هنر و سینما

تریلر فصل دوم سریال دیدن با بازی جیسون موموآ را تماشا کنید


اولین تریلر فصل دوم شخصیت “ببین” ادو واس ، با بازی دیوید باتیستا ، بازیگر “نگهبانان کهکشان” را برادر بابا واس معرفی می کند.

فصل اول این سریال با نظرات متناقض منتقدان روبرو شد. برخی از طرفداران سریال عاشق ایده های بلندپروازانه و فضای سرگرم کننده سریال های تلویزیونی اپل و علمی تخیلی بودند ، در حالی که برخی منتقدان آن را “تکامل” نامیدند و شخصیت پردازی سریال ، و حتی دنیای پسا آخرالزمانی این سریال شکننده است گیج کننده اما در همین حال ، بسیاری از کاربران اپل تی وی آن را تماشا کردند و این سری در فصل دوم و سوم به سرعت پذیرفته شد و اکنون اولین تریلر فصل دوم توسط طرفداران ارائه شده است.

ادو واس با بازی دیوید باتیستا به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های فصل دوم این سریال معرفی شده است و در این تریلر تمرکز ویژه ای به او اختصاص داشت. طبق آخرین تریلر ، ممکن است در این دوره شاهد نبرد وحشتناکی بین ادو و بابا باشیم. زیرا ادو دختر بابا را اسیر کرده بود و این با خواسته رئیس قبیله آلکنی مطابقت نداشت.

داستان این سریال از این قرار است که در آغاز قرن 21 سیاره زمین به ویروس کشنده آلوده شده بود و تعداد انسانها به دو میلیون نفر کاهش می یافت. نابینایی موروثی است و بشریت قرن ها بعد به زندگی من باز می گردد. جامعه جدید در تلاش است راهی برای زنده ماندن و شکار نابینایان بیابد. در همین حال ، همسر یک نگهبان نابینا به نام بابا واس دوقلوهای بینایی به دنیا می آورد.

فصل دوم Seeing در 27 سپتامبر (27 آگوست) آغاز می شود و علاوه بر موموآ و باتیستا ، بازیگران زن معروف عبارتند از سیلفیا هاکس ، کریستین کامارگو و هرا هیلمار.

تماشاگران: فیلم کمیک بوک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا