هنر و سینما

۱۰ ضدقهرمان ترسناک فیلم‌های علمی-تخیلی به ترتیب قدرت


دنیای علم مصنوعی دنیایی از امکانات نامحدود است. اما خشن ترین شرور در فیلم های تخیلی کدامند؟

جهان علم ، طبق تعریف ، مکانی است که به معنای واقعی کلمه همه چیز در آن گنجانده شده است. فضای ایجاد شده از نظر علمی دارای امکانات بی پایان برای قصه گو است ، زیرا همه چیز را می توان با فکر ایجاد کرد. اگرچه این ممکن است به معنای یک جهان منحصر به فرد باشد ، اما ممکن است یکی از وحشتناک ترین و قوی ترین تهدیدهایی باشد که جهان با آن روبرو بوده است.

داستان های علمی تخیلی در فیلم ها ، کتاب ها ، تلویزیون و بازی های ویدئویی دارای یک نوع ضد قهرمان شیطانی هستند و قضاوت درباره اینکه کدام یک از قهرمانان ضد قهرمان قوی ترین موجود شیطانی است ، دشوار است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ، همه آنها ترسناک هستند.

10. دالک ها / پزشکان چه کسانی هستند

دالها

Dalkes دشمن دکتر است. هو قدیمی ترین. در ابتدا ، آنها در شهر خود در سیاره اسکارو زندگی می کردند و برای زنده ماندن به برق ثابت وابسته بودند. با این حال ، آنها بر تمام نقایص اصلی غلبه کردند و گسترش یافتند و پادشاهی دالک را در فضا و زمان ایجاد کردند ، به طوری که حتی حاکمان آن زمان نیز مانند آنها نبودند. اگر توطئه های وحشتناک زیاد آنها ، میل شدید آنها به مبارزه و ناتوانی آنها در مبارزه با پزشکان نبود ، آنها جهان را فتح می کردند.

9. The Borg / Star Trek

بورگ

اولین باری که فدراسیون با هولیگان مواجه شد ، آنها سرسخت و شکست نخورده بودند. تخریب یکی از آنها بلافاصله با یک کشتی قوی تر جایگزین شد. آسیب شدید به مکعب آنها (فضاپیما) در عرض چند دقیقه ترمیم می شود. مکعب بورگ به تنهایی می تواند به مجموعه شاتل فضایی آسیب برساند.

آنها در کهکشان حرکت می کنند و همه تمدن ها را مجبور می کنند تا به نبوغ آنلاین بپیوندند. در حالی که فدراسیون سلاح هایی در اختیار دارد که می تواند به آن حمله کند ، اوباش هنوز وحشتناک هستند و باید از آنها ترسید.

8. Galactus / Marvel Comics

گالاکتوس

Tanus with the Etern Stone Glove قدرتمندترین موجود در کمیک های مارول است. البته ، این عنوان را می توان برای هر کسی که دارای گوهر جاودانه است ، به کار برد. کهکشان غول پیکر و مخرب بدون سنگ ، مخرب ترین موجود شیطانی در تاریخ مارول است.

گاهی اوقات گالاکتوس بد فهمیده می شود زیرا او یک مرد غول پیکر نیست که برای غذا سیاره می خورد. شکل رایج آن چیزی است که انسان می تواند تصور کند و انرژی دریافتی از سیارات به آن قدرت نامحدود می دهد. او یک نیروی باستانی ، شکست ناپذیر و سیاره خوار است و برای پیروزی و عقب راندن او تلاش زیادی لازم است.

7. امپراتور پالپاتین / جنگ ستارگان

پالپاتین

امپراتور پالپاتین شاید تنها قدرتمندترین موجود در کهکشان جنگ ستارگان باشد. پالپاتین علاوه بر اینکه یک جنگجو ، سیاستمدار و رهبر شورشیان است ، قدرتمندترین کاربر Dark Side است که زنده ماند. همه اینها قبل از آن است که هواداران این واقعیت را تصدیق کنند که او همچنین دارای قدرت بزرگی بر کل ایالت ، مدار اول و موقعیت Armada است.

6. Unicron / Transformers

یونیکرون

از لحظه ای که مخاطبان Unicron برای اولین بار Transformers: The Movie را دیدند ، می دانستند که این یک مزیت بیشتر است.

فقط در چند دقیقه ، تماشاگران با یک سیاره بیگانه آشنا شدند ، مکانی که کودکان در آن بازی می کنند و زندگی روزمره خود را انجام می دهند ، و سپس یک جانور آهنی بزرگ به اندازه یک ستاره زمین را در جهان خود و همه چیز ، از جمله ساکنان آن را خرج می کنند

یونیکرون بعداً نشان می دهد که چگونه می تواند مردگان را زنده کند و آنها را وادار به اطاعت از خواسته های خود کند. یونیکرون به تنهایی به یک انسان نما تبدیل شده است ، زیرا می توان آن را شکست یا حتی از بین برد.

5. Comics Anti-Monitor / DC

ضد مانیتور

با وجود ظاهر Dark Side در لیگ Justice Zack Snyder ، قوی ترین DC Comics ضد مانیتور است. او همچنین با نام موبیوس شناخته می شود و نگهبان دنیای ضد مادی است.

هنگامی که ضد مانیتور در Crisis on Infinite Earths ظاهر شد ، تمام نسخه های واقعیت را نقض کرد. با وجود قدرت غیرقابل درک ، ضد مانیتور یک کشور قوی نیست و بیش از یک بار توسط Dark Side و DC Heroes شکست خورده است.

4. بخش Q / Star

س

Q (با بازی جان دو لانس) یکی از جالب ترین شخصیت های ضد ستاره در خارج است. تماشای آن بسیار جالب و سرگرم کننده بود به طوری که او چندین بار برای بازی در آن نقش بازگشت و قرار است در سال جدید با دوران جدید Star Trek: Picard بازگردد.

او یک موجود خداگونه از Cu Continuum است ، یک نژاد جاودانه و یک نیروی بزرگ با قدرت تبدیل همه چیز به یک انگشت. او از این قدرت برای نابودی جهان های مختلف ، تغییر زمان ، ایجاد زندگی و آزمایش بشریت استفاده کرد. اگر بقیه کیو کانتینوم او را کنترل نمی کرد ، کیو شکست نمی خورد.

3. گیگگاس

گیگاس

مجموعه بازی های علمی تخیلی محبوب نینتندو ممکن است مضحک (مسخره) خنده دار / خنده دار به نظر برسد ، اما یکی از خشن ترین و خشن ترین شخصیت ها را دارد. گیگاس ، همچنین به عنوان “ویرانگر کیهانی” شناخته می شود ، موجودات بیگانه ای هستند که سعی می کنند قدرت روانی خود (PSI) را کنترل کرده و از آن برای حمله به زمین استفاده کنند.

گیگاس پس از اولین شکست خود در برابر نیروی عظیم کیهانی که نمی توانست تحمل کند ، تاریکی را در سراسر سیاره پخش کرد و تهدیدی برای جهان شد. اما نس و دوستانش توانستند گیگاس را از نزدیک شدن به احساساتش باز دارند.

به لتو دوم آتریدس / امپراتور تپه شنی

فقط Doom Atreides

دوک لتو آتریدس و پسرش پل اواخر امسال با اکران فیلم جدید تل ماس به تماشاگران معرفی می شوند. با کمک Tel-Sand ، قدرت الهی برای یافتن زمان و مکان به پل داده می شود که در کتابهای بعدی خود به پسر خود لتو II آتریدس (با بازی جیمز مک آووی در فیلم) می دهد. تلویزیون 2003 The Children of Tel- شن).

لتو II از ماده ای برای تبدیل شدن خود به کرم ساندوی و تبدیل به کرم استفاده می کند. اما او هنوز تقریباً جاودانه و قدرتمند است و فرمانروای دولت است. او هزاران سال به عنوان ستمگر حکومت کرد و هنگام استعفا جان سپرد.

1. درو / عملکرد بزرگ

پاره کننده ها

با انتشار Mass Effect: Legendary Edition در ماه آینده ، شایان ذکر است که قوی ترین دشمن در تمام داستان های علمی تخیلی یک قاتل وحشتناک است. رپرها نوعی فضاپیمای غول پیکر خیالی هستند که در فضا بین کهکشان ها حرکت می کنند و هریک از آنها قدرت نابودی جهان را دارند.

فقط یک کشتی برای از بین بردن همه سفینه های فضایی مورد نیاز است. آنها میلیاردها سال است که وجود دارند و بارها زندگی در کهکشان را تمیز کرده اند. فرمانده شپرد رپر را شکست داد و چرخه به پایان رسید ، خرید این ژانر در کهکشان گران تمام شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا