هنر و سینما

نقدها و نمرات فیلم بدترین فرد در جهان؛ یک کمدی رمانتیک مدرن (جشنواره کن ۲۰۲۱)


یواخیم تریر با فیلم جدید خود “بدترین شخص در جهان” در جشنواره بین المللی فیلم 2021 وارد مرحله رقابت شد. این فیلم آخرین سه گانه وی است که به سه گانه اسلو معروف است. جایزه اسلو با فیلم “تجدید نظر” آغاز شد و با “اسلو ، 31 اوت” ادامه یافت.

جشنواره فیلم کن نه تنها مکانی برای دیدن آثار این فیلمساز نروژی است ، بلکه می تواند یادآور پیوند خانوادگی نیز باشد. پدربزرگش اریک لوچن فیلم “Jakten” را در همان دهه 1960 در همان جشنواره آورد.

بدترین مرد جهان یک کمدی رمانتیک درباره مشکلات و مشکلات روابط زنان است. زنی در حال نزدیک شدن به آغاز دهه چهارم زندگی خود است که با س questionsالات اساسی در مورد زندگی روبرو است. تریر فیلمنامه فیلم را با شریک ثابت خود ، Skill Vogt نوشت و خود Vogt در جشنواره امسال به عنوان کارگردان The Innocents ظاهر می شود.

یوآخیم تریر در یکی از آخرین مصاحبه های خود گفت قصد دارد با تصور بدترین فرد جهان در حال حاضر یک کمدی عاشقانه مانند جورج کوکر بسازد. به گفته وی ، حتی در روزگار مدرن ، شاهکارهای درخشانی مانند “وقتی هری سالی را ملاقات کرد” و “ناتینگ هیل” (ناتینگ هیل) با این سبک سینمایی ساخته شدند ، اما متأسفانه این حوزه کاری عموماً جدی گرفته نمی شود. اما این کارگردان نروژی می گوید عشق بزرگترین انتخاب در زندگی است و گفتن یک داستان عاشقانه دارای عناصری است که به فلسفه زندگی مربوط می شود.

بررسی انگلیسی زبان فیلم خوب بود و بررسی 14 نقد فیلم در وب سایت Ratnatomitose نشان می دهد که 100٪ منتقدان از فیلم راضی بوده اند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به ایده هایی که اخیراً درباره جدیدترین فیلم کارگردان نروژی نوشته شده است.

بدترین فیلم جهان

تصویر صفحه – وندی کمک

فیلم یک فیلم گیج کننده و غیرمنتظره برای یک انسان گیج و غیرمنتظره است. بدترین فرد جهان شغل آزاد یوآخیم تریر است. تریر به عنوان کارگردانی که هنوز هیچ ریسکی نکرده است تمام تلاش خود را برای انجام این کار ، سومین فیلم در سه گانه اسلو (پس از واکنش و فیلم اسلو ، 31 اوت) ، به کار گرفته است.

برخی از تصمیمات تریر به عنوان کارگردان م thanثرتر از دیگران بوده است ، اما همه آنها ریشه در شخصیت و تجربه بازیگران دارند و به همین دلیل ثابت شده اند. با نزدیک شدن جولی به چهل سالگی ، از کم آبی شدید رنج می برد و در نتیجه عزت نفس پایینی داشت. تریر فیلم را بین غم و طنز هدایت می کند و سفر جذاب جولی را در کشف خود در دوازده حوزه شامل مقدمه و پایان دنبال می کند.

این فیلم بازتاب تغییر صدا در سه گانه اسلو است. این اثر سبک تر ، بازیگوش تر و سرگرم کننده تر از دو فیلم قبلی است. گفته می شود ، این فیلم می تواند عنوانی جذاب برای توزیع کنندگان هنر در سراسر جهان باشد.

تنوع – Guy Lodge

فیلم پنهان ، با جزئیات ، با مطالعه عمیق شخصیت های یواخیم تریر جلوی دوربین ، همراه با صدای راوی شناخته شده برای همه ، که ما را به نوع اشتباهی سوق می دهد و البته ننگ به وضعیت انتقاد از جولی در دهه 20 و 30. او با تحصیل پزشکی شروع می کند ، به این نتیجه می رسد که بیشتر به روانشناسی علاقه دارد تا پزشکی و پس از مدتی متوجه می شود که واقعاً باید عکاس شود. روابط عاطفی آنها یکسان نیست و بر نیازها و خواسته های فوری کار می کند. در ابتدا به نظر می رسد تأثیر مکرر در تعریف وضعیت جوانان دارد و در عمل می توان صداهای محبوب نسل بزرگتر را در مورد فرزندان خود شنید که معتقدند این نسل هیچ محدودیتی ندارد ، به هیچ چیز نمی چسبد و می رود از شاخه به آن شاخه

تریر ، که پشت داستانهای ذهنی حساب شده و پیچیده ای مانند بازی مجدد و اسلو ، 31 اوت است ، بیشتر و عمیق تر از آن آثاری می فهمد که می خواهد یک فرم بیرونی و ساده داشته باشد.

این کمدی رمانتیک مبهم صادقانه و وفادارانه قهرمان جذاب خود را بین ارتفاع ، پایین و اغلب موقعیت بین این دو تعقیب می کند ، با دیدگاهی به یک اثر محبوب تبدیل می شود.

گاردین – پیتر بردشاو

یواخیم تریر مدیر تولید تریلر «تلما» و درام 31 آگوست است. او با نمایشنامه نویس سابق اسکایل وگت کار کرد و به تماشاگرانش اجازه داد تا احساسات مختلفی مانند شرم و اندوه را تجربه کنند و گاهی اوقات لحظات تکان دهنده و تکان دهنده ای را تجربه می کردند که احساس می کردند برخورد با آن آسان نیست.

با این حال ، اگر در ابتدای جشنواره به من می گفتید که فیلم جدید او در مرحله مسابقه یک کمدی خنده دار و با طراوت در مورد یک رابطه هیجان انگیز است ، من نمی توانم حرف شما را باور کنم. اما با این وجود اتفاق افتاد. تریرها کار خود را با یکی از چالش برانگیزترین نژادهای رمانتیک آغاز کردند و سپس نژادها را با عناصر داستان در بلوغ ترکیب کردند تا محصولی شیرین و دوست داشتنی ایجاد کنند.

فیلم سرگرم کننده و آرام است به گونه ای که مطمئناً غیر معمول است ، اما در عین حال بسیار واقعی است. از بین همه فیلم هایی که همه ما دیده ایم ، چقدر بد ساخته شده اند ، و به همین دلیل شگفت انگیز است که می توان چنین فیلم خوبی ساخت و اهمیت موضوع را در آن احساس کرد. واقعاً چه نوع چیزی را دوست دارید؟ این شخص خاص کیست؟ چه زمانی احساس می کنید خودتان را مرتب کرده و در وضعیت دائمی نشسته اید؟

اندیور – دیوید ارلیچ

فیلمهای ساخته شده توسط فیلمساز سابق شاهکارهای قدرتمند و جذابی هستند که به دنیایی ناآرام برمی گردند. دنیایی درباره جوانانی که زندگی آنها تحت تأثیر گذر زمان قرار می گیرد. آخرین فیلم تریر بر این ایده متمرکز است که گاهی اوقات ممکن است مهم نباشد که چه کسی بسیار اصلی و منحصر به فرد است. در حقیقت ، زندگی جولی را می توان به عنوان یک داستان هشداردهنده تفسیر کرد که در مورد خطرات انتظار طولانی مدت برای رسیدن به روز موعود شکوفا شدن و تبدیل شدن به یک انسان منحصر به فرد هشدار می دهد.

دقیقا کی زندگی برای ما شروع می شود؟ راوی این سوال را به نام جولی پرسید. این س contraryال برخلاف حقیقت بدیهی است؛ شروع شده است و زندگی در راه است.

رتبه 2021 فیلم

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا