هنر و سینما

بیشتر بینندگان لیگ عدالت زک اسنایدر فیلم را تا آخر تماشا نکرده‌اند!


طبق آمار منتشر شده ، اکثر بینندگان “لیگ عدالت زک اسنایدر” در ایالات متحده و نیمی از بینندگان این فیلم قهرمانانه در انگلستان هنوز آن را تا پایان تماشا نکرده اند.

بر اساس گزارش جدید تلویزیون سامبا ، در ایالات متحده ، تنها 36 درصد از افراد و خانواده هایی که پخش لیگ عدالت زک اسنایدر را آغاز کرده اند ، فیلم را دیده اند. طبق آمار ، 2.2 میلیون نفر در ایالات متحده لیگ عدالت جدید را تماشا کردند و با این حساب ، تنها 972،000 نفر فیلم 4 ساعته را مشاهده کردند. در انگلستان وضعیت کمی بهتر است ، زیرا 48 درصد بینندگان ، یا حدود 458،000 از مجموع 954،000 بیننده ، زک اسنایدر را تا پایان تماشا کرده اند.

در گزارشی درباره این فیلم ، کانال آسیایی HBO اعلام کرد که میزان ترافیک صرف شده و تعداد کل دقیقه تماشای فیلم در این سرویس با افزایش بی سابقه ای در طول پخش لیگ عدالت زک اسنایدر افزایش یافته است. از این گزارشات می توان نتیجه گرفت که بسیاری از علاقه مندان این فیلم قهرمانانه را تماشا کرده اند ، اما طول زمان یا شباهت های زیاد با نسخه اصلی مانع از تماشای نسخه کامل فیلم و زک اسنایدر شد.

در سال 2014 ، فیلم لیگ عدالت توسط زک اسنایدر کارگردانی شد و فیلم در اواخر سال 2016 به پایان رسید ، اما اسنایدر به دلیل خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاش ویدون جایگزین او شد و مراحل تولید و فیلمبرداری را تکمیل می کند. ویدون و وارنر تغییرات زیادی در فیلم ایجاد کردند و نتایج نهایی و نسخه منتشر شده در سال 2017 طرفداران را ناامید کرد. به دلیل واکنش های منفی لیگ عدالت ، برادران ونر تصمیم گرفته اند تا نسخه معتبر زک اسنایدر با نام Zack Snyder Justice League را در سال 2021 از طریق سرویس پخش HBO Max منتشر کنند. این ویدئو ویرایش خاصی برای اسنایدر دارد و چند عکس به آن اضافه کرد.

تجزیه و تحلیل این فیلم نشان می دهد که نسخه زک اسنایدر و نسخه نمایش داده شده در سال 2017 از نظر کیفیت از نظر منتقدان فاصله چندانی با هم ندارند. در پایگاه داده متاکریتیک ، 45 عدد از 100 شماره برای لیگ عدالت بر اساس 52 امتیاز ثبت شده است ، و امتیاز لیگ عدالت زک اسنایدر براساس 45 ایده تا کنون 54 از 100 است. جان دفور گزارشگر هالیوود در اظهاراتی برای فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر نوشت: “روح فیلم در مقایسه با نسخه اول هرگز بهبود نیافته است.” لیگ عدالت زک اسنایدر 4 ساعت و چند دقیقه سرگرم کننده به طول انجامید ، بنابراین تماشای آن یکبار تقریباً غیرممکن بود. “اگر می خواهید یک فیلم (مانند یک سریال کوتاه) را در چند قسمت ببینید ، آن قسمت ها نمی توانند بین داستان و کیفیت و قدرت تعادل مناسبی برقرار کنند.”

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا این فیلم را تماشا کرده اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا