هنر و سینما

شیر شاه ۲؛ ۵ شخصیت که می‌توانند در پیش‌درآمد دیزنی حضور داشته باشند


شیر شاه 2 (دیزنی) مقدمه ای برای دیدن گذشته موفاسا است و طرفداران امیدوارند شخصیت اصلی فیلم اول بازگردد و اولین نقش خود را در فیلم پیدا کند.

شاه شیر ، به کارگردانی جان فاورو در سال 2019 ، بازسازی گرافیکی و گرافیکی کارتون قدیمی شیر شاه سال 1996 است که به دلیل عدم افزودن قطعات جدید در تاریخ ، نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. نه تنها فیلم و همچنین انیمیشن اصلی ، بلکه شیر شاه 2 زمان جدیدی برای دیزنی است تا داستانی جدید و بهتر را اعلام کند.

پیشینه موفاسا قبلاً در سریال دیزنی نگهبانان شیر شرح داده شده است ، اما شیر شاه 2 زمان بسیار خوبی برای بهبود روابط موفاسا و مبارزه با برادر اسکارش است. داستان پادشاه شدن موفاسا در سرزمین افتخار در The Lion Guardians همان کتابهای دیزنی نیست ، داستان دو برادر است ، و سازندگان می توانند ریشه های روشن خود را به “Mufasa in Lion King 2 ، شایسته. این تصویر مقدس و ویژگی های محبوب

Lion King 2 پیشگام خواهد بود و طرفداران احتمالاً بسیاری از ویژگی های مربوط به Mofasa را پیدا خواهند کرد. داستان فیلم هنوز مشخص نیست ، اما مفسا به احتمال زیاد به روند تبدیل شدن به یک شاهزاده جوان و شریف کشور افتخار می کند. مفسا با بسیاری از شخصیت های مهم در شیرشاه ارتباط دارد که ممکن است در شیرشاه 2 ظاهر شوند.

1. مفسا

مفسا

Mofasa احتمالاً شخصیت اصلی Lion King 2 است. بر خلاف فیلم Lion King 2: The Pride of Simba ، که داستان آن پس از مرگ مفسا اتفاق می افتد ، فیلم Lion King 2 احتمالاً در مورد استعمار موفاسا است. مفسا جوانترین عضو سریال نگهبانان شیر است ، اما به زودی برای اسکار به ایالت می آید. داستان او با داستان دو برادر متفاوت است و او بزرگترین آنجا است و اسکار به او حسادت می کند ، زیرا مفسا پسر محبوب پدرش است. فیلم شیر شاه 2 می تواند یک داستان کاملا جدید باشد و تصویری جدید و درخشان از این پادشاه خردمند ارائه دهد.

به اسکار

اسکار

اسکار ، برادر مفسا ، به احتمال زیاد در Lion King 2 ظاهر می شود. اسکار ، که نام اصلی او تاکا است ، نقش مهمی در روزگار مفسا ایفا کرد ، زیرا این دو برادر برای پادشاهی رقابت کردند. اسکار در فیلمها و کتابهای شیرشاه به عنوان برادر مفسا تصویر می شود و رابطه او با برادرش نقطه عطفی در هر دو داستان اصلی است. داستان زندگی اسکار با داستان دو برادر و نگهبانان شیر متفاوت است ، زیرا او گاهی به عنوان جوانتر که تلاش می کند تاج و تخت را بدست آورد یا بزرگتر که نمی تواند حکومت کند ، نامیده می شود. شیر شاه 2 جایی است که دیزنی می تواند به وضوح آنچه بین اسکار و موفاسا اتفاق افتاده را بیان کند و شاید در پایان نشان دهد که چگونه اسکار به چنین شخصیتی تبدیل شد.

3. سرابی

سرابی

سرابی همسر مورافاسا نیز ممکن است در فیلم شیر شاه 2 ظاهر شود. سارا ، مانند مفسا ، به عنوان ملکه ای عاقل و مادر محافظ به تصویر کشیده می شود و نقش مهمی در کمک به پسر خود ، سیمبا ، برای تبدیل شدن به یک پادشاه نجیب ایفا می کند. شیرشاه 2 ممکن است کمی به رابطه سرابی و مفسا بپردازد ، که هنوز در کتابها یا فیلمهای شیرشاه شرح داده نشده است. آیا سرابی و مفسا عاشق یکدیگر شده اند یا در توافق به نقطه عشق و احترام رسیده اند؟ سرابی باید یکی از شخصیت های اصلی شیرشاه 2 باشد و شخصیت او بیشتر نشان داده شود.

4. رفیق

رفیق

رافیکی یکی از نزدیکترین دوستان و مربیان مفسا است و مطمئناً یکی از قهرمانان اصلی شاه شیر 2 است. داستان رافیکی در داستان دو برادر کاملاً گسترش یافته است. مفسا و اسکار او را از کفتار آزاد می کنند ، سپس رافیکی وارد سرزمین جلال می شود. رافیکی مفسا را ​​از قصد بد برادرش برای سرنگونی مطلع کرد و سپس مفسا و رافیکی با هم دوست صمیمی شدند و رافیکی اسکار را متوقف کرد. رافیکی با وجود این که مصفا مجروح شده بود ، از او مراقبت می کرد. وی به عنوان مشاور تمام پادشاهان آینده منصوب شد و تا زمان مرگ مفسا نقش مهمی در زندگی او داشت. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

5. زازو

زازو

در شیر شیر ، زازو مدیر Mofasa است و مسئول حفظ نظم در سرزمین جلال است. زازو ، که زیر نظر مفسا کار می کند ، رابطه نزدیکی با این پادشاه دارد و ممکن است نقش مهمی در به قدرت رسیدن موفاسا داشته باشد. زازو داستانهای مختلفی دارد و فیلم شیر شاه 2 می تواند داستانی واقعی از نحوه رسیدن او به آن مکان را بیان کند. در یکی از داستانهای قدیمی زازو ، مفسا پرنده را از دست تعدادی کفتار نجات می دهد و در عوض ، زازو نذر می کند که تا پایان عمر به مفسا خدمت کند. در نسخه ای دیگر ، مادر زازو سرپرست و آموزگار پدر مفسا بود و پسرش را تربیت کرد تا جانشین او به عنوان پادشاه آینده شود. به هر حال ، زندگی زازو همیشه با مفسا در ارتباط بوده است و ممکن است طرفداران او را در شیرشاه 2 ببینند.

Lion King 2 زمان بسیار خوبی برای دیزنی است تا داستان موفاسا و اسکار را بیان کند ، روابط دشوار آنها را توضیح دهد و مسیر دشوار موفاسا را ​​به پادشاهی نشان دهد. مفسا ، همراه با مربیان سابق خود ، زازو و رفیقی و همسرش سرابی ، به یک پادشاه خردمند تبدیل شده اند و اکنون دیزنی می تواند نشان دهد که چگونه این چهره مشهور به چنین مکانی رسیده است. همچنین شیر شیر 2 زمان مناسبی است تا به چگونگی آسیب دیدگی اسکار و چگونگی ناراحتی او از برادرش و اینکه چرا این دو نفر برای تاج و تخت می جنگند و اسکار زمین را ترک کرد ، نگاه کنید. به امید است که دیزنی از این فیلم به عنوان فرصتی برای تبلیغ بیشتر طرفداران محبوب خود و افزایش روابط آنها استفاده کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا