلم مرد آهنی انجام شده است و فضاهای وسیع جدیدی به این جهان و داستان اضافه شده است (مانند دورترین گوشه ها یا ابعاد دیگر). این پلتفرم ها می توانند فرصت های بی شماری را برای بریجز برای بازگشت به مارول در قالب یک شخصیت کاملا متفاوت و جدید فراهم کنند. او یکی از اعضای کلیدی بود که عناصر مرد آهنین را در آغاز دنیای سینمای مارول قرار داد و زمان آن رسیده است که بریجز در این مجموعه ظاهر شود.

به استرلینگ کلید براون

حیرت انگیز

بازیگر آمریکایی شروع به درخشش در صحنه جنایت آمریکا کرد: مرد روبرو جی سیمپسون بود و ما اینجا هستیم و با ایفای نقش اینجوبو در پلنگ سیاه ، حرفه خود را به “بالاتر از او” گسترش داد. براون در نقش کوچکی اما مهم به عنوان پدر مرحوم کیلمنگر ، از روز خود نهایت استفاده را برد ، اما مرگ حتمی او باعث می شود که اینجوبو به این زودی به سریال باز نگردد. حضور براون در حماسه واکاندا ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما این بدان معنا نیست که حضور او در دنیای سینمایی مارول باید پایان یابد. دنیای سینمایی مارول مطمئناً جایی برای براون و هنر او دارد تا در تولیدات آینده تک گویی های چشمگیر خود را به نمایش بگذارد و شاید جایی برای بازی بیشتر از او داشته باشد. Injubo.

به تادانوبو ساتو

حیرت انگیز

هیچ یک از اعضای سه جنگجو در سه فیلم اول ثور کار خاصی نکردند ، مخصوصاً تایکا وایتیتی که کارگردان فیلم ثور: رگناروک بود. در همین حال ، هوگان غیرمنتظره ترین فردی بود که نقش تادانوبو ساتو را بازی کرد ، زیرا او با خوشحالی از داستان اصلی Thor: The Dark World حذف شد. کاهش گروه سه نفره در داستان یک تصمیم مضحک بود که استعدادهای ساتو را به طور کامل مصرف کرد. هلا توسط هوگان کشته شد و اکنون زمان مناسبی برای بازگرداندن تادانوبو ساتو به یک شخصیت جدید است. او بهتر است یک شخصیت زمینی داشته باشد و با ثور معاشرت نکند. ستاره فیلم The Three Warriors هنوز یک شخصیت برجسته در دنیای فیلم های مارول نیست ، اما در حالی که ساتو نقش جدیدی دارد ، می توانست در فرنچایز خوب بازی کند.

به دیل دیکی

حیرت انگیز

در دوران تصدی خود در تنسی در مرد آهنی 3 ، تونی استارک با مادر یک سرباز کشته ، با بازی دیل دیکی آشنا شد. دیل دیکی ، که به خاطر بازی در نقش مکمل فیلم زمستان سوزان ، افتخارات همگان را دریافت کرده است ، نیز نقش مهمی در این نقش ایفا می کند و در مدت کوتاهی از حضورش به عنوان یک مرد ناتوان ایفای نقش کرده است. و خسته به بازگشت این بازیگر به دنیای سینمای مارول ممکن است عجیب باشد ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که دیکی نتواند به عنوان یک تازه وارد به فرانچایز بازگردد. شاید بهتر باشد او در این سریال در نقش متفاوتی با شرکت کنندگان از مناطق فقیرنشین جنوبی که اغلب انجام می دهد ظاهر شود. شاید او بتواند در یکی از فیلم های نگهبانان کهکشان یا کاپیتان مارول یک شخصیت کیهانی قدرتمند را بازی کند. با توجه به استعداد برتر دیک دیکی ، گزینه های زیادی برای نقش او وجود دارد.

به اندی سارکیس

حیرت انگیز

اندی سارکیس ، در دو حضورش در نقش پنجه اولیس در انتقام جویان: عصر اولترون و پلنگ سیاه ، نقش مهیجی ایفا کرد و پلنگ سیاه پایان داستان شخصیت او را مشخص کرد. Claw برنمی گردد ، اما این بدان معنا نیست که راهی وجود ندارد که Circus بتواند به دنیای سینمایی مارول بازگردد. برخلاف بسیاری از بازیگران این فهرست ، سرکیس صاحب یک نمایش اکشن بسته بندی شده است. این رویکرد شکل دیگری از ارائه است که به او اجازه می دهد نقش جدیدی در دنیای فیلم های مارول ایفا کند. سیرک می تواند نقش هایی مانند نگهبانان کهکشان یا ثور را بر عهده بگیرد. این رویکرد نه تنها کلید بازگشت بازیگر است ، بلکه به سیرک این فرصت را می دهد تا کاری را انجام دهد که قبلاً در دنیای سینمایی مارول انجام نداده است. با استفاده از این مهارت ، سرکیس شخصیت های معروفی مانند گالوم یا قیصر را خلق کرد و می تواند یک شخص مفید برای شاهکارهای دنیای فیلم مارول باشد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا