هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم کوچه‌ی کابوس گیرمو دل تورو را ببینید؛ فانتزی، معمایی و هیجان‌انگیز


اولین تریلر فیلم “کوچه کابوس” توسط گیلرمو دل تورو و بردلی کوپر ، ویلم دافو و کیت بلانشت منتشر شد.

همانطور که پیداست ، فیلم جدید گیلرمو دل تورو خشن تر و هیجان انگیزتر از اکثر شاهکارهای او خواهد بود. اولین تریلر کابوس نشان می دهد که فیلم در ابتدا آغازی آرام ، اما به تدریج رنگ و بوی جنایت و تاریکی خواهد داشت و در نهایت شاهد قتل و خشونت خواهیم بود. به گفته دل تورو ، این فیلم هیچ عنصر ماوراء طبیعی ندارد و او در مصاحبه ای با کلایدر در سال 2019 گفت: “این اولین بار است که می توانم فیلمی با محیط اجتماعی و واقعی بسازم. [و نه خیالی] بذار برم. “در این فیلم هیچ گونه اضافه وزن وجود نخواهد داشت.” این کارگردان همچنین تأیید کرد که کوچه کابوس ساخته می شود و در سنین بزرگسالان دنبال می شود (R).

شب شب یازدهمین فیلم دل تورو است ، با بازی بردلی کوپر در نقش استنلی “استنلی” کارلایل ، یک جوان بلندپرواز که می تواند مردم را تحت تأثیر قرار دهد. کارلایل با روانپزشکی با بازی کیت بلانشت آشنا می شود که در استثمار و حتی تأثیرگذاری بر دیگران مهارت دارد.

در کنار کوپر ، بلانشت و دفو ، تونی کلت ، ران پرلمن ، رونی مارا ، دیوید استراتنرن و ریچارد جنکینز بازیگران محبوب کوچه کابوس هستند. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام نوشته ویلیام لیندسی گرشام و نویسندگی گیلرمو دل تورو و کیم مورگان است.

در سال 2017 ، گیلرمو دل تورو با فیلم “شکل آب” برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد و در اسکار ، گلدن گلوب و بفتا درخشید. تماشاگران فیلم از ظاهر آب استقبال کردند و منتقدان داستان فیلم ، آهنگ ، موسیقی ، جلوه های ویژه و نقش سالی هاوکینز در نقش الیسا اسپوزیتو را تحسین کردند. به همین دلایل ، من کنجکاو بودم که در مورد بازگشت دل تورو به سینما با کوچه کابوس بعد از چهار سال بدانم.

فیلم سینمایی کوچه کابوس در 17 دسامبر اکران می شود.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا