هنر و سینما

ستاره‌های پیکی بلایندرز امروز کجا هستند؟


کیلیان مورفی ، تام هاردی و هلن مک کوری سه ستاره برتر مجموعه پیکی بلایندرز هستند. این سریال یک گروه از اراذل و اوباش در بیرمنگام در اوایل قرن 20 را شرح می دهد و از بی بی سی پخش می شود.

راه اندازی سری Piki Blinders در سال 2013 آغاز شد. برخی از ستارگان این مجموعه پس از جدایی در سرتاسر جهان مشهور شدند ، برخی از آنها از اولین روزی که به این مجموعه پیوستند در سراسر جهان مشهور شده اند. اما بازیگران دیگر با بازی در فیلم Pike Blinders در جلو شهرت یافتند. از دوربین گام بعدی به سراغ نقشه های بزرگتر رفت ، مانند آنا تیلور جوی.

سه ستاره شناخته شده پایک بلایندرز کیلیان مورفی ، تام هاردی و هلن مک کوری بودند ، بازیگران کمتر شناخته شده توانستند با این سریال خداحافظی کرده و به سمت نقش های بزرگتر بروند.

برخی مانند جو کول با انتشار تکان دهنده از این سریال خداحافظی کردند و برخی دیگر مانند آدرین برودی و جاش اوکانر پس از حضور در یک فصل.

در مورد بعدی ، ما نگاهی خواهیم انداخت که بازیگران اصلی مجموعه Picky Blinders امروز کجا هستند.

1. کیلیان مورفی

کیلیان مورفی

مطمئناً شگفت زده نخواهید شد اگر بدانید که بازیگر ایرلندی همچنان نقش اصلی را در سریال پایک بلایندرز ایفا می کند ، زیرا شخصیت او ، توماس شلبی ، چسباندن کل مجموعه به هم است.

او آدرین برودی و سام کلافلین را در دسته های چهارم و پنجم از پیشرو حذف کرد و به سری شش باز می گردد.

مورفی به خاطر بازی در هالیوود مشهور است. او حتی در برخی فیلم های هالیوودی مانند دانکرک هنگام بازی پایک بلایندرز ظاهر شد.

2. سام نیل

بازی حرفه ای نیل پس از حضور در سریال بی بی سی احیا شد. او در سریال هایی مانند Hunt for the Wilderpeople و Thor: Ragnarok بازی کرد. نیل به تازگی هدایت کمدی رامز را بر عهده داشت ، جایی که او و مایکل کاتن جلوی دوربین رفتند.

3. هلن مک کوری

هلن مک کوری از زمانی که عمه پل بود ، نشان امپراتوری بریتانیا (OBE) را دریافت کرد. مک کوری و همسرش دامین لوئیس نیز از برنامه های NHS در طول همه گیری کووید -19 حمایت کردند و 1 میلیون دلار برای امور خیریه جمع آوری کردند.

او هنوز یکی از محبوب ترین بازیکنان پایک بلایندرز است و اخیراً در سریال Roadkill بازی کرده است.

4- پل اندرسون

نقطه عطف زندگی حرفه ای اندرسون در سال 2013 رخ داد که آرتور شلبی به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال بی بی سی دو در جلوی دوربین رفت.

از آن زمان ، اندرسون در فیلم های اصلی ، از جمله ران هوارد در قلب دریا ، The Revenant from Inarritu و Brimstone در سال 2016 بازی کرد. منتشر شد.

5. آنابل والیس

از زمان خداحافظی با گریس در Piggy Blinders ، وی در گریمزبی ، مومیایی و آنابل: خلقت بازی کرده است.

والیس همچنین بخشی از آهنگ Up & Up ، جدیدترین قطعه Coldplay’s A Head Full of Dreams را ، پس از یک رابطه احساسی با کریس مارتین ، اجرا کرد.

در آوریل 2020 ، والیس و دوستش جورجیا هاردینگ ، طراح مد ، شروع به جمع آوری پول برای خیریه British Edge کردند.

او همچنین یکی از فعالان اصلی جنبش «نجات داستان» بود. رویدادی که هدف آن ارائه سرگرمی و آموزش مناسب برای کودکان و والدین در خانه است.

کمک های مالی به رویداد Save the Story برای افرادی که در سراسر جهان از بیماری کووید -19 آسیب دیده اند ، تهیه می شود و به آنها غذا ، دسترسی به منابع اولیه و نیازهای خانوادگی ارائه می دهد.

به ایدو گلدبرگ

گلدبرگ در فصل اول این سریال در نقش فردی تورن ، معشوقه آیدا ظاهر شد.

در سال 2015 ، وی در موزیک ویدئوی آهنگ Discovery Magnets با لرد همبازی شد.

گلدبرگ همچنین یک ستاره خشن علیه سریال CBSS Supergirl بازی کرد. بین سالهای 2014 تا 2017 ، او با همسرش اشلی مدکاوی در سریال سالم بازی کرد.

7. سوفی راندل

رندال بیشتر به خاطر بازی در نقش آن واکر در فیلم جنتلمن جک ، ویکی بد در BodyGuard و لوسی در حلقه بلچلی شناخته می شود. او همچنین در نقش آلیس در سریال Jamestown ظاهر شد که پخش آن در سال 2017 آغاز شد.

رندال همچنین در جدیدترین فیلم جورج کلونی ، آسمان نیمه شب ، یکی از نامزدهای اسکار امسال بازی کرد.

به جو کول

کول در قسمت چهارم سریال را ترک کرد.

پس از این سریال ، او در یک فیلم معروف بازی کرد. فیلم هایی مانند ؛ اسرار در مقابل آنها ، اتاقهای سبز ، نماز صبح زود ، اجرای دی جی در The Black Mirror و Gangs of London.

برادرش فین کول هنوز یکی از بازیکنان اصلی پیکی بلایندرز است.

9. پدی کنسیدین

پس از پیکی بلایندرز ، او در سریال های کوتاه The Third Day و The Outsider بازی کرد. او همچنین در فیلم Journeyman (نویسنده و تهیه کننده مشترک) بازی کرد.

کاندیدین مدت کوتاهی روی صحنه حضور داشت ، اما در همان مدت کوتاه در سال 2018 نامزد جایزه اولیویه و تونی شد.

10. اندی نیمان

نیمان از زمان حضور در Pike Blinders در سه فیلم پست کرده است: Shaun the Sheep ، Minions و Despicable Me 3.

داستانهای ارواح ، که در آنها بازی کرد ، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

به ناتاشا اوکفی

پس از بازی در Picky Blinders و ایفای نقش های چالش برانگیز در مجموعه شرلوک و استرایک ، O’Keefe نیز جلوی دوربین دیده شد و بیش از هر زمان دیگر دیده شد.

به نوآ تیلور

او کارهای زیادی را با پایک بلایندرز انجام داد و همچنین پس از این مجموعه بازی های پدینگتون 2 ، آسمان خراش و Free Fire را بازی کرد.

13. تام هاردی

هاردی در سراسر جهان به عنوان یکی از ستاره های آینده قبل از پایک بلایندرز شناخته می شود. او در آخرین نقش کاری آل کاپون در کاپون جلوی دوربین ظاهر شد. هاردی و مورفی علاوه بر پیکی بلایندرز ، در فیلم های دیگر همبازی بوده اند. مثل دانکرک.

به جاش اوکانر

از زمان حضور کوتاه او در فصل دوم این مجموعه با نقشی کوچک ، اوکانر توانسته شهرت جهانی را برای شکل دادن به شخصیت شاهزاده چارلز فصل کسب کند. سوم و چهارم سریال The Crown.

به آنیا تیلور-جوی

آنیا تیلور جوی ، که در پنجمین فصل خود به پیک بلایندرز پیوست ، اکنون یک بازیگر مشهور جهان است. او در مرکز سریال محبوب Netflix است که The Queen’s Gambit را می خواند و همچنین یکی از شانس های بزرگ برای برنده شدن اسکار بهترین بازیگر زن در فیلم (اما) است.

منبع: birminghammail

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا