هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم مرداب با بازی مت دیمون چه می‌گویند؟


فیلم “مرداب” یا “Stillwater” مت دیمون برای مدت طولانی به صورت آنلاین و آفلاین منتشر شده است ، و در این پست ، ما در مورد ایده های اصلی این فیلم جنایی صحبت کرده ایم.

در چند سال گذشته ، تعداد فیلم های جنایی با سوابق حقوقی و قضایی به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، اما این آثار همچنان جذابیت و محبوبیت منتقدان و دوستداران فیلم را حفظ می کند. یک فیلم جنایی قاتل با بازی مت دیمون ، ابیگیل برسلین و کامیل کوتین یکی از فیلم هایی بود که عموماً مخاطبان را راضی کرد.

Swamp داستان مردی به نام بیل (با بازی مت دیمون) را روایت می کند که فروشنده نفت است و ناگهان متوجه می شود که دخترش به جرم قتل در فرانسه در زندان است. او به فرانسه رفت و پس از آنکه دخترش به او گفت که او قتل را مرتکب نشده است ، علیرغم ناآگاهی از زبان فرانسوی ، سیستم های حقوقی مختلف در فرانسه و فرهنگ های مختلفی که در آنجا وجود دارد. این دو کشور در تلاش هستند بی گناهی دخترانشان

تاکنون IMDb ، Ratnatomitosis و Metacritic هر کدام نمره 67 از 100 ، 75 از 100 و 60 از 100 را دریافت کرده اند که نشان می دهد در صورت علاقه به چنین فیلمی ، می توانید هشتمین فیلم کارگردان را تماشا کنید. توماس مک کارتی. شما از برنده شدن اسکار “Spotlight” لذت خواهید برد.

Swamp آخر هفته گذشته ، به ترتیب 13.4 میلیون دلار و 1.5 میلیون دلار فروخته شد ، پس از 22 روز اکران در بازارهای ایالات متحده و بین المللی ، و موفقیت دفتر فیلم را می توان کمتر از حد انتظار در نظر گرفت.

گزینه های مشاهده فیلم مرداب

ریچارد روپر از روزنامه سان تایمز در شیکاگو

  • امتیاز: 88 از 100

در این فیلم ، با وجود اینکه داستان شکسته شده است ، مت دیمون مهارت های بازیگری برتر خود را به نمایش می گذارد.

پیتر تراورز از IBS News

  • امتیاز: 80 از 100

مت دیمون ، کارگر نفتکش ، متوجه شد که دخترش به جرم قتل در زندان است. مک کارتی یک درام عمیق برای بشریت خلق کرده است که شکل جنایت به خود می گیرد. همچنین ، نقش دیمون در فیلم مرداب شایسته و ستودنی است.

کریستی لمیر از راجر ایبرت

  • امتیاز: 63 از 100

سرانجام ، نابرابری ها و مشکلات پیشرفت داستان در پیچ و خم (همراه با نقاط ضعف فیلم) جمع شد و وزن و تعداد پیام های منتقل شده در طول فیلم برای تحمل تماشاگران بسیار زیاد بود.

کارولین تسای از Polyolist

  • امتیاز: 50 از 100

باتلاق مانند یک هیولای غول پیکر فرانکنشتاین است که در آن حداقل دو ترکیب به طور ناقص ترکیب شده اند. حفره های زیادی در داستان وجود دارد و اقدام غیرقابل قبول و طنز غیر ضروری باعث حواس پرتی مخاطب می شود.

ایزاک فلدبرگ در مجله پیست

  • امتیاز: 21 از 100

با نزدیک شدن فیلم ، امیدهای مک کارتی برای به پایان رساندن داستان به یک ناامیدی تبدیل می شود. فیلم مرداب مانند یک سنگ آبی بی حرکت است [مرداب] داره میاد پایین

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا