هنر و سینما

نخستین تریلر اسپین‌آف جدید باب‌اسفنجی را تماشا کنید


شبکه Nickelodeon اولین تریلر سریال “نمایش ستاره پاتریک” را منتشر کرد. این سری دور دوم “باب اسفنجی شلوارک” است و تابستان امسال اکران می شود.

باب اسفنجی و شخصیت های آن در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و بیست و دو سال پس از انتشار ، از محبوبیت آنها کاسته نشده است. فصل اول سریال باب اسفنجی در سال 1999 منتشر شد و شبکه Nickelodeon تاکنون 13 فصل از سریال باب اسفنجی و پاتریک را پخش کرده است. شبکه آمریکایی سالها نشان داده است که قصد دارد با ساخت فیلم و قطعات ، دنیای باب اسفنجی و دوستانش را گسترش دهد ، و اکنون او با مجموعه پاتریک ستاره به دنبال شخصیت پاتریک رفته است.

اولین قسمت از نمایش پاتریک استار دارای 13 قسمت خواهد بود و همانطور که در تریلر تیزر بالا مشاهده می شود ، از ژوئیه (4 ژوئیه تا 9 آگوست) اجرا می شود. پاتریک استار شخصیت پاتریک و رابطه او با خانواده اش را بازگو می کند. پاتریک در هر قسمت کارهای احمقانه ، خنده دار و گاهی بد انجام می دهد و خانواده او سعی می کنند صادق باشند. با توجه به این تریلر کوتاه ، برنامه پاتریک میزبان برنامه ای در قالب نمایش سخنرانی پاتریک است. سبک نمایش شبیه به برنامه های تاک شو معروف آمریکایی مانند “نمایش لری سندرز” و “کمدی بنگ!” انفجار! “است.

موسیقی متن کلاسیک برای بازی در نقش پاتریک استار بازگشته است و بیل فیگربک ، گوینده شخصیت پاتریک را رهبری خواهد کرد. از دیگر بازیگران زن نیکلدون می توان به تام ویلسون در نقش پدر پاتریک / سیسیل ، کری سامر در نقش پاتریک / مادر سامر ، جیل تالی در نقش برادر کوچکتر پاتریک / اسکوئیدینا و دینا اسنایدر در نقش پدربزرگ پاتریک اشاره کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا