پرطرفدار ترین جی شاک آبی

برند کاسیو موفق شده است، ساعت هایی تحت عنوان جی شاک را به عنوان مقاوم ترین ساعت هایی که تا به امروز ارائه شده اند، به بازار عرضه نماید. وجه تمایز با سایر ساعت ها، محکم بودن و ضخامت بدنه آن ها می باشد. ویژگی های این محصولات باعث شده است تا انتخاب عالی برای ورزشکاران به شمار روند. تولید ساعت های جی شاک، تحول بزرگی در صنعت ساعت سازی جهان به وجود آورد. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مدل های ساعت جی شاک پرداخته و شما را با امکانات آن ها آشنا نماییم.

بدون شک کاسیو یکی از است که به طول عمر بالای خود معروف هستند. یکی از پرفروش ترین کالکشن های کاسیو، جی شاک است که ویژگی ها و امکاناتی فراوانی از جمله ضد آب بودن، کرنوگراف، زنگ هشدار، ساعت جهانی، کالری سنج، GPS، فناوری رادیویی و … را در اختیار کاربر قرار میدهند. همچین این در تنوع بالا طرح و رنگ عرضه میشوند که در ادامه برخی از محبوب ترین مدل های ساعت کاسیو جی شاک را بررسی میکنیم.

اگر به دنبال یک ساعت جهانی با استایل اسپرت هستید، این ساعت گزینه عالی برای شما می باشد. ساعت مذکور با داشتن المان های جذاب ظاهری می تواند پاسخگوی نیازهای افراد مشکل پسند باشد. خرید ساعت جی شاک آبی ، با طراحی خاص و قابل توجه خود، افتخار مالکیتش را به شما می بخشد . همچنین بند مشکی از جنس رزین این ساعت جلوه ی بیشتری به ظاهر اسپرت آن بخشیده است. این ساعت از قابلیت هایی مانند کرونوگراف، تقویم روزشمار، نمایشگر ساعت شبانه روز، نمایشگر روزهای هفته، و نمایشگر ماه های سال بهره می برد.

این ساعت دارای ترکیب متمایز G-STEEL با اجزای فلزی و همینطور رزین می باشد. در طراحی صفحه ساعت مذکور می توانید از ویژگی هایی مانند کرونوگراف، تقویم روزشمار، ساعت شبانه روز، نمایشگر روزهای هفته، نمایشگر میزان شارژ و نمایشگر ماه های سال برخوردار شوید. از مشخصات ویژه این ساعت نیز می توان به طراحی شیک و قاب فلزی با روکش طلایی آن اشاره کرد. یکی از مدل های پرطرفدار ساعت های جی شاک، مدل G-Shock GW-M5610-1 بوده که برای استفاده روزمره طراحی شده است. این ساعت دارای مقاومت بالا در برابر ضربه بوده و همینطور از خاصیت ضد آب بودن نیز برخوردار است.

طراحان جی شاک در ساخت این ساعت قابلیت هایی مانند ساعت جهانی، زنگ هشدار، زمان سنج، تایمر و چراغ برای روشنایی زمینه آن قرار داده اند. ساعت مذکور از آخرین نسخه قاب های ضدضربه کاسیو جی شاک بهره برده که از این محصول در برابر ضربه های گرانشی و همینطور لرزش محافظت می نماید. لازم به ذکر است که این مدل از محدود مدل های مستطیل شکل محسوب شده که با برخورداری از طراحی ظریف توانسته است تفاوت بسیاری در قیاس با دیگر ساعت های کالکشن جی شاک از خود نشان دهد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی در این ساعت تداعی گر ساعت های کلاسیک نسل اول جی شاک می باشد.

جی شاک از برندهایی است که همواره در ساخت مقاوم ترین ساعت ها تلاش می کند. ساعت مذکور نیز به عنوان یکی از مقاوم ترین تولیدات این برند محسوب می شود که در برابر سخت ترین و خشن ترین محیط های روی زمین هیچ آسیبی نمی بیند. با در اختیار داشتن این می توانید ماجراجویی خود را آغاز کنید و همزمان از امکانات آن نیز بهره مند گردید. فناوری های استفاده شده در این محصول منجر به مقاومت بالای بدنه و دکمه ها در برابر گل و لای می شود. از سوی دیگر، ساعت مذکور دارای حسگرهای سه گانه جهت خوانش های جهت، فشار، دما و ارتفاع می باشد.

کاسیو با طراحی این ساعت توانسته است، نیازهای ورزشکاران را در حین تمرین تامین نماید. این ساعت دارای فرم قاب چهارگوش از جنس رزین بوده و در کنار شیشه ای معدنی، ترکیب بی نظیری را به نمایش می گذارد. کیفیت بالا و ساختار مقاوم این ساعت می تواند حس قدرت و اعتمادبه نفس را در کاربر القا کند. طراحی جسورانه همراه با بهره گیری از قابلیت هایی مانند کرنومتر، تایمر شمارش معکوس و تقویم موجب استفاده از این ساعت در فضای باز و ورزشی شده است. لازم به ذکر است که این ساعت با یک سال گارانتی ارائه می شود.

ساعت دیجیتال مربع کلاسیک مدل DW-5600E-1V

این مدل مناسب افرادی است که به دنبال ساعتی با طراحی ساده هستند. کلاسیک کاسیو مدل DW-5600E-1V از تمامی امکاناتی که یک ساعت اید ه آل باید داشته باشد، برخوردار است. این مدل مقاومت بالایی در برابر شوک الکتریکی، گرانش، درجه حرارت پایین، درجه حرارت بالا، لرزش، ضربه و آب از خود نشان می دهد. از سوی دیگر بهر ه گیری این ساعت از جدیدترین تکنولوژی های کاسیو منجر به جلوگیری از شوک مستقیم در این محصول می شود. جنس بدنه ساعت مذکور از رزین بوده و تا عمق 200 متری در برابر آب مقاوم است. همچنین ویژگی نور پس زمینه و الکتروشب نیز در این ساعت قابل مشاهده است.

این مدل جزو ساعت های اسپرت برند جی شاک محسوب شده و مناسب آقایان می باشد. از ویژگی های مهم این ساعت می توان به قابلیت زنگ هشدار، زمان سنج، تایمر، ساعت جهانی، روشنایی صفحه، قطب نما و دماسنج اشاره کرد. جنس قاب این ساعت از استیل بوده و در برابر ضربه های گرانشی و همینطور لرزش مقاوم است. این ساعت مقاومت بالایی در برابر ضربه و گل و لای داشته و جنس شیشه آن از کریستال معدنی می باشد.

این ساعت از بهترین مدل های ساعت جی شاک به شمار می رود که از ویژگی های ممتازی برخوردار است. جنس بدنه این ساعت از رزین بوده و شیشه آن نیز از کریستال معدنی ساخته شده است. ساعت مذکور تا 200 متر در برابر آب مقاوم بوده و از قفل سگکی ساده برخوردار است. به کارگیری موتور کوارتز در این ساعت موجب افزایش طول عمر آن شده است. به علاوه این محصول دارای تقویم روزانه و نشانگر هفته می باشد که آن را به گزینه مناسبی برای رفتن به طبیعت گردی و کوهنوردی تبدیل می نماید.

ساعت جی شاک مدل DW5600SKE دارای موتور کوارتز بوده و جنس بدنه آن رزین می باشد. نوع قفل یا سگک این ساعت کمربندی است که امکان استفاده راحت از آن را مقدور می سازد. رنگ بند این محصول شفاف بوده و رنگ صفحه آن مشکی است؛ بنابراین با هر لباسی ست می شود. از قابلیت های دیگر ساعت مذکور می توان به بند ضدخش، تایمر، نمایش ماه، تایمر معکوس، ساعت جهانی، فول تایم، مقاومت در برابر ضربه، نمایش تاریخ و نمایشگر سال اشاره کرد.

سخن پایانی

در این راهنما به معرفی بهترین ساعت های جی شاک پرداختیم. ساعت های این مجموعه به دلیل داشتن دوام، طول عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر ضربه و آب و همینطور امکانات دیگر از ساعت های پرطرفدار در دنیای امروز به شمار می روند. برای مشاهده ساعت های بیشتر از این برند محبوب میتوانید به مراجعه کنید. قابلیت دید این ساعت با توجه به نشانگرهای بزرگ ساعت، عقربه های ضخیم و پیکانی و همچنین دو چراغ LED تضمین شده است. این مدل نمایانگر دوام و قدرت ساعت های جی شاک می باشد.

دکمه بازگشت به بالا