هنر و سینما

اولتران در برابر تانوس؛ کدامیک بدون سنگ‌های ابدیت در مبارزه‌ برنده می‌شود؟


اولتران و تانوس از خشن ترین شروران مارول هستند و در حالی که اولتران به راحتی تایتان دیوانه را در سریال شکست می دهد ، اگر…؟ کشاورزی شگفت انگیز اما نبرد بین آنها بدون سنگ ابدی یک موضوع کاملاً متفاوت است. Stones of Eternity در سه مرحله اول دنیای سینمایی مارول مرکزی است و انگیزه ای عالی برای نسخه های زنده Tanus و Ultran ایجاد می کند. این جواهرات توانایی های منحصر به فردی را به صاحبان خود منتقل می کنند ، اما در هر صورت ، این دو شرور حتی بدون آنها رقیب سرسختی خواهند بود.

Ultran توسط تونی استارک و بروس بنر برای محافظت از زمین در برابر تهدیدات خارجی ایجاد شد. او یک هوش مصنوعی است که وقتی در داستان Avengers: Age of Ultron فعال می شود ، تبدیل به یک قاتل می شود. اولین بدن روباتیک او به اندازه سلاح مرد آهنی تونی استارک قدرتمند بود. با این حال ، بدن نهایی او از ویبرانیوم ساخته شده بود ، که او را به موجودی کشنده تر تبدیل کرد. اولتران ، مانند مرد آهنی ، می تواند گلوله هایی مانند تابش از دست خود ارسال کند و مانند یک ماشین چیتاوری ، در مقابل انتقام گرانش ، عرصه را در انتقام جویان حرکت دهد. در مقابل ، تانوس یک تایتان و نوعی دیگر از انسان نما در خطر انقراض با قدرت فیزیکی و پایدار است. بسیاری معتقدند که تانوس قدرتمندترین موجود در جهان است ، که نشان می دهد او بسیار قوی تر از سایر تایتان ها است.

اولتران اغلب در دوران اولتران در طول فیلم ها با انتقام جویان مبارزه می کرد و علیرغم مبارزه با چندین قهرمان با هم ، نشان می داد که حریفی قوی است. در بدن اصلی خود ، اولتران اغلب توسط انتقام جویانی مانند Captain America و Iron Man آسیب می دید یا نابود می شد و بلافاصله جسد خود را به بدن جدیدی منتقل می کرد. با این حال ، او حریف بسیار چالش برانگیزی در قالب سفر بود.

حیرت انگیز

با این حال ، انتقام جویان هنوز در قسمت پایانی فیلم شکست می خورند. تانوس اغلب از دستکش های ابدیت در انتقام جویان: جنگ ابدی استفاده می کرد ، اما شاید بهترین مکان برای نشان دادن قدرت خود در آخرین بازی بود ، جایی که او به راحتی و بدون زحمت با کاپیتان آمریکا ، ثور و مرد آهنی مبارزه کرد. برخی از آنها. از سنگها برای افزایش قدرت خود ، هر سه را شکست داد. تانوس به وضوح نشان می دهد که می تواند اولتران را حتی بدون رأی شکست دهد.

همانطور که در سراسر دنیای سینمایی مارول نشان داده شده است ، ویبرانیوم یکی از با دوام ترین دستگاه های روی زمین است ، اما محدودیت هایی نیز دارد. ترکیب ستون های قدرت ذهن وینا ، تک ستون های مرد آهنی و تندر ثور به تدریج بدن آهنی اولتران را نرم کرد. تانوس با شمشیر دو لبه خود ، که احتمالاً از یورو ساخته شده بود ، در بازی نهایی مقابل انتقام جویان با ضربات مکرر به سپر کاپیتان آمریکایی آسیب رساند. در مبارزه دستی ، تانوس به راحتی می تواند سلاح اولتران را بخواند و آن را از بین ببرد.

سلاح های اولترون ترکیبی از فناوری استارک و چیتاوری است و شلیک های انرژی از آنها کشنده است ، اما هنوز برای شکست تانوس کافی نیست. تانوس از شمشیر مرد آهنی خود با اسلحه مارک LV خود (که سلاح های آن تقریباً بهتر از اولتران است) برای فرار از بدن تونی ، که حتی ثور نیز تأیید کرده است ، از صاعقه استفاده می کند. اولتران می توانست تهدید بزرگی برای انتقام جویان باشد ، اما نمی تواند با تانوس روبرو شود.

سنگ ابدی برای پیروزی فوری که آن را نگه داشته است استفاده می شود. در زمان مرگ او در نتیجه حمله مرگبار ثور ، تانوس با استفاده از سنگ نیمی از زندگی خود را از بین برد و زخم هایش را التیام بخشید. اگر… Ultran در این سریال چه چیزی دریافت می کند؟ او درست قبل از اینکه این دو با هم نبرد مشابهی داشته باشند ، از سنگ های روانی برای شکست تانوس استفاده کرد. تانوس اولتران را در نبردی بدون سنگ ابدیت نابود کرد ، زیرا او یکی از وحشتناک ترین خطرات مارول بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا