هنر و سینما

چرا ایستوود در ۹۱ سالگی هنوز فیلم می‌سازد؟


بازیگر پیشکسوت هالیوود و کلینت ایستوود ، که اکنون 91 ساله است ، به دلیل ادامه فعالیت در صنعت فیلم اشاره کرد. اگرچه وی در دهه 1950 در فیلم ها و سریال های متعددی بازی کرد ، اما سه گانه وسترن سرجیو لئونه در سال 1964 بود که ایستوود را به یک ستاره تبدیل کرد.

او پس از 30 سالگی بیش از 6 سال در فیلم های مختلف ظاهر شد و کارگردانی آثاری چون Unforgiven ، Million Dollar Beloved ، Gran Torino ، Mole و American Sniper را بر عهده داشت.

جدیدترین فیلم ایستوود ، Cry Weeping Macho منتشر شد و داستان خالق و ستاره مشهور اسب سوار را روایت می کند که برای انتقال مادران و پسران از مرز مکزیک به تگزاس استخدام شده است. بینندگان و منتقدان به طور یکسان از فیلم انتقاد کرده اند ، بسیاری از آنها داستان تکان دهنده و تکان دهنده ماچو را تحسین کرده اند ، و برخی آن را به دلیل ساده بودن محکوم کرده اند.

کلینت ایستوود

ایستوود در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز در مورد حرفه طولانی مدت و حرفه بازیگری خود و اینکه چرا در دهه 1990 به فیلمسازی ادامه داد ، صحبت کرد. از دیدنش خسته نشده اید در اینجا سخنرانی ایستوود آمده است:

“منظورم این است که چرا من هنوز در نود سالگی فیلم می سازم؟” آیا تماشاگران می خواهند گوجه فرنگی گندیده به سمت من پرتاب کنند؟ من به جایی رسیده ام که فکر می کنم هنوز کارم را به طور کامل به پایان نرسانده ام و هنوز کارهایی در این صنعت باید انجام شود. “حتی اگر این سوال را از یک احمق بپرسید ، باز هم همان پاسخ را خواهید گرفت.”
به نظر می رسد ایستوود دلیلی برای فاصله گرفتن از فیلمسازی نمی بیند. در تمام سالهای بازنشستگی ، او هنوز این را می داند و هیچ کس مخالف حضور او نیست. 91 ساله ممکن است تا آنجا که می تواند برای هدایت و مسئولیت پذیری داستانهای زیادی برای گفتن به مخاطب داشته باشد و هیچ چیز مانع او نخواهد شد. ایستوود حق دارد ، هیچ کس گوجه فرنگی به سمت او پرتاب نمی کند و فیلم در گیشه موفق می شود.

Cry East Machu ، مانند دیگر عناوین ایستوود ، تم مردانه دارد و به دنبال نشان دادن نقش قبلی خود به عنوان یک ماچو قدرتمند است. در سال 1992 قابل بخشش نیست ، او یک کشاورز قدیمی را که کنترل کمی روی اسب خود داشت و نقش مهمی در از بین بردن شخصیت ایستوود به عنوان یک کابوی سخت داشت ، به تصویر کشید. گریه ماچو از مردانگی به معنای واقعی کلمه سوء استفاده می کند. داشتن شخصیتهای سرسخت در عناوین قبلی ایستوود ، مانند بازیگر هفت ساله در فیلم خوب ، بد ، زشت یا کلانتر جنایتکار در هری کثیف ، سخت است. اگر ایستوود بعد از گریه ماچو به فیلمسازی ادامه دهد ، با کسب هفتاد سال تجربه میدانی این کار را انجام می دهد. شیوه منحصر به فرد او در ساخت و روایت فیلم هایی که در هالیوود منحصر به فرد است ، هدیه ای برای مخاطبان او خواهد بود. آنها می توانند دیدگاه منحصر به فرد خود را در فیلم Tearful Macho ببینند ، که اکنون در سینماها در حال نمایش است و از HBO Max پخش می شود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا