هنر و سینما

نیکلاس کیج: هرگز قصد بازنشستگی ندارم


نیکلاس کیج گفت که قصد ترک شغل خود را ندارد. او که یکی از شناخته شده ترین بازیگران عصر خود بود ، سی سال از زندگی حرفه ای خود را صرف فیلمبرداری فیلم های درخشانی مانند اقتباس ، گنجینه ملی ، چهره به خاموش و خروج از لاس وگاس کرد.) که باعث شد او برنده اسکار شود.

او دارای شخصیت منحصر به فرد و منحصر به فردی است و این پدیده جلوه های زیادی در آثار او دارد. از جمله مواردی که کیج به زندگی او وارد کرد خوردن استیک بلند ، مسواک زدن بدون بیهوشی و استفاده از شکر مصنوعی به جای دارو بود. رفتار عجیب این ستاره بر زندگی شخصی او نیز تأثیر گذاشت. بازی کیج در Thriller Pig به عنوان یکی از بهترین نقش هایش بسیار مورد ستایش قرار گرفت و تا حدودی نقایص فیلم را پوشاند. کیج طول حرفه وی را تعیین می کند.

کیج به Entertainment Weekly می گوید که قصد بازنشستگی ندارد. وی در مورد فیلم جدید زندانیان سرزمین ارواح گفت که وقتی روی نقش خود کار می کند زندگی سالم تر و بهتری دارد. او قصد دارد تا آخر عمر در این شرکت بماند. کیج در مورد حضور در فیلم 117 ، گفت که هنوز احساس کار بیش از حد نمی کند ، اما اعتراف کرد که ممکن است مدتی تمرین نکند و قدرت خود را بازیابد.

نیکلاس کیج

شرح بازنشستگی کیج را در زیر بخوانید:

“نه ، نه ، هیچ وقت این اتفاق نمی افتد. سینما برای من مانند یک فرشته نگهبان است و من به آن نیاز دارم و هنگام بازی سالم تر هستم. من نیاز به یک فضای خوب برای بیان آنچه تجربه کرده ام و عمل این را به من داده است ، بنابراین من تسلیم نمی شوم. من واقعاً خسته ام. من در 117 فیلم بازی کرده ام و در پاسخ به افرادی که می گویند شما زیاد کار می کنید ، من می گویم بازیگری را دوست دارم زیرا این یک کار سالم است و من خوشحالم. “بازیگرانی مانند کاگنی و بوگارت در صدها فیلم بازی کرده اند و من همیشه می گویم بهتر است نقش ها را تماشا کنم.”

کیج از کار خود خسته نشده است. او که قرار است در اولین فیلم وسترن به نام The Old Way بازی کند ، پس از اعتراف به ترس از حضور در هالیوود گفت که همچنان در فیلم های مستقل شرکت خواهد کرد. البته ، کیج به زودی یک نمایش خلاقانه جدید در فیلم بلند “وزن غیر قابل تحمل استعدادهای بزرگ” که او بازی می کند ، منتشر می کند. او که به عنوان ستاره صنعت فیلم شناخته می شود ، مطمئناً چندین شکست را تجربه کرده است ، اما او بخش بزرگی از دنیای سرگرمی است و هنوز از حرفه خود فاصله دارد.

مطمئناً در دوران حرفه ای کیج فراز و نشیب هایی وجود داشته است ، اما او مطمئناً به دنبال مکان بعدی خود برای درخشش است. این بازیگر زن همیشه مخاطب خود را شگفت زده کرده است و به نظر می رسد هنوز فضای کافی برای انتقال جزئیات زندگی شخصی خود به بازیگران دارد. شایان ذکر است که نیکلاس کیج عناوین بسیار دیگری در آثار خود دارد. او شایسته ستایش به عنوان بازیگری است که هرگز بازنشسته نشده است.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا