هنر و سینما

هر آنچه از بلک آدام می‌دانیم؛ فیلم ابرقهرمانی جدید DC با بازی راک


مدتی گذشت ، اما اولین فیلم دواین جانسون (راک) در دنیای مترقی دی سی قرار است روی پرده سینماها برود. بلک آدام ، که به کشتی (که رتبه اول را دارد و ضد قهرمان فیلم است) شهرت دارد ، یک بازی اسپین آف و عاقبت شزم در سال 2019 است.

این فیلم از ابتدای قرن جدید در حال ساخت است و اکنون ما فقط در پایان سینما به آنها نزدیک هستیم. بلک آدام موجودی قدرتمند در سطح سوپرمن و یکی از قدرتمندترین قهرمانان شزم است ، اما برخلاف همتای قهرمان خود ، با بازی زکری لوی ، او احساسات و کنترل دارد -بسیار نرم است. Black Adam روایت بازگشت بازیکن پس از گذراندن مدت طولانی در یک زندان جادویی به دنیای فانی را روایت می کند. من نمی توانم پیش بینی کنم که او چه نقشه وحشتناکی برای جهان خواهد داشت.

کارگردانی بلک آدام بر عهده زوم کلتسرا است که فیلم جدید دیزنی به نام Jungle Tour را کارگردانی کرده است. آدام اشیتکل ، روری هاینز و سهراب نوشیروانی داستان فیلم را نوشتند. در این ویدئو علاوه بر آدم ، تعدادی از اعضای برجسته انجمن عدالت آمریکا حضور خواهند داشت. بنابراین طرفداران DC باید این فیلم را تماشا کنند. برای آگاهی بیشتر بینندگان از این فیلم جدید هیجان انگیز از دنیای در حال توسعه DC ، بد نیست اخبار فعلی این پروژه را بررسی کنید. شروع از طرح و جزئیات بازیگران تا تاریخ فیلمبرداری و اکران.

تریلر سیاه آدم

آدم سیاه

ما هنوز هیچ فیلم واقعی ندیده ایم ، اما یک تیزر سیاه از Black Adam در جریان DC Phantom در سال 2020 منتشر شد. این کلیپ نشان می دهد که فیلم چقدر هنرمندانه است ، از جمله لباس. جانسون شبیه بلک آدام است. همچنین شرح مختصری از ریشه شخصیت ، ظهور و سقوط او ، زندان و بازگشت او به جهان ارائه می دهد.

تاریخ انتشار Black Adam کی است؟

Black Adam قرار است در 29 ژوئیه 2022 در ایالات متحده اکران شود. ابتدا قرار بود در 22 دسامبر 2021 روی پرده سینماها برود ، اما به دلیل همه گیری کرونا تغییر کرد.

در حال حاضر ، ما نمی دانیم که این فیلم در نقش زن شگفت انگیز 1984 در HBO Max منتشر می شود یا خیر. این بعید به نظر می رسد ، اما تا تاریخ انتشار نمی توان به طور قطعی گفت.

بازیگران بلک آدام چه کسانی هستند؟

علاوه بر دواین جانسون در نقش بلک آدام ، در بقیه فیلم چندین ستاره DC از جمله نوا سنتینو ، آلدیس هاج ، سارا شاهی ، کوئینزا سویندل و پیرس برازنان حضور دارند. مروان کنزاری ، جیمز کوساتی مویر ، بادی سابونگووی ، مو آمر و اولی لاتوکفو از جمله بازیگران فیلم هستند که هنوز نقش آنها مشخص نشده است.

با وجود ارتباطات فیلم با شزم ، لوی و آشر آنجل ، این ستاره شزم و بیلی باتسون نبودند که آنها را بازی کردند. با این حال ، این خوب به نظر می رسد ، زیرا نشان می دهد که این قهرمانان ، اگرچه مهم هستند ، اما نقش هایی را در کار خود ایجاد می کنند و هر کدام نقش خود را دارند.

شخصیت های مورد تایید بلک آدام چه کسانی هستند؟

آدم سیاه

البته دواین جانسون در نقش بلک آدام شخصیت اصلی فیلم است. آدم در برده ای به نام تت آدم در سرزمین خندق متولد شد و از نظر طبیعت مردی شجاع و شجاع بود. اما با وجود نیت خوب ، او یک جنگجوی بی رحم است که می تواند هر چیزی را که مانع او می شود نابود کند.

در این فیلم علاوه بر آدم ، سارا شاهی در نقش آدریانا توماس ، استاد دانشگاه و مبارز قوی در خندق حضور دارد. در کمیک ، آدریانا قهرمانی به نام ایسیس می شود و با بلک آدام ازدواج می کند. او مسئول نرم کردن تمایلات خشونت آمیز آدم و هدایت او در راهی قدرتمند است. مشخص نیست یا نه شخصیت فیلم مشخص نیست و باید منتظر ماند و تماشا کرد.

بلک آدام همچنین شامل اعضای انجمن عدالت آمریکا است ، تیمی از قهرمانان که نیاکان و نیاکان لیگ عدالت هستند. انجمن عدالت آمریکا لیست بلندی از قهرمانان کتاب های کمیک (از جمله خود آدم) دارد ، اما تعداد کمی از آنها در فیلم ها ظاهر می شوند.

سنتینو نقش اتم اسمشر را بازی می کند ، یکی از اعضای سازمان که قدرت تغییر اندازه و مقیاس بندی و بازی در فیلم را دارد. Adam Copeland نسخه ای از این پخش کننده را در فصل 2 فلش بازی کرد.

به نظر می رسد هاج هاوکمن است. هاوکمن رهبر انجمن عدالت آمریکا و ازدواج مجدد در بدنه جدید با شاهزاده سابق مصر است. در این زندگی او یک باستان شناس است که می تواند با استفاده از بال هایی از مواد خارجی و آهن پرواز کند. هاوکمن بازیگر محبوب است که در کمیک ها ، فیلم ها و رویدادهای زنده ظاهر شده است. مایکل شنکس از اسمال ویل و فالک هنچل از تیم تیراندازی با کمان SIDW این بازیکن را بازی کردند.

Swindle یکی از اعضای انجمن عدالت آمریکا است که به Cyclone معروف است. او نوه اولین گردباد قرمز بود. سیکلون ها قدرت کنترل باد و صدا را دارند. هاوکرل قرار بود جای خود را در تیم بگیرد ، اما فیلم سرانجام حذف شد.

پیرس بروسنان آخرین عضو انجمن عدالت آمریکا بود که با بازی کنت نلسون یا دکتر ، فیلم را بازی کرد. فیت نلسون پسر یک باستان شناس است که توسط کلاه سرنوشت انتخاب شده است تا تبدیل به یک قهرمان جادویی شود و از جهان در برابر نیروهای هرج و مرج محافظت کند. جالب است که 23 سال قبل از دکتر معرفی شد. عجیب و دکتر مناسب. بنابراین او یک کپی از جادوگران برتر مارول نیست. ایالت برنت در اسمالویل بازیگر این بازیگر بود و نسخه های مختلف این شخصیت در چندین سریال و بازی دوسی ظاهر شده است.

در این فیلم گروه جنایی بین المللی Intergang نیز حضور دارد. علاوه بر این ، بادی سابونگووی مأمور شده است که نقش اصلی را در کمیک Unknown Black Adam ایفا کند.

بلک آدام کی عکس گرفت؟

اولین فیلم بلک آدام در آوریل 2021 در آتلانتا ، جورجیا به نمایش درآمد. در ابتدا ، عکاسی در جولای 2020 آغاز شد ، اما به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

در 15 جولای 2021 ، جانسون اعلام کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده و فیلم رسماً به پایان رسیده است. او به عکس گرفتن بدون جانسون ادامه داد و چند هفته بعد به لس آنجلس رفت. تهیه کننده اجرایی دنی گارسیا در 25 ژوئیه این موضوع را تأیید کرد و گفت: “ما هنوز کار خود را به پایان نرسانده ایم و چند هفته دیگر فرصت داریم.” کار دواین و شخصیت بلک آدام به پایان رسیده است ، بنابراین به نظر می رسد راه اندازی آن به پایان رسیده است. فیلم ، اما ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در لس آنجلس داریم. “

داستان بلک آدام کی اتفاق می افتد؟

آدم سیاه

پیش بینی می شود داستان Black Adam در دوران کنونی اتفاق بیفتد. این قطعه ادامه تکنیک شزم است و داستان او احتمالاً پس از داستان شزم ظاهر شده است. البته ممکن است برخی از قسمت های فیلم 5000 سال پیش ، در دوران شکوفایی خندق ، روایت شده باشد ، اما جدا از این شکست های احتمالی ، بلک آدام از بسیاری جهات یک شخصیت مدرن خواهد بود.

داستان بلک آدام چیست؟

خندق در زمان آدم یک ملت ظالم بود که از جادو و جادو برای فروش به ساکنان خود استفاده می کرد ، اما وقتی آدم قهرمان شد از قدرت خود برای رهایی مردم و پادشاهی خندق استفاده کرد.

او در ابتدا یک قهرمان بود ، اما پس از کشته شدن خانواده اش ، او تاریک شد و شیاطین معروف به هفت گناه کشنده را نجات داد. سپس به خاطر جنایاتش به زندان افتاد و در فیلم آدم سیاه پس از 5000 سال آزاد شد و مصمم بود تا خندق را به شکوه قبلی خود بازگرداند.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. ممکن است آدم به دلیل مرگ جادوگر از زندان فرار کرده باشد. هنوز جزئیات این طرح منتشر نشده است ، اما می توانیم شاهد باشیم بلک آدام پادشاهی خود را احیا می کند. این رویدادها می تواند مخالفت قوه قضاییه آمریکا را برانگیزد و منجر به جنگ بین آدم و قهرمانان شود. با توجه به آشنایی با چنین داستانی ، ممکن است تهدید بزرگتری وجود داشته باشد که او و قهرمانان سازمان را برای نجات جهان متحد کند.

آیا آدام بلک دنباله ای خواهد داشت؟

آدم سیاه

دی سی برنامه های بزرگی برای بلک آدام در دنیای دی سی مترقی دارد ، اما ساخت دنباله بلک آدام هنوز تایید نشده است. در سال 2017 ، جانسون توضیح داد که آدام برنامه هایی برای رویارویی با شزم در فیلم و در آینده دارد. او گفت: “ما تصمیم گرفتیم فیلمنامه ای بسازیم و بلک آدام فیلم مستقل را داشته باشد و کاپیتان مارول و شزم هر دو فیلم مستقل را داشته باشند.” “ما جهان خود را به این شکل می سازیم ، و سپس می توانیم همزمان با هم جمع شویم.”

هنری کویل ، هنرپیشه سوپرمن نیز در آینده جهان در حال توسعه ، متقاطع بین بلک آدام و مرد آهنی را فاش کرده است. وی گفت: “قطعاً پروژه هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.”

البته این طرح می تواند تغییر کند و بلک آدام در مقابل. Superman: Dawn of the Cloaks ممکن است هرگز ساخته نشود ، اما این شخصیت ها در آینده دنیای مترقی DC ظاهر می شوند ، اگرچه هیچ کدام به طور رسمی اعلام نشده اند. بلک آدام به تازگی با کمیک ها آشنا شده بود و به یکی از اعضای اصلی لیگ عدالت تبدیل شد. بنابراین به نظر می رسد DC در سالهای آینده از این ویژگی به عنوان یک بازیگر کلیدی استفاده خواهد کرد. اینکه آدام بلک دنباله ای خواهد داشت یا نه ، بستگی به موفقیت فیلم در زمان اکران دارد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا