هنر و سینما

سعید روستایی فیلم برادران لیلا را به‌زودی جلوی دوربین می‌برد


سعید روستایی ، کارگردان فیلم های “ابد و یک روز” و “شش و نیم متر” ، هفته آینده هدایت “برادران لیلا” را بر عهده خواهد داشت.

یکی از ساکنان با فیلمهای ابدی و یک روز تقریباً صد شب سفر کرد و توانست در اولین فیلم خود را به عنوان کارگردان سینمای ایران معرفی کند. با فیلم بعدی خود ، او یک و نیم قدم برداشت و اکنون قصد دارد با سومین شاهکار خود به نام برادران لیلا ، مهارت های خود را در ساخت تاریخ اجتماعی دوباره به نمایش بگذارد. دیروز مجوز ساخت فیلم برادران لیلا صادر شد و یکی از اهالی تولید فیلم جدید را آغاز کرد تا در اسرع وقت جلوی دوربین ها برود.

به گزارش روابط عمومی فیلم ، برادران لیلا توسط سعید روستایی و جواد نوروزبیگی تهیه شده اند و اسامی بازیگران و عوامل در روزهای آینده اعلام می شود. بر اساس شایعات و اندیشه های اندک در این ویدئو ، باز هم شاهد همکاری نوید محمدزاده و سعید روستایی خواهیم بود. بهترین بازی محمدزاده تا به حال او را به یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل کرده است. او همچنین در فاصله شش و نیم متری اجرای قابل قبولی داشت و پس از اکران این فیلم ، برخی از اجراهای احساسی او ماه ها در فضا مشاهده شد. توسط نوید محمدزاده. این چیزی است که ممکن است در دیدار این دو هنرمند جالب باشد.

فیلم “شش متر و نیم” چند روز پیش در فرانسه با نام “قانون تهران” به نمایش درآمد و با استقبال خوب طرفداران و منتقدان فرانسوی روبرو شد. طبق آمارهای منتشر شده ، این فیلم در 10 روز اول اکران خود در این کشور 250 هزار دلار فروخته است که مورد توجه فیلم های ایرانی است. ژان فرانسیس راگر ، منتقد لوموند در یادداشتی نوشت: “یکی از بزرگترین نقاط قوت فیلم روستایی تسلط آن بر جهان ناشناخته در فیلم است.” “تصاویر جامعه ایرانی آلوده به فساد و نابود شده با مصرف مواد مخدر.”

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا