هنر و سینما

بزرگ‌ترین بازندگان گلدن گلوب ۲۰۲۱؛ از ونسا کربی تا سریال کبیر


اهدای جوایز بزرگی مانند گلدن گلوب و اسکار افتخاری بزرگ برای اهالی سینما و تلویزیون است ، اما عموم مردم فقط به برندگان این جوایز نگاه می کنند نه به لیست نامزدها. به همین دلیل است که در این پست نگاهی داریم به بزرگترین برندگان گلدن گلوب 2021 ، که بسیاری از طرفداران سینما معتقد بودند مستحق جوایز بیشتری هستند.

به دلیل تولد ویروس کرونا ، مراسم گلدن گلوب امسال حدود دو ماه به تعویق افتاد و شب گذشته این مراسم به صورت خصوصی و آنلاین برگزار شد. امی پولر و تینا فی میزبان گلدن گلوب 2021 در دو شهر مختلف بودند و برندگان و مهمانان این رویداد از طریق یک تماس عکس شرکت کردند.

برندگان در برخی از دسته ها ، مانند بهترین کمدی یا بهترین سریال کوتاه ، به راحتی قابل پیش بینی بودند ، اما در بخش بهترین بازیگر مرد ، اولویت تعداد نامزدهای شایسته بود ، که پیش بینی آن دشوار بود ، اما مشخص شد که نامزدهای گلدن گلوب هستند ونسا کربی و فرانسیس مک دورموند برای بستن جایزه و اهدای جایزه به آندره دی برای فیلم “ایالات متحده در مقابل بیلی هالیدی”.

نگاهی به بزرگترین بازندگان گلدن گلوب 2021 بیندازید

گلن کلوز برای گریه هیلبی

گلن کلوز بازیگر زن است که در مراسم اسکار در حال خواندن رکوردها است ، نامزد هفت جایزه اسکار شده اما برنده نشده است. کلوز امیدوار بود که جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی فوق العاده اش در “Hillby Lament” بدست آورد و راه را برای اولین اسکار خود هموار کرد ، اما جودی فاستر اجازه نداد این اتفاق بیفتد. در حالی که اجرای موریتانی فاستر قابل ستایش است ، بازی کلوز در آهنگ عزاداری هیلبری شایسته دریافت گلدن گلوب است.

ونسا کربی برای قطعه دختر و فرانسیس مک دورموند برای سرزمین آواره ها

انتخاب آندریا دی به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی در فیلم آمریکایی با بیلی هالیدی یکی از اتفاقات عجیب دیشب بود. اکثر منتقدان و دوستداران فیلم ونسا کربی و فرانسیس مک دورموند را انتخاب های بهتری برای صحنه می دانستند. حتی افرادی که از تماشای “قطعات یک زن” و “سرزمین آواره ها” لذت نبردند با طرفداران این قطعات موافق هستند که بازیگران میانی فوق العاده هستند.

کلی کوئوکو برای میزبان

پس از موفقیت بزرگ مجموعه طنز “Sheets Creek” در جوایز امی ، دور از انتظار نیست که بهترین کمیک یا سریال گلدن گلوب در این مجموعه را دریافت کنید. همانند امی 2020 ، کاترین اوهارا بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی یا موزیکال را دریافت کرده است. در حالی که موفقیت اوهارا در نقش مویرا رز خوب بوده است ، نمی توان از نقش کلی کوئوکو در سریال جدید “مهمان” چشم پوشی کرد. کووکو پنج ساله مطمئناً یکی از بزرگترین بازندگان دیشب بود. زیرا در یک رقابت سخت او جایزه بزرگی را به اوهارا از دست می داد اگر اعضای گلدن گلوب سخاوتمندتر بودند او در این بخش جایزه می گرفت.

شکست سریال بزرگ در گلدن گلوب 2021

یکی بزرگ

“کبیر” مجموعه ای از کمیک های کوتاه از شبکه Hulu است که بر اساس داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر ، ملکه روسیه است. این سریال نامزد بهترین فیلم های کمدی یا موزیکال ، بهترین بازیگر مرد (نیکلاس هولت) و بهترین بازیگر مرد (الفنینگ) در گلدن گلوب 2021 شد ، اما هیچ یک از جوایز برای انجام کبیر به هولو اهدا نشد. بیایید درباره بزرگترین باخت دیشب بخوانیم. برخی از بینندگان شکست این مرد مشهور را در همه جنبه های گلدن گلوب امسال ناعادلانه می دانند.

یک فیلم دور دیگر

“دور دور” به کارگردانی توماس وینتربرگ نیز یکی از ناکامی های قابل توجه گلدن گلوب 2021 بود. بسیاری از فیلمسازان انتظار داشتند وینتربرگ دومین جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم تاریخ را به خانه بیاورد. انگلیسی (زبان خارجی) ، اما این کامل نیست. در دور قبل این فیلم جوایز مهمی مانند بهترین فیلم جشنواره لندن در سال 2020 و بهترین فیلم در جوایز فیلم اروپا در سال 2020 را از آن خود کرد و اکثر منتقدان فیلم کانادایی را برای اولین بار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی می دانند. فیلم

منبع: USA Today

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا