هنر و سینما

جوکر ۲ هنوز در حال ساخت است


برخی گزارش ها می گویند که برادران وارنر هنوز روی “جوکر 2” با واکین فینیکس کار می کند.

پایان فیلم “جوکر” راه را برای ادامه داستان زندگی مهمترین دشمن بتمن هموار کرد. بلافاصله پس از اکران فیلم ، تاد فیلیپس کارگردان و نویسنده اعلام کرد که قصد ساخت دنباله ای بر فیلم The Joker را ندارد ، اما در سال 2020 گزارشاتی مبنی بر توافق وی با Wakeen Phoenix و Warner Bros. Phillips برای ساخت The Joker 2 اعلام شد. و اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه برادران وارنر یک قدم به ساخت فیلم نزدیک شده است.

هالیوود ریپورتر در جدیدترین گزارش خود از پروژه های آینده برادران وارنر گزارش داد. برادرانی که کمپانی آنها هنوز روی تولید و انتشار فیلم جوکر 2 کار می کند و در مرحله “ساخت” فیلم است. در جاهای دیگر گزارش آمده است که کارگردان و شخصیت اصلی فیلم بعدی “سوپرمن” سیاه خواهد بود.

در قسمت آخر فیلم قبلی آرتور ، او را به بیمارستان دولتی منتقل کردند ، اما با توجه به آنچه دیدیم ، ممکن است با کشتن پزشک یا مراقبش از بیمارستان فرار کرده باشد و در فیلم جوکر 2 می بینیم که کارهای شیطانی او ادامه دارد. گاتهام. در مجموعه جوکر ، آرتور همچنین با بروس وین جوان ملاقات می کند و به احتمال زیاد داستان دنباله جوکر چند سال پس از اولین فیلم اتفاق می افتد ، جایی که ما تقابل دو شرکت کننده را می بینیم. برخی از طرفداران همچنین معتقدند که علاقه آرتور به شخصیت صوفی که توسط زازی بیتس بازی می شود یکی از دلایل فرار وی از بیمارستان بوده است.

فیلم جوکر نشان داد که آرتور فلک فقط یک مرد فقیر بود ، درمانده و حتی قصد نداشت به کسی صدمه بزند ، اما وقتی هیچ کس در شهر گاتهام او را درک نکرد ، چیزهای او منجر به شخصیت جوکر خشن شد. جوکر تاد فیلیپس در اکتبر 2019 با بودجه ای کمتر از 70 میلیون دلار منتشر شد و توانست 1 میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا