هنر و سینما

سریال ایرانی عقرب عاشق قسمت اول


امروز (14 مارس) سالمرگ فردی است که با فکر و قلمش جهان را برای همیشه تغییر داد؛ اما نه لزوما به سمت بهتر. حرف او اما در…

عقرب عاشق سریال جدید نمایش خانگی قسمت اول و دوم با لینک مستقیم منتشر شد. سریال عقرب عاشق قسمت 1 و 2 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در 20 قسمت و مدت زمان پخش هر قسمت در حدود 50 دقیقه پخش می شود.

ژانر: علمی تخیلی

کارگردان: حسین سهیلی زاده

بازیگران سریال

محمد رضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، شیدا یوسفی، رویا جاویدنیا، سمیرا حسینی، رضا فیاضی مهران رنج بر، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی

خلاصه داستان سریال عقرب عاشق

“عقرب عاشق” سریالی است که در ژانر دراماتیک، عاشقانه و علمی تخیلی قرار دارد. داستان سریال حول محور شخصیت بهداد است، جوانی که در یک حادثه ناگوار جان خود را از دست می دهد. این حادثه باعث می شود همه چیز برای او و اطرافیانش به پایان برسد و زندگی آن ها دگرگون شود. اما پس از مدتی، بهداد در خیابان های پرترافیک تهران به دنبال چیزی می گردد، خونی برای عقرب.

در این سریال، نقش بهداد توسط محمدرضا فروتن بازی می شود و همچنین حضور بازیگرانی همچون آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا و سایر هنرمندان برجسته نیز در این سریال مشاهده می شود.

برای دانلود قسمت اول و دوم سریال + تمامی قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال عقرب عاشق

معرفی فصل دوم سریال پدرخوانده

سریال پدرخوانده فصل 2 یا فصل دوم پدرخوانده 2 با اجرای کامبیز دیرباز به صورت هفتگی با سناریوی مهیج و غافلگیرکننده از زردفیلم پخش می شود. “پدرخوانده”، رئالیتی شوی پرطرفدار است که با موفقیت فصل اول خود را به اتمام رسانده است. اکنون، در فصل دوم این سریال، ما با یک سناریوی مهیج و غافلگیرکننده روبرو هستیم. داستان فصل دوم “پدرخوانده” به این صورت خلاصه می شود: “مافیا ها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده اند و جک گنجشکه، میان مافیا ها و شهروندان، سرگردان است!”

در این فصل جدید، هنرمندان محبوب و بهترین پلیرهای فصل اول همچنان در این رئالیتی شو حضور دارند، که این موضوع توجه بیشتری را به خود جلب می کند. همانطور که در جریان شعار فصل اول این برنامه بودیم، حرفه ای ها در “پدرخوانده” بازی می کنند و ما به شاهد تلاش های آنها برای برتری و پیروزی خواهیم بود.

درباره پدرخوانده 2 فصل دوم بیشتر بدانیم

فصل اول “پدرخوانده” با دریافت رضایت بیش از 90 درصدی از مخاطبان مواجه شد که این امر سبب شده تا سازندگان و عوامل این مسابقه تصمیم به ساخت فصل دوم با انرژی و تکامل دو برابر شوند. آنها بر آن هستند تا از تجربه های قبلی خود در فصل جدید به خوبی بهره برداری کنند و هر گونه کاستی و نقصان قبلی را بهبود بخشند.

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده

معرفی سریال آمستردام

تهیه کنندگان : مرتضی شایسته

نویسندگان : مسعود قراگزلو

“آمستردام” یک سریال پرطرفدار است که داستانی پیچیده از خیانت و کینه را به تصویر می کشد. در این داستان، شهاب، یک فرد با گذشته ای پر از خشونت و خطر، به عنوان یک تولیدکننده مواد مخدر و شرط بندی در آمستردام شناخته می شود. او سال ها پیش به شدت با رقبای خود در این عرصه مبارزه کرده و آن ها را از میدان به در کرده است. اما اکنون، رقبا با قدرت و نیروهای بیشتری به آمستردام بازگشته اند و شهاب باید با آن ها روبرو شود و قدرت و سلطه خود را حفظ کند.

دانلود سریال آمستردام

معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

موضوع اجتماعی کمدی دارد که در خلاصه داستان آمده چند دوست درگیر ماجرایی شدند که سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. آزیتا و نیما خواهر و برادر هستند و نیما عاشق نامزدش گلی است، ولی تقریبا هر روز با همدیگر جنگ و دعوا دارند و هر بار آزیتا به اصرار نیما ماموریت دارد با گلی صحبت کند که نیما را ببخشد و از بلاکی دربیاورد.

بازیگرانی که در سریال حضور دارند

قدرت الله ایزدی، علی مصفا، کاظم سیاحی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، وحید آقاپور، مجید یوسفی، احسان منصوری، علیرضا ناصحی، اردشیر کاظمی، حمید فشمی، آناهیتا افشار، گیلدا ویشکی، بهار کاتوزی، مریم ماهور، زهره فوده

دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا