هنر و سینما

تریلر جدید بچه رئیس ۲ نسل جدیدی از نوزادان مامور مخفی را معرفی می‌کند


استودیو DreamWorks تریلر جدیدی از کارتون “The Boss Baby 2” را منتشر کرد که بر دشمنان تیم و تدی (رئیس بچه) تمرکز دارد.

در اولین تریلر Boss 2 ، ما نسخه برادر Templeton را دیدیم و در این تریلر می بینیم که تیم و تدی دوباره بچه می شوند تا از یک اتفاق ناگوار جلوگیری شود. تیم و همسرش کارول در روستا با دختر 7 ساله خود Tabitha و کوچکترین دختر تینا زندگی می کنند. معلوم می شود که تینا مامور سازمان BabyCorp است و قصد دارد با بازپس گیری تد و تیم از آنها در ماموریت مخفی خود استفاده کند. رفت پیش دکتر آنها آرترمستنگ می جنگند تا بچه ها بی ادب نشوند.

یونیورسال پیکچرز قصد داشت کل فیلم “رئیس بچه: مشاغل خانوادگی” را تنها در ماه سپتامبر منتشر کند ، اما به نظر می رسد فروش و نمایش این شرکت متوقف شده است. و اکنون این کارتون مورد انتظار 11 ژوئیه (2 ژوئیه) علاوه بر سینما از طریق سرویس آنلاین پیکاک نیز در دسترس خواهد بود. “ما تصمیم گرفتیم جدیدترین کارتون DreamWorks را برای همه بسازیم ، و اکنون خانواده حق انتخاب خواهند داشت” آنها تصمیم می گیرند در مکانی امن در خانه خود بنشینند تا بقیه نوزاد را تماشا کنند. رئیس یا تماشای فیلم در صفحه بزرگ در سینما. “

هانس زیمر و استیو مازارو ، که موسیقی نیمه اول فیلم را خلق کرده اند ، همچنین دنباله آن را می سازند. الک بالدوین ، جیمی کیمل و لیزا كادرو دوباره به چهره خود اشاره كرده اند و چند صداپیشه جدید نیز برای رئیس 2 اضافه شده اند.

تام مک گرات به کارگردانی بیبی مک گرات در سال 2017 با بودجه 75 میلیون دلار اکران شد و 528 میلیون دلار فروش جهانی داشت. Baby Boss علاوه بر موفقیت تجاری ، رضایت اکثر ناشران را نیز به دست آورده است ، بنابراین امیدواریم آثار جدید DreamWorks یکی از پرفروش ترین فیلم های جهان باشد. نیمه اول تابستان.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا