هنر و سینما

۵ سریال انیمه‌ی تماشایی‌ برای هواداران حمله به تایتان


چند ماه پیش پس از شروع فصل پایانی انیمه محبوب “حمله به تایتان”. این دوران باشکوه و هیجان انگیز بود که شامل همه چیز از حماسه و شکوه تا خیانت و قتل و دروغ و فریب بود. نکته غم انگیز این است که ما باید تا زمستان منتظر بمانیم تا ببینیم حاجیم ایسایاما چگونه می خواهد این انیمه فوق العاده محبوب را به پایان برساند. نیمه پایانی فصل چهارم قرار است زمستان آینده منتشر شود. اما در این مدت چه می توان کرد؟

اگر از به هم ریختن فصل های قبلی این سریال و خواندن مانگای آن و بازدید از سایت های طرفدار این انیمه خسته شده اید ، پیشنهاد جدیدی برای شما داریم. در این پست ، ما می خواهیم مجموعه ای از پنج فیلم را معرفی کنیم که می توانند این خلأ ناامید کننده را تا فصل پایانی “حمله به تایتان” برای شما پر کنند. هر یک از این پنج انیمه دارای ویژگی “حمله به تایتان” هستند و می تواند انتخاب خوبی برای پر کردن وقت شما باشد.

5. کیمیاگر تمام فلزات: برادران (کیمیاگر فولاد: برادران)

کیمیاگر تمام فلز

  • خالق: هیرومی آراکاوا
  • کارگردان: یاسوهیرو اری
  • تهیه کننده: و
  • فصل اول:

این سریال داستان دو برادر است که به اشتباه سعی می کنند مادر از دست رفته خود را بازگردانند و در نتیجه قسمتی از بدن او از بین می رود. این سریال داستان مرد مسنی است که سعی می کند راهی برای شفای خود و برادرش بیابد.

سبک “پانک” این سریال شبیه Marley Kingdom و صنعت نظامی آن “Attack on Titan” است. از نظر زیبایی شناسی ، دو سری مشابه هستند. اگر شیفته جو اروپا و جنگ های نظامی ، خیانت های مخفی ، دانش پیچیده و شخصیت دو نفر در “حمله به تایتان” هستید ، می توانید چنین ویژگی را در “کیمیاگر تمام فلز: برادری” پیدا کنید. . “

مانند “حمله به تایتان” ، انیمه “کیمیاگر تمام فلز” لحظه کوتاهی در تاریخ مدرن را انتخاب می کند و به تعادل هنری بین سحر و جادو (کیمیاگری) و سلاح های پانک Stampunk پاسخ می دهد. اما به جای تایتان ها ، این مجموعه دارای هفت فرد مصنوعی با قدرت کشنده تر از تایتان ها است. ادوارد و آلونسو ، دو برادر بنیانگذار قهرمان داستان ، سفر خود را برای یافتن سنگ فیلسوف و بازگرداندن بدن آسیب دیده او آغاز می کنند ، اما این سفر بسیار گسترده تر می شود.

4. حماسه تانیا شیطان (حماسه تانیا ایلی راتسی)

حماسه ای از تانیا شیطان

  • خالق: کارلو زن
  • کارگردان: یوتاکا اوه مورا
  • تهیه کننده: OTAN
  • فصل اول: 2017

یکی دیگر از مجموعه های پانک steampunk که ممکن است طرفداران را به یاد “حمله به تایتان” مارلی پادشاهی و بسیاری از دشمنانش بیاندازد. در این Iscai (زیرگونه ای از دنیای کارتون و مانگا که بازیگر به دنیای دیگری دعوت شد) ، که داستان یک سرباز 9 ساله به نام تانیا است که دارای قدرت های فوق بشری است ، زنده ماندن اولین اصل زندگی است. تانیا دگورچاف را نمی توان قهرمان ایسکای توصیف کرد. او مزدبگیر بالاتری است که به دنیای دیگری پرتاب خواهد شد. جهانی که شاهد جنگ جهانی اول ، تلخ تر و وحشیانه تر از جنگ واقعی بود ، که تا سال 1920 ادامه داشت.

تانیا به ارتش آلمان پیوست و به سرعت تمام مراحل پیشرفت را طی کرد. او مصمم بود از سرنوشت خود فرار کند و وجود خدا او را در آن موقعیت قرار داد. “حماسه شیطانی تانیا” لحن و فضای داخلی است که می تواند طرفداران “حمله به تایتان” را راضی کند. متأسفانه در دنیای کارتون فقط 12 قسمت از این داستان اقتباس شده است ، اما یک داستان کوچک در مورد دنیای تانیا وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید.

به جوجوتسو کایسن (جوجوتسو کایسن)

جوجوتسو کایسن

  • خالق: گگا آکوتامی
  • قصه: پارک سانگو
  • شرکت های تولیدی ردن: اندازه گیری شده
  • فصل اول:

“Jojutsu Kaisen” همان موضوعات “حمله به تایتان” ، “کیمیاگر تمام فلز” یا “حماسه تانیا شیطان” نیست. یکی از بلوزهای رایج شونن که گاهی اوقات به محدوده بلوزهای تیره سینانی نزدیک می شود (شونن به بلوزهایی گفته می شود که توسط پسران 8 تا 18 سال صحبت می شود. سینان آبی پیچیده و پیچیده است که اغلب به مردان 18 تا 40 سال ارائه می شود.) اگر فقط می خواهید این مجموعه را شروع کنید ، فریب این آهنگ شگفت انگیز و سرگرم کننده را نخورید. جوجوتسو کایسن پر از خون و شر است. این سریال داستان پسری دبیرستانی به نام یوجی است که ناگهان وارد دنیایی پر هرج و مرج می شود که در آن انرژی و انرژی نفرین شده همه چیز را کنترل می کند.

یوجی قهرمانی است که سعی می کند از قدرت شیطانی بیش از حد استفاده نکند که تمام وجود او را در بر می گیرد ، اما گاهی اوقات چاره ای ندارد ، گاهی اوقات برای شکست دشمن باید از جنبه های تاریک خود استفاده کند. برای طرفداران “حمله به تایتان” ، این جنبه از سریال ممکن است یادآور مبارزات داخلی آرن یگر در زمان تبدیل شدن او به یک تایتان باشد ، زمانی که او دیگر چاره ای نداشت جز تبدیل شدن به یک جانور غول پیکر برای فتح در جنگ.

به حماسه وینلند (حماسه وینلند)

حماسه وینلند

  • خالق: ماکوتو یوکیمورا
  • کارگردان: شو ا
  • تهیه کننده: استودیو ویت
  • فصل اول:

Winland Epic یک داستان وحشتناک در مورد انتقام ، اندوه و ماهیت جنگ است که در یک میدان نبرد پر جنگ در مرکز اروپا اتفاق می افتد. داستان این مجموعه در اوایل قرن یازدهم اتفاق می افتد ، وایکینگ ها تمام اروپا را به جز انگلستان فتح کردند ، کل اروپا از ترس تبر وحشت داشت. اما جنبه ویژه تری در حماسه وینلند وجود دارد.

این سریال داستان تورفن کارلسن ، پسری با چشم های روشن را روایت می کند که مرگ پدرش به دست رهبر وایکینگ ها ، اسکلاد ، او را به مردی غیر خشن تبدیل کرد. طنز اینجاست که تورفین در حال حاضر تحت پرچم آسکلاد قرار دارد و تحت آموزش روش های رزمی ، فلسفه جنگ و صلح و هدف مبارزه قرار می گیرد. تورفین به آرامی چالش برانگیزتر می شود و مجبور است با تمام تصورات غلط خود در مورد این دنیای تاریک مبارزه کند. این شاید بزرگترین شباهت به مجموعه “حمله به تایتان” باشد. در آنجا ما همچنین با قهرمانانی طرف بودیم که هرچه بیشتر می رفتند ، بیشتر از سبک ایمان و جهان پیرامون خود آگاه می شدند.

1. ردیوانه شدن از خشم)

ر

  • خالق: کونتارو میورا
  • کارگردان: نائوهیتو تاکاهاشیآتش کازویا موراتا
  • تهیه کننده: اولاهام تیم ایگوچی
  • فصل اول:

در توصیف این مجموعه کافی است که بازیگر معروف هیداتاکا میازاکی گفت که سریال “Dark Souls” (که بسیاری آن را یکی از بهترین بازی های تاریخ می دانند) بر اساس “بارزارک” ساخته شده است!

بارزارک ، مانگا و انیمه بدنام ، به عنوان نیروی محرکه انتقام گرفته است و این محتمل ترین انتخاب برای طرفداران “حمله به تایتان” و “حماسه وینلند” است. وقتی مزدور گتس با سرپرستی گریفیت با شاهین مبارزه می کند ، او همه چیز را که می خواهد در سراسر جهان دارد. اما افسوس که هزینه های گریفیتس بدون باب میل گیتس بسیار زیاد است. این شامل Casca ، معشوقه گتس نیز می شود.

این کارتون نوزده ساله تمام مجموعه بلوز “بارزارک” را پوشش نمی دهد ، اما شروع خوبی است. اگرچه بازسازی کارتون در سال 2016 انجام شد ، اما نسخه کلاسیک 1997 هنوز چیز دیگری است. داستان انتقام آرن یگر و خشم سیاه او شبیه تلاش گیتس برای نجات کاسکا و شکست دیو گریفیت بود. بارزارک جایگاه خوبی در جهان آبی دارد.

منبع: CBR

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا