هنر و سینما

چرا نفرین لیورونا بخشی از دنیای فیلم‌های احضار نیست؟


مایکل چاوز ، مدیر نفرین های لیورونا در مورد اینکه چرا برادران وارنر واقعاً بخشی از آن نیست صحبت کرد. تماس با فیلم

پس از چند کار کوتاه ، مانند “خانم” که برنده جایزه جشنواره فیلم شریک (جشنواره فیلم ترسناک) شد ، نفرین لیورونا در واقع اولین تجربه کارگردانی چاوز بود. این فیلم با بازی لیندا کاردلینی و ریموند کروز ، درباره آنا تیت گارسیا ، مددکار اجتماعی و بیوه زن در لس آنجلس است که تحت تأثیر ارواح شیطانی است.

مجموعه Summoning در سال 2013 آغاز شد و از آن زمان دنباله ها و چرخش های زیادی داشت. شخصیت های اصلی احضار اد و لورن وارن با بازی پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا ، دو تن از مشهورترین محققان ماوراءالطبیعه بودند که روی موضوعی بحث برانگیز کار کردند. عنصر مهم دیگر فیلم عروسک اسیر آنابل است. اگرچه نفرین لیورونا حکم دیگری برای این سریال محسوب می شد ، اما تصور غلط درباره آن بی ربط به نظر می رسید.

مدیر سوگند لیورونا

در مصاحبه با The Devil Made Me Do It ، از چاوز خواسته شد به س questionsالاتی در مورد اینکه آیا نفرین لیورونا بخشی از سریال است پاسخ دهد. اگرچه فیلم از تماس و قصه گویی اجتناب می کند ، اما کارگردان اعلام کرده که بخشی از این مجموعه نیست. چوز گفت: “دلیل ساده ای که نفرین لیورپول در سریال وجود ندارد این است که هیچ کدام از تهیه کنندگان حضور نداشتند.” بنابراین ، نمی توان آن را به عنوان یک تماس تلقی کرد. در ابتدا ، این فقط یک پروژه سرگرم کننده بود که از شخصیت یک کشیش استفاده می کند و از آنابل فرار می کند. در واقع ، هدف ما این بود که مخاطبان را در مورد رابطه بین لیورونا و فراخوان هیجان زده کنیم. نمی توانم به شما بگویم اسرار شرکت فیلمسازی چیست. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که فقط شخصیت لیورونا می تواند یک فیلم مستقل و قانع کننده داشته باشد ، و ما فقط می خواهیم یک بررسی کوتاه از رابطه این دو فیلم انجام دهیم. قطعاً انجام دور رسمی بدون تیم کامل مناسب نیست. هنگامی که لیورونا در آستین سوگند یاد کرد ، به اشتباه اعلام شد که قسمت بعدی این سریال نامیده می شود. “ما قصد نداشتیم به بقیه کارکنان بی احترامی کنیم و نمی خواستیم از برندی که به آن دعوت شده بودند استفاده کنیم.”

توضیح چاوز در مورد عدم ارتباط بین فیلم و مجموعه تماس ها قابل درک و مناسب است. البته ، با دنیای تبلیغات ، می توانست سیل بیشتری را به خود جلب کند و کار را آسان کند ، اما این واقعیت که وجود ندارد ستودنی است و همکاری را نشان می دهد. خوب و خوب در استودیو برای این فیلم.

این اولین باری نیست که مشکلی در یک سریال اصلی بوجود می آید. هیچ یک از این دو مجرد نبودند ، هنوز قابل بحث است. اگرچه پدر پرز در فیلم نفرین لیورونا و آنابل ظاهر شد ، اما غیبت او در فیلم های دیگر در مجموعه احضار دلیل Ch vez بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا