هنر و سینما

۱۵ شخصیت برتر بازی تاج و تخت از بدترین تا بهترین


بازی تاج و تخت یک مجموعه شخصیت محور است ، اما بهترین شخصیت در کل سریال کیست؟

بازی تاج و تخت یکی از سخت ترین سریال های تاریخ تلویزیون است و در حالی که از شخصیت ها به درستی استفاده نمی کند ، به راحتی می توان گفت که برخی از بهترین و مشهورترین افراد در تاریخ نقش تلویزیونی در این سری

تعدادی از شخصیت های بازی تاج و تخت ، از جمله شخصیت های شرور و قهرمان وجود دارند که تأثیر ماندگاری بر روی مخاطب می گذارند. بهترین شخصیت سریال ، خوب یا بد کیست؟

درک اینکه چرا بازیکنان Game of Thrones اینقدر جذاب و به یاد ماندنی هستند دشوار نیست. اگرچه این شخصیت ها کم بودند ، اما تأثیر سریال بر روی مخاطب حفظ شد.

دنیایی که شرکت کنندگان در سریال در آن زندگی می کنند بسیار وسیع است. بسیاری از آنها دارای زمینه های گسترده ای هستند که فقط تحت تأثیر سریال هستند ، اما با وجود این ، روند سریال ابعاد بسیاری از شخصیت آنها را ارائه می دهد. در حالی که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، ما برای تمجید از بهترین بازیکنان مجموعه بازی تاج و تخت چند مثال ذکر کردیم.

به تورموند

شخصیت بازی تاج و تخت

تورموند ، با وجود وحشتناک وحشتناک و طبیعت جنگی جنگ ، در فصل بعدی این سریال بیشتر به نقش شخصیت کمدی می پردازد ، و طنزی که او در این سریال به ارمغان می آورد ، آرامشی بسیار ضروری در همه این موارد است. خشونت او دست راست جان اسنو بود پس از اینکه از ناحیه دو طرف در نبرد نگهبان شب و جمعیت حاضر شد. او به جان کمک کرد این دو را متحد کند تا در نهایت حداقل یکی از آنها دوست او باقی بماند.

به ساندور کلگن

شخصیت بازی تاج و تخت

سندور کلیگن از یک قدیس دور است و می توان از جهات مختلف آن را مورد انتقاد قرار داد ، اما به اصطلاح سگ شکاری یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های این مجموعه است. به عنوان عضوی که هیچگونه تعهدی یا وفاداری احساس نمی کند ، در قسمت های اصلی این مجموعه شرکت می کند. اما این یکی با برادرش وحشتناک به نظر می رسد ، که نشان داده می شود یکی از جذاب ترین تاکتیک های انتقام در این مجموعه است.

13. جورا مورمونت

شخصیت بازی تاج و تخت

اگرچه جورا مورمانت هرگز شخصیت خوبی نبود ، اما وفاداری بی قید و شرط او به دنریس تارگرین یکی از محبوب ترین قسمت های این مجموعه بود و حتی اگر او به پایان نرسید ، جورا به یکی از طولانی ترین سریال ها تبدیل شد. با گذشت نقص ها ، مرگ او یکی از بهترین حرکات فصل گذشته بود و تماشای او حتی در حالی که کالسی محبوبش را ترک می کرد جذاب بود.

12. ترلی کوچک

شخصیت بازی تاج و تخت

بر خلاف ساندور کلگین و جورا مورمانت ، سام شخصیت کاملاً متفاوتی است که نمی تواند انتظار داشته باشد به مقام بیش از یک خدمتکار برسد ، اما مطمئناً بی گناه ترین و بی گناه ترین فرد در جهان است. بازیکنان اصلی. سامول با وجود هوش بالا و خانواده قوی ، شخصیتی محبت آمیز و متواضع است و یکی از ملموس ترین و قابل مشاهده ترین ویژگی های سریال نیز هست. ممکن است توجه اطرافیان را به خود جلب نکند ، اما شجاعت او را از بین نمی برد و ارتقاء وی به مقام استاد بزرگ یکی از رویدادهای دل انگیز این مجموعه است.

به ر

شخصیت بازی تاج و تخت

برایان تارت ، یک مبارز قوی و وفادار ، از مرگبارترین و بی ادب ترین وضعیت کل مجموعه جان سالم به در برد. آمادگی و اراده وی در مواجهه با این جهان وحشتناک حیرت انگیز است و وقتی فرمانده گارد سلطنتی شود پاداش شجاعت و توانایی تغییر او را خواهد گرفت.

به جاوا

شخصیت بازی تاج و تخت

همه می دانند که جفری براتئون متاهل ترین فرد این مجموعه است. او واقعاً نقش این مرد بد را بازی کرد و زندگی او را به واقعیت تبدیل کرد. اگرچه او به سختی بیش از نیمی از مجموعه را به پایان رساند ، اما مرگ او باعث خوشحالی طرفداران شد. اما عجیب است که او در این سریال حضور نداشت زیرا یک شرور بی عیب و نقص بود.

9. برن استارک

شخصیت بازی تاج و تخت

شاید برن پادشاه جدید باشد ، اما متأسفانه با بهترین شخصیت بازی تاج و تخت فاصله دارد. سفر او در واقع یکی از پنهان ترین و جذاب ترین موج های کل این مجموعه است. اما مشکل این بود که تقریباً هیچ پاسخی برای همه این اسرار در دسترس نبود. او به کلاغ سه چشم معروف شد و سرانجام به ششمین پادشاهی آب و هوایی رسید (سانسا آب و هوای شمال را از هفت فصل باقی مانده جدا کرد).

8. دنریس تارگرین

شخصیت بازی تاج و تخت

تا آخرین قسمت فصل گذشته ، احتمالاً دنریس محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیگر این سریال بود و اگرچه برخی از طرفداران استعدادی را که سالها بود نمی شناختند مشاهده کردند ، اما بزرگترین نقص او این بود که سازندگان سریال هیچ ایده ای نداشتند. چگونه شخصیت خود را پرورش دهد واضح است که آنها آنقدر نگران این تغییر شخصیت بودند که رشد شخصیت لازم را به طور کامل از دست دادند و او جنجالی ترین بازیکن شخصیت طرفدار سریال شد.

7. سرسی لنیستر

شخصیت بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت با ایجاد شخصیت های منفی (به غیر از دنریس) به خوبی بازی کرد و سرسی نیز از این قاعده مستثنی نبود. سرسی ، با بازی لنا هدی ، توانسته به یکی از کم تهاجم ترین و ترسناک ترین شخصیت های سریال (حتی در تلویزیون) تبدیل شود ، اما گاهی اوقات می تواند کمی دلسوز باشد و به راحتی قابل درک باشد. با این حال ، مانند بسیاری از شخصیت های دیگر ، سرسی در فصل گذشته اندازه خود را از دست داد. مرگ سرسی ویرانگر بود.

6. جان اسنو

شخصیت بازی تاج و تخت

قضاوت در مورد اینکه کدام شخصیت ها در یک سری کامل دوام آورده اند دشوار است ، زیرا کیفیت عملکرد بازیکن به طور قابل توجهی در طول زمان کاهش می یابد. جان اسنو یکی از اهداف اصلی این شماره بود ، زیرا در زمان راه اندازی سریال به یکی از بهترین و معروف ترین شخصیت های Game of Thrones تبدیل شد. او یک فرمانروای واقعی و مردی بود که می خواست برای جهان مفید باشد ، اما در نهایت به نظر می رسید که نمی خواهد پادشاه شود و دنریس ملکه او بود.

5. جیمی لنیستر

شخصیت بازی تاج و تخت

بسیاری از طرفداران ناراضی بودند زیرا جیمی در پایان سریال به سرسی بازگشت. او در فصل اول به عنوان بدترین شخصیت سریال شروع به کار کرد. او سختی های زیادی را پشت سر گذاشت و تمام تلاش خود را کرد تا در نهایت مرد شایسته ای باشد ، حتی اگر نتوانست سرسی را ترک کند.

4. سانسا استارک

شخصیت بازی تاج و تخت

سانسا استارک در ابتدای سریال یک شخص مشهور نبود ، اما در عوض از یک دختر کوچک فکر و بی رحم تبدیل به یک سیاستمدار و یک رهبر بی رحم شد که برنده بازی تاج و تخت شد. اشکالات عمده ای در تاریخ سانسا وجود دارد (به عنوان مثال ، ازدواج او با رمزی بولتون) ، اما او یکی از ثابت ترین و جدی ترین افراد این مجموعه است.

3. آریا استارک

شخصیت بازی تاج و تخت

متأسفانه ، به دلیل طرح نامنظم و تکامل داستان ، فقط چند نفر در طول سریال کاملاً بدون تغییر ماندند و فیلمنامه خوبی برای آنها نوشته شد ، اما آریا یکی از معدود شخصیت ها است. او یک دختر شجاع بود و از ابتدا با این دنیای سیاسی روبرو نشد ، او زندگی خود را وقف انتقام کرد ، به معنای واقعی کلمه جهان را نجات داد (با کشتن پادشاه شب) و سپس متوجه شد که زندگی فراتر از کشتن یک نفر است دشمن

به دانشجویان فارغ التحصیل تیون

شخصیت بازی تاج و تخت

لحن گریجوی به نقطه رویایی جیمی لنیستر رسیده است. بازیگر آلفی آلن شخصیت خود را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. او واقعاً تبدیل به یک جوان خودخواه و بی ادعا شد که تبدیل به قهرمانی شد که برای همه فداکاری کرد. او نقش خود در نقش استارک و تازی را پذیرفت و در حالی که از خانواده و جهان در برابر تهدیدهای وایت واکرها دفاع می کرد ، کشته شد.

1. تیریون لنیستر

شخصیت بازی تاج و تخت

تیریون یک شخصیت کامل نیست ، چه به عنوان یک شخص واقعی و چه به صورت نوشتاری. با این حال ، علیرغم مشکلات ناخودآگاه و غیر عمدی که باعث پیشرفت وی می شود ، او مردی مداوم بود که در طول برنامه بین طرفداران محبوب بود و کاری که انجام می داد ، چه شرورانه و چه قهرمانانه ، توجه ها را به خود جلب می کرد. همیشه به آن نگاه می کرد. او آخرین لنیستر باقی مانده است ، اما واقعاً لیاقت آن را دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا