هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم احضار ۳ چه می‌گویند؟


کمتر از یک هفته از اکران فیلم “The Conjuring 3” می گذرد و اکنون اولین ایده ها برای این فیلم ترسناک مطرح شده است.

نمایش سومین قسمت اصلی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (4 ژوئن) در 14 ژوئن آغاز می شود و برادران وارنر امیدوار است که سینماهای بسیاری از کشورهای اروپایی را برای موفقیت تجاری باز کند. اعتبار زیادی برای این فیلم ترسناک ؛ از آنجا که در چند ماه گذشته ، تماشاگران سینما از اکثر فیلم های ترسناک منتشر شده استقبال کرده اند ، و هفته گذشته ، برای مثال ، “یک مکان خاموش 2” به کارگردانی جان کراسینسکی این آلبوم را برای پرفروش ترین فیلم در جهان کرونا خواند. به همین دلیل ، با توجه به محبوبیت جهانی مجموعه های تلویزیونی ، ما بی صبرانه منتظر تماس هستیم: شیطان مرا در گیشه موفق کرد.

فراخوان برای فیلم های 1 و 2 ، علاوه بر موفقیت تجاری ، رضایت عمومی منتقدان و دوستداران فیلم را نیز به همراه داشته است ، به همین دلیل اولین نسخه های این مجموعه همیشه یکی از فیلم های ترسناک محسوب می شود. سال ها. فیلم های “احضار 1” و “احضار 2” هر کدام 86 از 100 و 80 از 100 ، و 68 از 100 و 65 از 100 در پایگاه داده Metacritic دریافت کردند. عملکرد نسخه سوم برای منتقدان کمی بدتر از دو فیلم قبلی بود ، اما هنوز هم برای یک فیلم ترسناک قابل قبول به نظر می رسد. احضار 3 نمره در Ratnatomitosis و Metacritic تا کنون 59 از 100 و 53 از 100 بسته به 53 و 181 امتیاز است.

داستان این فیلم بر اساس پرونده جنایی معروف “شیطان مرا ساخته” است و به زندگی خانواده ای به نام ژلاتزل و مردی جوان به نام آرن جانسون ، با بازی راوری اوکانر مربوط می شود ، که می گوید تحت این کار کاری انجام داده است. حکومت شیطان و ناخواسته پس از ارتکاب قتل. مرتکب جنایت شد. این برای اولین بار در تاریخ دادگاه های ایالات متحده است که فردی که مظنون به قتل است در دفاع از خود در یک موجود شیطانی نقش داشته است.

آغاز داستان شیطان من را به سال 1981 با ترور آلن بونو ، صاحب آرن چین جانسون برد. پیشتر ، خانواده گلاتزل ، که در همسایگی جانسون زندگی می کردند ، گفتند که پسر آنها ، دیوید گلاتزل ، یازده ساله ، شیطان بود. جانسون همچنین گفت که پس از کشتن صاحبخانه توسط یک دیو تسخیر شده است و هیچ خاطره ای از کشتن کسی در ذهن خود ندارد! در طول محاکمه ، همسر جانسون سعی کرد قاضی را متقاعد کند که نقش شیطان در جنایت را بپذیرد ، اما دادگاه این توجیه را رد کرد و برخی را به سخره گرفت و او را به 10 تا 20 سال زندان محکوم کرد. آرن چین جانسون ، ساله.

اد و لورن وارن محققان واقعی آمریکایی هستند که تحقیقات و نظرات آنها بارها از سوی محققان و پزشکی قانونی رد شده است ، اما همیشه شواهدی برای به رسمیت شناختن عموم و رسانه های زرد برای اثبات ادعاهای خود ارائه کرده اند. چند سال پس از وقایع این پرونده ، جرالد پیرت ، با کمک لورن وارن ، کتابی به نام “شیطان در کانکتیکات” نوشت که داستان خانواده گلاتزل را شرح می دهد. متن این کتاب توسط بسیاری از افراد جعلی و جعلی خوانده شد اما لورنز آن را درست و منطبق با حقیقت دانست!

گزیده ای از بررسی 3 فیلم مورد نیاز

برایان وینر از دیلی میل

  • امتیاز: 80 از 100

داستان فیلم بر اساس یک داستان واقعی است که در سال 1981 نوشته شده است. احضار 3 دارای تمام ملزومات و ویژگی های یک فیلم ترسناک خوب است.

تیم روبی از تلگراف

  • امتیاز: 60 از 100

مایکل چاوز خود را جانشین خردمند (برای جیمز وان) معرفی می کند. او تماشاگران را مجبور کرد تا تماشای یک بازی با یک فیلمنامه مستقیم و قابل پیش بینی را بنمایند که می تواند برای گیم پلی وی بسیار مناسب تلقی شود و یک تعهد چشمگیر برای فراخوانی 3 برای الزامات ترسناک. قسمت هشتم مجموعه Calling به همان دنیای آشنا و شلوغ باز می گردد و با وجود مشکلات فیلمنامه هنوز سرگرم کننده است.

با فیلم تماس بگیرید 3

نیل اسمیت از بازی خوان

  • امتیاز: 60 از 100

احضار: شیطان باعث شده است که من کیفیت بالاتری نسبت به Summons 2 و اکثر نسخه های Annabelle داشته باشم. اما برخی از ضعف ها و کلیشه های این مجموعه و دیگر آثار وحشتناک را می توان در احضار 3 مشاهده کرد. به عنوان مثال ، پایان فیلم غنی نیست و پرداختن به شخصیت بد داستان ارزش آن را ندارد. تماشاگر.

کوین ماهر از تایمز

  • امتیاز: 40 از 100

هنگامی که سعی می شود ، مانند رابرت ایگرز و آری استر ، سازندگان فیلم The Call: The Devil Made Me ، برای رسیدن به ترس روانی ، هنوز همانند یک فیلم ترسناک کم و یا پایین است. چند صحنه ترسناک در فیلم وجود دارد ، اما بیشتر تلاش های کارگردان برای خلق شخصیت و محیط ترسناک ناموفق بوده است.

Call: The Devil Made Me اولین فیلم مهم این مجموعه بود که توسط جیمز ون کارگردانی نشد. مایکل چاوز فیلم Summon 3 را کارگردانی کرد و ون با پیتر سافران تهیه کنندگی مشترک را بر عهده داشت. دیوید لسلی جانسون ، که بیشتر برای احضار 2 و یتیم به یاد می آید ، فیلمنامه نسخه جدید احضار را نیز نوشت.

منبع: Rottentomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا