هنر و سینما

بتمن در جوکر ۲ جایی ندارد؛ منتظر دیگر ابرشرورهای گاتهام باشید


از آنجا که شانس بتمن برای حضور در نیمه دوم The Joker بسیار کم است ، برادران وارنر. استودیوها باید روی ویژگی های بد دیگر Gotham تمرکز کنند.

اگرچه نظرات مختلفی در مورد جوکر وجود داشت ، اما یکی از آنها یک سری فیلم های منحصر به فرد در مورد پخش کننده بود. در سال 2019 ، جوکر ، با بازی خواکین فینیکس ، موفقیت تجاری بزرگی کسب کرد و یکی از معدود کتاب های کمیک نامزد بهترین فیلم در نود و دومین دوره جوایز اسکار شد.

خواکین فینیکس جایزه برترین بازیکن را برای نقش خود دریافت کرد. این جایزه او را به دومین بازیکنی تبدیل می کند که برای بازی در نقش جوکر در شوالیه تاریکی برای بازی در نقش جوکر ، اسکار دریافت کرده است.

اگرچه از ابتدا برنامه ای برای پیگیری وجود نداشت ، اما برادران وارنر وارد عمل شد. استودیوها پس از موفقیت تجاری و شهرت برای فیلم. تاد فیلیپس ، کارگردان قسمت اول ، فیلمنامه قسمت دوم را می نویسد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه کاری انجام خواهد داد ، اما این امکان وجود دارد.

از زمان شروع ساخت جوکر 2 ، هیچ جزئیاتی در مورد تاریخچه فیلم منتشر نشده است. قسمت اول این فیلم با تبدیل آرتور فلک به زیبایی معروف دیسی به پایان رسید. او همچنین عکس های بروس وین را پس از کشته شدن والدینش آغاز کرد. در حالی که ارتباط بین داستان قسمت بعدی و درگیری بین بتمن و جوکر محتمل به نظر می رسد ، هنوز کمی زود است. در عوض ، قسمت بعدی The Joker باید درباره دیگر شخصیت های شیطانی Gotham باشد که در آینده با شوالیه تاریکی مبارزه خواهند کرد.

بروس وین هنوز برای ورود به جوکر 2 بسیار جوان است

جوکر

وقتی جوکر بروس را به مخاطب معرفی می کند ، او کودکی بین 8 تا 11 سال است. اگر جوکر 2 می خواهد پیشرفت کند تا به بروس وینی برسیم ، بیست سال ، حداقل ده سال از زندگی آرتور دور از ذهن است. از آنجا که یکی از این مجموعه ها یک جوکر است و نه بتمن ، حرکت به جلو با قصد مداخله Gotham Guardian مسیر زندگی آرتور را نادیده می گیرد. در حالی که جوکر در حال طراحی نقشه ظاهر بتمن است ، این سریال به شخصیت او اختصاص ندارد.

فصل جوکر 2 ممکن است مانند آن باشد که یک یا دو سال پس از پایان فیلم قبلی شروع می شود. اگر این اتفاق بیفتد ، بروس بین 12 تا 13 سال دارد و این واقعیت مانع از حضور بتمن در قسمت بعدی فیلم می شود. این بدان معنا نیست که بروس در قسمت بعدی حضور نخواهد داشت. جوانی بروس به تنهایی به این معنا نیست که جوکر 2 اصول اولیه شخصیت شوالیه تاریکی را شامل نمی شود.

جوکر باعث شد گاتهام به قلمرو شرارت بیفتد

جوکر

همانطور که جوکر روند تبدیل آرتور به بزرگترین دشمن بتمن را نشان داد ، سقوط شهر گاتهام را نیز نشان داد. در ابتدای فیلم ، آرتور سعی می کند امرار معاش کند و با کشتن سه نفر که در یک شرکت وین کار می کردند ، اولین قدم ها را برای تبدیل شدن به یک شخصیت جوکر بر می دارد. اما وقتی توماس وین آنها را از قربانیان و اشرار پست تر خواند و آنها را توسط عاملان تحقیر کرد ، در جامعه گاتهام جنبشی علیه طبقه بالا (اشراف زاده) به وجود آمد.

اگرچه آرتور چنین برنامه ای نداشت ، اما برجستگی این رویداد او را به یک قهرمان تبدیل کرد. در حالی که پیروان این رویداد در ابتدا کسانی بودند که در اعتراض شرکت کردند ، اما در پایان ویدیو ، شورش را در شهر آغاز کردند. پس از ظاهر وحشتناک جوکر وحشتناک در برنامه زنده فرانکلین موری ، او مسیر گذشته جوکر را در پیش گرفته است ، و اکنون رویدادی رخ داده است که او را به خاطر کاری که شروع کرده ستایش کرده است. اگرچه گاتهام در ابتدای فیلم موقعیت چندان جالبی نداشت ، اما اوج این وضعیت زمانی اتفاق می افتد که شهر نابود می شود و تازه شروع شده است.

جوکر 2 می تواند دشمنان بتمن را به روی صحنه بیاورد

جوکر

بر اساس اتفاقاتی که در قسمت اول رخ داد ، جوکر 2 می توانست کاری مشابه فصل پنجم سریال Gotham (که از شبکه فاکس پخش می شد) انجام دهد. این مجموعه از دیدگاه جیمز گوردون ، داستان دشمنان بتمن را قبل از اینکه آنها در شخصیت های کمیک شرور شوند ، روایت می کند. این مجموعه که روند ظهور بتمن را نیز توصیف می کند ، داستان اصلی دشمنان بتمن را آشکار می کند. این ایده ای است که می تواند با Joker 2 کار کند و حتی اگر به عنوان R در نظر گرفته شود ، می تواند زمینه ای تیره تر برای سازندگان ایجاد کند.

شاید جوکر مشهورترین دشمن بتمن باشد ، اما در شهر گاتهام برای او دشمنان زیادی وجود دارد. در دنیای جوکر دشمنان زیادی برای ورود به این دنیا وجود دارد. اگر استودیو قصد انجام چنین کاری را داشته باشد ، افراد مشهور بدی مانند پنگوئن ، ریدلر و آقای فریز دارای ویژگی هایی هستند که می توانند وارد دنیای کمدی شوند. این واقعیت که حرکت جوکر افرادی مانند ادوارد نیگما یا اوزوالد کابلپات را وارد دنیای هرج و مرج می کند غیرمنتظره است.

جوکر 2 می تواند توصیفی از داستان اصلی بتمن باشد

در حالی که جوکر 2 نمی تواند بروس وین را به عنوان بتمن نشان دهد ، شخصیت او هنوز می تواند داستان اصلی را بازگو کند. قسمت غم انگیز مرگ والدین بروس فشار بر او برای بزرگ شدن زودهنگام بود. وقتی وینایی ها کشته شدند ، دوران کودکی بروس به پایان رسید و او را برای همیشه تغییر داد. اگر Gotham Joker در دست جنایتکاران باشد و دشمنان بتمن به قدرت برسند ، به محافظ احتیاج دارد.

قسمت دوم تا نیمه سوم را تصور کنید و وبلاگ Joker با برتری Gotham بر بسیاری از افراد به پایان برسد. این آخرین موردی است که جای خود را به وجود بتمن می دهد. سن بروس که بزرگ می شود ، بزرگ می شود و تبدیل به یک نگهبان تاریک شهر می شود. در حالی که داستان اصلی بتمن بارها گفته شده است ، سریال جوکر به احتمال زیاد گاتهام را به شهری تبدیل می کند که برای طرفداران کمیک های دیزنی مانند او شناخته شده است. در عوض ، به تصویر کشیدن روند تبدیل بروس وین به بتمن در فیلم جوکر ممکن است به دلیل نیاز مردم به شبیه شدن بتمن باشد.

از آنجایی که The Joker اولین فیلم سینمایی یکی از قهرمانان در دنیای Dys است ، ما می توانیم اقدامات مختلف زیادی در Joker 2 داشته باشیم. اگر آرتور خالق بزرگترین دشمن بتمن است ، شاید این ایده به نرم افزار Joker علاقه داشته باشد. امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از روند تولید Joker 2 منتشر کنیم.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا