لوازم خانگی

روند نزولی فروش تلفن همراه ال جی همچنان ادامه دارد


LG Electronics دیشب گزارش مالی خود را برای سه ماهه سوم سال 2019 منتشر کرد. به دلیل حجم فروش تلویزیون های قدیمی و سایر لوازم خانگی ، این شرکت 13.15 میلیارد دلار و 653 میلیون دلار سود در این مدت کسب کرد. اگرچه از دست دادن مشاغل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.4 درصد افزایش یافته است ، اما این رقم برای درآمد 1.8 درصد بوده است.

شرکت سخت افزاری ال جی دوباره درآمد هنگفتی را برای این شرکت به ارمغان آورد. بر اساس این گزارش ، فروش در بخش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته و درآمد بخش تلویزیون ال جی 3.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

درآمد بخش تلفن همراه ال جی در آن دوره به 1.27 میلیارد دلار رسید که در مقایسه باید بگوییم که درآمد این بخش در مدت مشابه سال گذشته 1.82 میلیارد دلار بود. از طرف دیگر ، ال جی به دلیل کاهش قیمت ، زیان های عملیاتی خود را به 135 میلیون دلار کاهش داد. در سه ماهه قبل ، زیان عملیاتی در بخش تلفن همراه LG 268.4 میلیون دلار بود. این شرکت امیدوار است که گوشی 5G بتواند فروش را افزایش دهد و می خواهد با گسترش حضور خود در اروپا از دروازه های بسته هواوی استفاده کند.

منبع: Android Central

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا