هنر و سینما

تریلر انیمیشن جذاب «میشل‌ها علیه ماشین‌ها» را ببینید


پس از “Spider-Verse” و “LEGO Batman” ، Michelle vs. ماشین ، به کارگردانی مایک ریاندا و تهیه کنندگی کریس میلر و فیل لورد ، یک کمدی قدرتمند درباره معمولی ترین خانواده آمریکایی در آخرالزمان روباتیک است. مسئولیت بزرگی دارد.

این واقعیت که فرزند شما اکنون متولد شده و در یک لحظه بزرگ می شود و می خواهد مستقل باشد و به شما نیاز ندارد اجتناب ناپذیر است. وقت آن رسیده که آن را رها کرده و به راه خود ادامه دهید. بله ، استقلال کودکان برای آنها یک هدف است و یک ترس بزرگ برای والدین.

فیلم زیبا “میچل ها در مقابل ماشین ها” به کارگردانی مایک ریاندا با انرژی زیاد و بسیار خلاقانه ، نوعی فیلم ابرقهرمانی است که قدرت خانواده بی نظیری را نشان می دهد که وظیفه نجات بشریت را بر عهده دارند و در کنار آن مشکل .آنها با یکدیگر روبرو هستند.

در نگاه اول ، این فیلم ممکن است شما را به یاد “شگفت انگیزها” بیاندازد ، اما با زیرکی از آن عبور می کند و داستان منحصر به فرد خود را روایت می کند. در این ویدئو ما وقف و فداکاری پدری را می بینیم که خانه چوبی زیبایش را در دل جنگل رها کرده و برای آینده همسر و دو فرزندش و سگ عجیب به خانه ای در آمریکا نقل مکان کرده است. البته باید بدانید که داستان درباره پدر خانواده نیست. در حقیقت ، ما دختر کوچکی را می بینیم که پدرش را تنها راه حل مشکل خانواده مفقود شده می داند. مادر دوست داشتنی و برادر کوچک او که عاشق دایناسورها و سگهای عجیب آنها هستند قسمت شیرین این فیلم سرگرم کننده است.

کیتی که به مدرسه فیلم رویایی اش پذیرفته شده است ، مشتاق است تا در اسرع وقت خانواده را ترک کند تا با کسی باشد که او “مانند او” توصیف می کند. اینجاست که ترس های مداوم والدین در مورد استقلال فرزندانشان به وجود می آید و پدرها اصرار دارند که آنها برای تقویت پیوند در مسیر مدرسه کیتی با هم قدم بردارند.

داستان جذاب این فیلم شگفت انگیز با قرار گرفتن وسایل الکترونیکی و هوشمند مانند تلفن های همراه ، تبلت ، اسباب بازی و شورش شدید علیه بشریت برای نابودی بشریت آغاز می شود. اکنون نوبت خانواده میشل است تا جهان را از نابودی نجات دهند.

درسی که میشل با ترکیب احساسات و خنکی فناوری به ما در مورد ماشین ها می آموزد ، در دنیایی که ابزارها و دستگاه های پیشرفته فردا با فناوری های جدید فردا جایگزین می شوند ، نامشهود است. هنگامی که با این ویدئو وارد یک جنگ بزرگ در سیلیکون ولی می شویم ، جایی که یک خانواده مجرد از چهار نفر در زمین مسئول نجات بشریت از روبات ها هستند ، با “منطق باورنکردنی اما منحصر به فرد کارگردانان آنها روبرو می شویم. با پیشرفت سریع فیلم با ریتم های سینوسی و احساسات و طنز مناسب و شیرین. همچنین به خاطر داشته باشید که صدای شخصیت هایی مانند ابی جاکوبسون ، دنی مک براید ، مایا رودولف و اولیویا کلمن ، که با هر یک از این شخصیت ها خوب زندگی می کنند ، نقش مهمی در بارگذاری این ویدئو دارند.

در میشل در مقابل ماشین ها ، صحنه های جالبی از کیتی عاشق فیلم را می بینیم ، که به این شخص اجازه می دهد به کلیشه های فیلم کلاسیک با تصاویر کلاسیک بخندد. آثاری مانند “مکس دیوانه” و “سپیده دم مردگان” که اثبات زیبایی دین ریاندا هستند ، نشان می دهد که ایده های او ، اگرچه بسیار خشن و در نوشتارهای زیاد ، شما را بر روی صحنه می خنداند. بسیاری گفته اند که بسیاری از سکانس های خنده دار آنها شما را به یاد فیلم هایی مانند “خیابان 21 جامپ” می اندازد.

پیشنهاد ما به شما تماشای این ویدئو است!

منبع: Indiwire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا