هنر و سینما

شخصیت‌های شانگ‌چی در دنیای مارول چه سرنوشتی خواهند داشت؟


شخصیت های شانگ چی و افسانه ده حلقه به کجا ختم می شوند؟ اولین فیلم شانگ چی بازیگران با استعدادی را با قطعات اصلی گرد هم آورد تا در فیلم های آینده مارول و دیزنی پلاس ظاهر شوند. شانگ چی راه را برای ایجاد قسمت بعدی و اشکالات ساختاری در عناوین قبلی مارول مانند فقدان شخصیت های آسیایی و ارائه اشتباه آنها هموار کرد.

در حال حاضر هیچ عنوانی در مرحله چهارم استودیو مارول وجود ندارد که بازیکنان شانگ چی در آن حضور داشته باشند. با وجود فیلم هایی مانند مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد ، و دکتر. در بسیاری از مسابقات جهانی پر از مارول عجیب است ، بعید به نظر می رسد تجربه بعدی شانگ چی این فیلم ها را مختل کند. آخرین قهرمان مارول ممکن است برای پیوستن به Thor: Love and Thunder وارد فضا نشود یا با تیمی از افراد مورچه ای و عسلی به Quantum Mania برود.

در حالی که شانگ چی پس از وقایع داستان زندگی خود درگیر هیچ رویداد خطرناک جهانی یا جهانی نیست ، مطمئناً مارول شخصیت مشهور خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع اخیراً ، شانگ چی ؛ دوستان ، خانواده و حتی دشمنان شیطانی ممکن است در چندین فیلم ظاهر شوند.

شانگ چی

شانگ چی

شانگ چی انتقام جویان را با مهارت های جنگی و مالکیت ده حلقه پر می کند. یک نمایش کوتاه از شانگ چی و افسانه ده حلقه ثابت کرد که بروس بنر و کاپیتان مارول این را می دانستند زیرا جنگنده جدید را بر عهده گرفتند و قول دادند که از ده حلقه مراقبت می کند. با وجود جادوی قدرتمند ونوو ، شانگ چی در درگیری های بزرگ با بازیکنان جدید و شرور مارول در Avengers 5 یا Secret Attack ظاهر می شود. البته بدون این جادوها ، او هنوز می تواند با تهدیدی بزرگ برای جهان روبرو شود و حتی می تواند در فیلم های جنگ های زرهی یا کاپیتان آمریکا 4 دیده شود.

اکنون که شانگ چی با وانگ ، بروس بنر و کارول دانورز در تماس بوده است ، انتقام جویان می توانند هر زمان که خبری از ده حلقه داشتند یا به یک مبارز بزرگ نیاز داشتند ، درخواست کمک کنند. هرگونه نکته از ده حلقه در Marvel Universe یافت می شود ، اما شاید حلقه ها در واکاندا پاک شوند ، جایی که Salinity قادر به بررسی حلقه ها در رویداد Black Panther: Wakanda Forever خواهد بود. سیمو لیو فاش کرد که نمی داند کی دوباره نقش شانگ چی را بازی می کند ، اما به جرات می توان گفت که مارول حداقل قبل از دنباله های شانگ چی و افسانه ده حلقه از او در یک پلتفرم استفاده خواهد کرد.

کتی چن

شانگ چی

برخلاف بسیاری از بازیگران بدون خشونت در کتاب ها و مجموعه های طنز ، کتی چن ، بازیگر نقش آکوافینا ، از ابتدای ساخت شانگ چی درگیر شده است. علی رغم عدم تمرین و آموزش ، او متعهد به نبرد نهایی دارت است و آماده است تا ساعتی دیگر در صحنه فیلم به شانگ چی بپیوندد. مردان او و کاپیتان مارول کتی را می گیرند ، اما ممکن است تا زمان انتشار دنباله شانگ چی با او بماند.

یالینگ

شانگ چی

صحنه هایی از شانگ چی و افسانه ده حلقه نشان می دهد که شخصیت شیالینگ در پادشاهی پدرش برتری دارد و او ، به عنوان پادشاه جدید حلقه های ده ، تهدید بزرگی برای مارول خواهد بود. شانگ چی بازگشت ده حلقه را تأیید کرده است ، اما جیالینگ ، مانند شانگ چی ، در فیلم آینده نقش مکمل یا اصلی ندارد. انجمن ده حلقه احتمالاً به محض اکران فیلم هاکی ظاهر می شود. شخصیت های او ممکن است در قالب دشمنان جدیدی در فیلم های دیزنی پلاس مانند خانم مارول ، شوالیه ماه ، هالک و به ویژه قلب آهنی ظاهر شوند. در حالی که رایلی ویلیامز پس از سالها آدم ربایی پس از ربوده شدن مشاورش تونی استارک توسط تروریست ها با ده فرمان روبرو می شود ، حضور شیالینگ در پی سانگ چی بسیار مهم است.

ونوو

شانگ چی

تونی لیونگ ، بازیگر ونوو ، یک شرور چینی در مارول است. شانگ چی و افسانه ده حلقه شخصیت او را به عنوان یک جنگجوی افسانه ای توصیف می کند که سازمان ده حلقه و قدرت های دیگر را به او هدیه داد. این نیروها در ساختن پادشاهی خود و تأثیر مخفیانه بر جهان به او بسیار کمک کردند. اگرچه ونو در نبرد با لباس سیاه در شانگ چی جان خود را از دست داد ، دیدن ساعت های گذشته او بر روی صفحه نمایش بزرگ تعجب آور خواهد بود. شانگ چی نمایش های مختلفی از ونوو را در قالب کامبک ارائه کرده است و عنوان بعدی ممکن است بر یکی از این نبردها تمرکز کند. با وجود اینکه دنیای مارول وارد این بخش از جهان وسیع خود شده است ، تصور فیلمی با موضوع زهره محور تونی لیونگ هرگز دشوار نیست. در حال حاضر ، عنوانی که می تواند ونوو را در بازگشت خود شامل شود ، شانگ چی 2 است. بازیگر فیلم جاودانه ها نیز می تواند نامزد فیلم آینده باشد.

آدم کشی

شانگ چی

بن کینگزلی به طرز شگفت انگیزی در رویدادهای مختلف جان سالم به در برده است. در درگیری بین مرد آهنی و آلدریچ کیلیان در مرد آهنی 3 ، احتمال کشته شدن او بیشتر بود و ونوو به راحتی می توانست با فرستادن شخصی به فیلم کوتاه تبریک به پادشاه او را بکشد. چه چیزی از دست خواهد رفت. اکنون که از آزادی خود لذت می برد ، حضور او در فیلم های آینده به غیر از شانگ چی 2 بی معنا خواهد بود ، با توجه به محبوبیت شخصیت او و توانایی او در ایجاد مشکل ، به احتمال زیاد ترور و دوست نزدیکش موریس وارد فیلم بعدی “شانگ چی” خواهند شد. یا ماجراهای جیالینگ به عنوان رهبر جدید سازمان ده حلقه.

جیانگ نان |

شانگ چی

از بین تمام شخصیت های شانگ چی ، جیانگ نان آینده مطمئن تری در مارول دارد. تمام نقش او در شخصیت لوو باقی می ماند و او مسئولیت غلبه بر عواقب نبرد ونو و شانگ چی برای مبارزه با ساکنان تاریکی را خواهد داشت. میشل یئو ممکن است نقش خود را در دنباله شانگ چی ادامه دهد و جیانگ نان را در مبارزه برای جلوگیری از رهبری شیالینگ در سازمان ده دایره ببیند.

مشت ریزر و مرگ دلال

شانگ چی

ریزر فیست احتمالاً یکی از ثابت ترین بازیکنان مارول است ، زیرا موفق شد از شانگ چی ، ونوو و دارک ساکن جان سالم به در ببرد. او باهوش است که در مبارزه نهایی به سمت راست برسد ، اما ممکن است دوام نیاورد. اگر فلورین مونتینو ، بازیگر Razer Fist از ماندن در این سرزمین تا رسیدن لو خودداری کند ، می تواند به دشمن قهرمانان کلاسیک مانند کیت بیشاپ ، اکو ، شوالیه ماه و دردویل تبدیل شود. بعید است که او پس از گرفتن روحیه یک شخصیت دلال محبت از طریق یک مرد تاریک به صحنه بازگردد.

مردم

شانگ چی

شانگ چی و افسانه ده حلقه ثابت کردند که وانگ در مارول تبدیل به فردی مانند نیک فیوری شد. شخصیت بندیکت وانگ در قسمت بعدی Spider-Man: There’s No Way Home وجود دارد ، شاید وقتی دکتر وانگ به جهان می رود. استرنج و پیتر پارکر. در انتقام جویان 5 ، وونگ احتمالاً بزرگترین بازیگر است زیرا رابطه ای بین شانگ چی ، بروس بنر و کاپیتان مارول ایجاد کرد. قبل از اقدام Avengers 5 انتظار بیشتری از این شخصیت داشته باشید.

ابومشن‌

شانگ چی

نقش شخصیت در شانگ چی و افسانه ده حلقه کوتاه بود ، اما حضور این شخصیت شیطانی همیشه راه را باز می کرد. تیم روث همچنین نقش هالک شگفت انگیز را در The HulkDokht بازی می کند. امیل بلونسکی ممکن است از بازی برگشت با بروس بنر لذت ببرد ، اگرچه ممکن است به جنیفر والترز باخت. هالکودخت تعیین می کند که آیا وونگ او را به دلیل مبارزه زیرزمینی در قفس از زندان آزاد کرده است یا خیر. ملاقات گروهی Lightning یا Dark Avengers نیز امکان پذیر خواهد بود زیرا ابو ماموریت ، با کمک بازیکنان دیگر مانند بارون زیمو یا والنتینا آلگرا دو فونتن ، به تهدیدی بزرگ برای جهان تبدیل شده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا