هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم آنِت چه می‌گویند؟


فیلم “Annette” به کارگردانی لئوس کاراکس چند روزی است که علاوه بر اکران در سینماها به صورت آنلاین در دسترس است و در این پست ایده های اصلی منتشر شده برای این فیلم موزیکال را بررسی می کنیم.

آنت به عنوان ششمین فیلمساز لئوس کاراکس در جشنواره فیلم کن 2021 معرفی شد. جنبه های موسیقیایی و جذاب آدام درایور این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرده است و جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم کن نیز به کاراکس رسید. آنت همزمان با جشنواره فیلم کن در فرانسه به نمایش درآمد و چند روز پیش استودیو آمازون شروع به انتشار آن در بسترهای بین المللی و آنلاین کرد.

منتقدان و تماشاگران سینما تاکنون نظرات مثبتی نسبت به آنته داشته اند. برای این موزیک ویدیو در Metacritic و Ratnatomitosis ، بر اساس 47 و 172 ، 65 از 100 و 70 از 100 نمره ضبط شده است ، نشان می دهد که حتی آنت نیز حداقل قوی نیست. مشابه منتقدان “Holy Engines” و دیگر محبوبیت فیلم های کاراکس ، اما نتایج قابل تحسین است.

لئوس کاراکس ، فیلمساز فرانسوی شصت ساله ، در هر فیلم یک مرحله را پشت سر گذاشته است. او در ابتدای کار سینمایی خود با “خون کثیف” و “پولا X” در جشنواره های برلین و کن درخشید و پس از بازگشت به فیلمسازی در سال 2012 ، توانست با ماشین مقدس بازخورد مثبت دوستداران و منتقدان فیلم را جلب کند. به گفته کاراکس ، برخی از فیلمسازان فرانسوی شیوه فیلمبرداری و تفکر خود را دوست ندارند ، به همین دلیل تصمیم گرفتند دنیای سینما را ترک نکنند.

برشی از نقد فیلم آنت

شما. او اسکات از نیویورک تایمز

  • امتیاز: 100 از 100

آنت بر نابرابری خود مسلط است. ما با افکار عاطفی و پیچیده ای از احساسات کنترل نشده روبرو هستیم.

پیتر بردشاو از گاردین

  • امتیاز: 80 از 100

آنت یک نمایش بی رحم ، ناگفته و بی ادب با فراز و نشیب های احساسی فراوان است. فیلمساز می خواهد ما درد را در محل کار احساس کنیم ، آن را امتحان کنیم و آن را جدی بگیریم. آدام درایور نیز در آنت می درخشد.

رودریگو پرز یک پلی پلیست است

  • امتیاز: 75 از 100

هفتمین فیلم کاراکس یک فیلم عجیب و جذاب است ، آنت در ظاهر ساده است ، اما هنرمند بودن سخت است. فیلم گاهی شگفت انگیز است و کمی گیج کننده می شود. مثل فیلم مخفی کاراکس و موسیقی اسپارکس. اسپارکس یک گروه راک آمریکایی است که به دلیل خلاقیت غیر منتظره و صدای پیچیده خود ، آهنگ های خود را خلق کرده و در آنها گاز می گیرد.

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 50 از 100

جادوی ساخت فیلم های کاراکس نوار بسیاری از فیلم ها را بالا برده است ، به من اعتماد کنید. اما در کنار این راهنمای خوب ، روایتی آزاردهنده نیز وجود دارد که مانع از ورود بیننده به داستان می شود.

آن هورنادی از واشنگتن پست

  • امتیاز: 37 از 100

مورچه احتمالاً برای علاقمندان به سینما است که عاشق فیلم های عجیب و غریب هستند. کار جدید کاراکس ممکن است پیچیده و تحسین برانگیز به نظر برسد و در برخی مواقع زیبا و جذاب باشد ، اما در نهایت به خوبی به پایان نمی رسد.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا