هنر و سینما

سوپرمن در برابر اسکارلت ویچ؛ چه کسی برنده می‌شود؟


صحبت از DC و دنیای فیلم های مارول ، تعدادی شخصیت وجود دارد که به عنوان قوی ترین افراد در دنیای خود شناخته می شوند. در دنیای مارول ، افراد کمی توانایی رقابت با واندا ماکسیموف را دارند. توانایی های جادویی Scarlet Witch مطمئناً با دیگر انتقام جویان بی نظیر است. قوی ترین قهرمان DC نیز سوپرمن است که می تواند همه افراد بد دنیای دی سی را شکست داده و ضربه محکمی به آنها وارد کند.

اسکارلت ویچ هنوز خود و جهان مارول را بهتر می شناسد ، اما هنوز قدرت های باورنکردنی دارد. اگر این دو با هم ملاقات کنند ، اسکارلت می تواند آنقدر قوی باشد که بتواند فردی مانند سوپرمن را نابود کند.

10. سوپرمن: نیروی قدرتمند

سوپرمن در مقابل اسکارلت

یکی از بزرگترین دارایی های سوپرمن قدرت اوست. به همین دلیل است که اکثر اشرار در کمیک های سوپرمن او را نمی گیرند. او به اندازه یک قطار باری قوی است و در صورت تمایل می تواند حریفان را با یک ضربه ضربه بزند. حتی در نبردهای Wonder Woman در لیگ عدالت ، ثابت شد که افراد کمی می توانند آن را تحمل کنند. واندا قوی است اما از ضربه های سوپرمن نیز مصون نیست. یکی از بهترین راه ها برای مقابله واندا با قدرت خارق العاده سوپرمن ، استفاده از توانایی او برای کنترل ذهن حریف است.

9. Scarlet Witch: قابلیت شستشوی میکروب ها

سوپرمن در مقابل اسکارلت

وقتی اسکارلت جادوگر به طور مخفیانه به مخالفان خود نزدیک می شود ، می تواند از مهارت های کنترل ذهن خود استفاده کند و نشان دهد که چرا قوی ترین انتقام گیرنده است. سوپرمن ممکن است بتواند به طرقی با این مسئله مقابله کند ، اما نمی تواند آن را به طور کامل حذف کند ، زیرا دیگر انتقام جویان در فیلم های Ultra Age شکست خورده اند. این کارت ترومپت واندا است و اگر این کار را خوب انجام دهد ، می تواند در نبرد پیروز شود. با این حال ، اگر سوپرمن متوجه این موضوع شود ، می تواند پاسخ دهد.

8. سوپرمن: با سرعت بالا

سوپرمن در مقابل اسکارلت

سوپرمن می تواند با سرعتی حرکت کند که واندا آن را درک نمی کند ، که ضربه زدن به او را سخت می کند. اگر واندا نتواند سوپرمن را پشت سر بگذارد ، قهرمان DC می تواند حرکت کرده و در طول نبرد حمله کند و از خود در برابر حملات متمرکز دفاع کند. او به اندازه یک تیر سریع نیست ، اما می تواند به راحتی دنیا را طی کند. سوپرمن می تواند آنقدر سریع به دور زمین پرواز کند که ساعت را بچرخاند ، درست مانند اقدامات او در فیلم های سوپرمن دهه 1970.

درست است که واندا نمی تواند اینطور به او حمله کند ، اما این بدان معنا نیست که سوپرمن مبارزه را با سرعت به پایان می رساند. واندا قدرتمند است و می تواند از تمام توان خود برای به دام انداختن سوپرمن در یک حمله کامل استفاده کند.

7. جادوگر اسکارلت: او از کنترل خارج شده است

سوپرمن در مقابل اسکارلت

اگر اسکارلت جادوگر بتواند از جادوی قدرتمند برای به هم ریختن حتی برای مدت کوتاهی استفاده کند ، می تواند سوپرمن را به راحتی متوقف کند. این استفاده به واندا اجازه می دهد تا قبل از بهبود سوپرمن تا حد ممکن ضربات بیشتری را وارد کند. به دلیل این قدرت ، او می تواند در جنگ با سوپرمن پیروز شود ، اما به نظر می رسد که سوپرمن تمایلی به پذیرش شکست ندارد و به سرعت به حالت عادی باز می گردد. در مجموعه Vandavision ، اسکارلت در عرض چند ثانیه یک شهر کامل را به مکانی متروکه تبدیل می کند. قدرت او واقعاً شگفت انگیز است.

6. Superman: Scarlet Witch فاقد کریپتونیت است

سوپرمن در مقابل اسکارلت

ضعف سوپرمن کریپتونیت است. او از حملات مختلف رنج نمی برد ، اما کریپتونیت تنها راه برای کشتن سوپرمن برای همیشه است ، اما واندا نمی تواند وارد شود. کریپتونیت هرگز در دنیای فیلم های مارول یا کمیک های مارول یافت نمی شود. بنابراین واندا نمی تواند از آن در جنگ استفاده کند. او باید از قدرت خود برای پیروزی در نبرد استفاده کند.

5. جادوگر اسکارلت: قدرت او در ونداویژن

قدرت واندا حتی بیشتر از سری Vandavision است. او یاد گرفته است که از hexes استفاده کند و می تواند مناطق وسیعی از زمین را به دلخواه خود کنترل کند و به نظر می رسد حداقل از نحوه دسترسی به نقاط مختلف جهان چندگانه آگاهی داشته باشد.

واندا در طول سریال بسیار رشد کرده است و استفاده از قدرت های جدید خود برای مبارزه با سوپرمن می تواند به او در تسلط بر دوئل کمک کند. البته ، مبارزه آسان نخواهد بود. به هر حال ، اگر بتواند وارد جهان چندگانه شود ، ابزار لازم را دارد.

4. سوپرمن: او واقعاً تسلط دارد

سوپرمن در مقابل اسکارلت

سوپرمن قدرتمند است و قادر به غلبه بر همه آسیب ها نیست. جادوی واندا می تواند به او صدمه بزند ، اما واندا باید به طرز عجیبی سخت کار کند تا بتواند به جلو حرکت کند تا برنده شود. سوپرمن با هر کسی که مبارزه کند ، با یک مزیت بزرگ شروع می کند و این مزیت را در مبارزه با اسکارلت دارد. سوپرمن به راحتی با تبر قدرتمند ایستاد و ثابت کرد که قادر به استفاده از سلاح یا جنگجو است.

3. Scarlet Witch: Battle of Tanus

سوپرمن در مقابل اسکارلت

در جنگ ابدی ، واندا موفق شد سنگ فکری را که در سر ویژن قرار داشت با یک دست بشکند و با دست دیگر تانوس را که حاوی تمام سنگهای احتمالی بود متوقف کند. این قسمت نشان می دهد که واندا دارای نقاط قوت و مهارت های بزرگی است که می تواند در مواقع سخت از آن استفاده کند. شاید این مقدار قدرت بزرگ برای کمک به او در شکست یک مرد قوی مانند سوپرمن کافی باشد.

به سوپرمن: او می تواند زنده بماند

سوپرمن در مقابل اسکارلت

شاید او به تنهایی نتواند این کار را انجام دهد ، اما سوپرمن این قدرت را دارد که در شرایط خاص خود را احیا کند ، مانند صحنه ای در لیگ عدالت که با کمک یک تیر زنده شد. اگر واندا واقعاً بتواند او را بکشد ، باید راهی برای اطمینان از مرگ او پیدا کند. شاید بهتر باشد بعد از دعوا جسد سوپرمن را با خود ببرید. بنابراین واندا مجبور شد او را شکست دهد و او را بکشد ، اما هنوز هیچ تضمینی وجود نداشت که دعوا به پایان برسد.

1. جادوگر اسکارلت: سوپرمن از جادو مصون نیست

ویژگی متمایز جادوگر مخملک در این نبرد این است که او مهارت های لازم برای شکستن سوپرمن را دارد. سوپرمن می تواند جادو را اداره کند ، بنابراین ضربه های اسکارلت به او آسیب می رساند. سوپرمن قدرت خود را از خورشید به دست آورده است و این روش نیز مانند بقیه از او در برابر آسیب جادویی اسکارلت محافظت نمی کند.

واندا باید بهترین راه را برای انجام بیشترین آسیب در کوتاه ترین زمان پیدا کند. اگر به سوپرمن آزادی کار بدهد ، سوپرمن می تواند زندگی جدیدی را با خیال راحت انجام دهد و واندا را شکست دهد. این دعوایی است که واندا باید بسیار مراقب آن باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا