هنر و سینما

مدس میکلسن به بازسازی یک دور دیگر توسط دی‌کاپریو واکنش نشان داد


مادس میکلسون ، ستاره دانمارکی فیلم ، که در فیلم “دور دیگری” دوباره درخشید و این فیلم را برای اسکار بین المللی بهترین فیلم برنده شد ، به این خبر واکنش نشان داد و گفت که فیلم توسط لئوناردو دی کاپریو به زبان انگلیسی بازگشته است. این بازیگر که در فیلم های قهرمانانه ای مانند “دکتر استرنج” و “Rogue One” بازی کرده است ، توسط توماس وینتربرگ ، کارگردان “دور دور” ، به عنوان بهترین کارگردان در مراسم اسکار انتخاب شد. روز دوشنبه ، پس از مراسم اسکار شرکت فیلمسازی “Open Way Productions” ، که متعلق به بازیگر مشهور و قدرتمند هالیوود لئوناردو دی کاپریو بود ، در مبارزاتی شدید ، توانست حقوق ساخت نسخه به زبان انگلیسی را دریافت کند ” دور دیگری »و دی کاپریو نامزد شماره 6 شد. او در کارنامه خود در این مراسم اسکار و جایزه دارد ، به احتمال زیاد او در این فیلم برجسته ترین نقش خواهد بود.

“دور دیگری” ، با عنوان “دروک” به دانمارکی و ترجمه شده “مست” ، در جشنواره فیلم تورنتو در سال 2020 ، هنگامی که در اینترنت روی اینترنت منتشر شد ، آغاز شد. Hulu منتشر شد و محبوبیت آن دوباره افزایش یافت. این ویدئو داستان یک معلم چهار ساله دبیرستانی را روایت می کند که در بحران صدها نفر زندگی می کند و تصمیم می گیرد بر اساس نظریه فین اسکاردرود ، روانپزشک نروژی آزمایش انجام دهد.

این روانپزشک معتقد است که میزان الکل انسان در هنگام تولد 0.05، در خون است که بسیار کم است و اگر الکل خون از این مقدار بیشتر شود ، توانایی و تولید انسان است. این نظریه در ابتدا چهار معلم را مجبور کرد که کلمات روانپزشک را درگیر کنند و آزمایش کنند ، که به نظر یک تجربه سرگرم کننده و شخصی بود ، اما طولی نکشید که این لذت فوری کاملاً خطرناک شد.

حالا ، در مصاحبه ای با مجله Wilke Entertainment ، میکلسون نظرات خود را در مورد بازسازی فیلم بیان کرد. وینتربرگ و توبیاس لیندولم ، نویسنده و تهیه کننده مشترک ، مرمت این مرمت را بر عهده خواهند داشت. با این حال آنها دیگر مسئولیت مدیریت و نگارش فیلم جدید را بر عهده ندارند. اگرچه مایکلسون در مورد نقد فیلم کمی تردید دارد ، اما علاقه مند است که این داستان به گونه ای متفاوت روایت شود: “با وجود اینکه بازبینی یک فیلم بسیار دشوار است ، من دقیقاً می فهمم که چرا این فیلم درست است. زیرا شاید در آنجا بسیاری بسیاری از مردم فیلم اصلی را تماشا می کردند ، با این حال اتفاق مهمی نبود. البته ، باید بگویم که شکی نیست که بسیاری از آمریکایی ها این فیلم را تماشا کرده اند. بنابراین با این حساب بازسازی فیلم جالب خواهد بود. تفاوت های فرهنگی در مورد مشروبات الکلی وجود دارد که از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، به ویژه اگر دانمارک و ایالات متحده در آن گنجانده شوند. همه از خود می پرسند ؛ آیا این همان کاری است که ما در ایالات متحده انجام می دهیم ، و اگر نه ، تفاوت آنها چیست؟ البته آنها شاید نپرسید. این بدان معناست که فیلم در مورد زندگی صحبت می کند ، قدر لحظه ها را می داند و خود را در آن می بیند. درای “من فکر می کنم اگر به آن مبتلا شوند ، می توانند با الکل کمی آزادی داشته باشند.”

اخبار بازگشت دی کارپریو به “دور دور” باز هم با واکنش های متفاوتی در هوا روبرو شد. این به این دلیل است که ایده احیای هالیوود از یک فیلم موفق بین المللی با اولین فیلم ، اگرچه در ابتدا جالب به نظر می رسد و نمونه های موثری وجود دارد ، اما احیای فیلم اصلی از زمین تا آسمان متفاوت است و تماشاگران فیلم را ناامید می کند. با این حال ، وینتربرگ ، در مورد بازسازی ، اظهار داشت که او پر از امید و علاقه است ، که فقط من را شگفت زده کرد. زیرا “دور دیگری” یک فیلم بسیار خاص است. وقتی در سخنرانی خود برای دریافت اسکار روی صحنه رفت ، اعلام کرد که دخترش قرار است در این فیلم بازی کند ، اما در یک تصادف غم انگیز که در زمان ساخت فیلم رخ داد ، جان خود را از دست داد.

میکلسون یک دیدگاه دقیق و بینشی از تفاوت فرهنگ نوشیدن در ایالات متحده و دانمارک ارائه کرده است که تفسیر فیلم را دشوار می کند. وی همچنین افزود علاوه بر مصرف زیاد مشروبات الکلی ، این فیلم یک کتاب کمیک است که زندگی صادقانه را به تصویر می کشد ، که باید در احیای این فیلم در اولویت قرار گیرد.

منبع: Screen Rant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا