هنر و سینما

۱۲ بازیگر که در هر ۸ فصل بازی تاج و تخت حضور داشتند


بازی تاج و تخت برای بسیاری از بازیکنان شناخته شده است ، اما تنها 12 بازیکن در هشت فصل از سریال حماسی HBO.

بازی تاج و تخت لیستی از شخصیت های بسیار دارد ، اما تنها 12 شخصیت در هشت فصل دارد. این مجموعه تخیلی که در آوریل 2011 منتشر شد ، بر اساس داستان آهنگ Ice and Fire جورج آر آر مارتین ، شروع شد و هشت فصل قبل از پایان مه 2019 پخش شد.

این مجموعه توسط دیوید بنیوف و D. بی. ویس ، شامل 73 قسمت ایجاد شد.به طور شگفت انگیز ، هیچ یک از بازیکنان Game of Thrones در بیش از 67 قسمت ظاهر نشد ، اما بسیاری از آنها در هشت فصل ظاهر شدند. به منظور الگوبرداری از این داستان حماسی ایجاد شده توسط مارتین ، مجموعه بازی تاج و تخت دارای یک مجموعه چند نفره بود.

وقتی جنگ بزرگی در کشور رویایی وستروس روی داد ، گروهی از خانواده های نجیب درگیر ادعای تاج و تخت آهنین شدند. علاوه بر ده ها شخصیت محبوب و خارجی ستاره در این مجموعه ، لیستی چشمگیر از بازیکنان راسیناما وجود دارد. بازیگران و کارگردانان عبارتند از کیت هرینگتون ، امیلیا کلارک ، پیتر دینکلج ، نیکولا کاستر والدو و لنا هایدی. وقتی صحبت از بازی تاج و تخت می شود ، این نام ها فقط در دریا می افتند. با توجه به تعداد شخصیت های موجود در بازی تاج و تخت ، برخی از بینندگان انتظار افزایش تعداد فصل ها و قسمت های این مجموعه را داشتند.

چهره هایی مانند Sir Davos Seaworth ، Bern Stark و Brienne of Tarth ، اگرچه به طور کلی در همه فصول ظاهر نشدند. همانطور که گفته شد ، در اینجا اسامی بازیکنانی که در طول هشت فصل ظاهر شده اند آمده است.

1. جان اسنو (کیت هرینگتون)

جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت

جان اسنو در 62 فصل در هشت فصل بازی تاج و تخت ظاهر شده است. جان ، که در ابتدا به عنوان فرزند نامشروع ند استارک شناخته می شد ، سرانجام متوجه شد که او پسر لیانا استارک و ریگار تارگرین است. جان پس از اینکه فرمانده دیده بان شب شد ، در حالی که رهبری مبارزه ای با وایت واکرها را بر عهده داشت ، به کنترل مجدد خانواده استارک در شمال روی آورد. جان با وجود عشق و وفاداری به دنریس تارگرین ، چاره ای جز کشتن دنریس قبل از به دست آوردن تاج و تخت آهنین در قسمت هشتم نداشت.

هرینگتون با پیوستن به Watch Night هنگام تبعید از وقایع این سریال جان سالم به در برد.

به دنریس تارگرین (امیلیا کلارک)

امیلیا کلارک در سریال بازی تاج و تخت

دنریس تارگرین به طور تصادفی چندین قسمت شبیه به جان اسنو ، معشوقه اش را بازی کرد و کشته شد. دنریس به عنوان مشهورترین زن ، قبل از اینکه مادر اژدها و ملکه پیروانش شود ، به عنوان شاهزاده سنگ اژدها شروع به کار کرد. قدرت گرفتن او پس از ازدواج با کال دروگو آغاز شد ، اما سه اژدها به او کمک کرد تا موقعیت های مهم زیادی را به دست آورد.

دنریس پس از همکاری با جان برای متوقف کردن قدرت شاه در شب ، بر تصاحب تاج و تخت آهنین تمرکز کرد. اگرچه او به طور مختصر بر هفت ایالت این ایالت حکومت کرد ، اما در پایان این سریال ، قبل از آنکه رسماً تاج و تخت را به پایان برساند ، به پایان رسید.

3. تیریون لنیستر (پیتر دینکلیج)

تیریون لنیستر در بازی تاج و تخت

از بین تمام شخصیت های بازی تاج و تخت ، تیریون لنیستر در بیشتر قسمت ها ظاهر شد و در 67 قسمت از 73 قسمت ظاهر شد. کوچکترین پسر لرد تایوین لنیستر با خانواده خود نزاع کرد که تا بزرگسالی ادامه یافت. اگرچه او به خانواده اشرافی خود ، از جمله برادرزاده اش جفری براتئون ، خدمت می کرد ، اما تیریون همکاران خود را برای کمک به امر دنریس تغییر داد. در پایان سریال ، تیریون آخرین لنیستری است که به عنوان Lord of Casterly Rock و پادشاه جدید نامزد شده است.

به سریس لنیستر (لنا هایدی)

سرسی لنیستر

سرسی لنیستر شخص دیگری است که در قسمت 62 این مجموعه ظاهر شد. اگرچه سرسی به عنوان یکی از شرورترین افراد در این مجموعه گنجانده شد ، اما این شخصیت آسیب های زیادی دید. او سرانجام ملکه هفت پادشاهی شد ، اما این اتفاق پس از مرگ همه فرزندانش رخ داد. وقتی اسرار او به او رسید ، قبل از آن ، آینده او به دلیل نفرت دنریس در خطر بود. سرسی در هشت فصل بازی کرد ، اما به دلیل مرگ حمله دنریس به Kings Landing به پایان این سریال نرسید.

5. جیمی لنیستر (نیکولای کاستر-والدو)

جیمی لنیستر

جیمی لنیستر ، مانند برادرش ، در هشت فصل بازی تاج و تخت در قسمت 55 بازی کرد. جیمی ، که ملقب به پادشاه است ، مانند خواهرش ناراحت نیست ، اما با وجود مشکلات ناشی از آن ، به خانواده لنیستر وفادار ماند. وستروس. جالب اینکه جیمی در زمانهای مختلف از جمله نبرد وینترفل به خانواده استارک کمک کرد. در فصل پایانی سریال ، در حالی که دنریس قصد دارد ملکه را از سلطنت برکنار کند ، جیمی سعی می کند به سرسی بازگردد. جیمی و سرسی پس از مدفون شدن تحت هرج و مرج حمله دنریس به شهر کشته می شوند.

6. سانسا استارک (سوفی ترنر)

سانسا استارک

بدون شک ، بزرگترین دختر ند و کاتلین استارک جالب ترین تغییر را در راه اندازی بازی تاج و تخت داشتند. سانسا استارک به عنوان یک ایده آلیست ساده شروع به کار کرد و می خواست روح خود را بفروشد تا به یک زن نجیب تبدیل شود. سانسا پس از کشتن لنیستر اکثر اعضای خانواده اش به حقیقت اعتراف کرد.

این زن جوان از تجربیات وحشیانه زیادی بیرون آمده است ، اما در کمال تعجب ، او از سختی ها به عنوان انگیزه ای برای ادامه حرکت استفاده کرد. مدت کوتاهی پس از بازگشت به وینترفل و مبارزه برای خانه اش ، سانسا ملکه شمال شد.

7. آریا استارک (میسی ویلیامز)

آریا استارک

از آنجا که بعید به نظر می رسد مسیر او با سانسا متفاوت باشد ، آریا استارک نیز در قسمت 59 فصل هشت بازی Game of Thrones ظاهر شد. برخلاف خواهرش ، آریا رفتار پسرانه ای داشت که به او کمک کرد از لنیستر فرار کند. در طول فراز و نشیب های خود ، آریا قبل از آموزش او به عنوان یک مرد بدون چهره ، با متحدان اصلی خود معامله کرد. او بعداً پس از کشته شدن چند نام در لیست قتل وی ، در وینترفل با برخی از خانواده خود ملاقات کرد. با کمال تعجب ، آریا به عنوان سلبریتی معرفی شد که شاه شب را کشت. در پایان سریال ، آریا تصمیم به ساخت یک کشتی گرفت و این پایان نقش او در سریال بود.

8. تیان گریجوی (آلفی آلن)

تیان فارغ التحصیل شد

به دلیل وفاداری غیر منتظره اش ، تیان گریجوی در هشت فصل بازی تاج و تخت بازی سختی بوده است. در ابتدا متحد راب استارک بود ، او به او خیانت کرد و از حمله خانواده اش به شمال حمایت کرد. پس از اینکه تیان در خانه رمزی بولتون گروگان گرفته شد ، تیان سعی کرد با نجات سانسا در خانه بولتون خود را نجات دهد. او همچنین سعی کرد رابطه خود را با خواهرش یارا قبل از کمک در نبرد وینترفل بهبود بخشد ، در این مدت در نبرد برای محافظت از بران در برابر شاه کشته شد.

9. ساموئل ترلی (جان بردلی)

تارلی کوچک

به نظر می رسد ساموئل ترلی در هشت فصل این سریال بهترین دوست جان بوده است. وی پیش از آغاز خطرناک ترین ماموریت ، کار خود را به عنوان نگهبان شب آغاز کرد. از آنجا که سم غالباً با جان بود ، او کارهای شگفت انگیزی را انجام داد ، از جمله تشکیل خانواده با گیلی و کسب تجربه لازم برای تبدیل شدن به استاد بزرگ دیرهنگام این مجموعه.

10. Jura Mormant (Ao Glenn)

جورا مورمون

اگرچه جورا مورمانت بازی اصلی بازی Game of Thrones نبود ، اما در تمام فصل حضور داشت. جورا برای اولین بار در قسمت 52 به دنریس خدمت کرد. جورا ، که ملکه خود را در چندین جبهه نجات داده بود ، اندکی بعد به دلیل تب سیاه استعفا داد. اما ساموئل ترلی او را از مرگ نجات داد. جورا توانست قبل از نبرد وینترفل با دنریس متحد شود ، جایی که به شدت کشته شد.

به بران (جروم فلین)

بران

بران در هر فصل از بازی تاج و تخت در چندین قسمت ظاهر شده است. او ابتدا در نقش یک سنجاب ظاهر شد و قبل از شروع کار بیشتر در Kings Landing ، محافظ تیریون شد. بران بیش از یک مسئولیت سنگین داشت ، اگرچه با خانواده لنیستر در ارتباط بود. هنگامی که برن استارک به عنوان فرمانروای جدید هفت فصل انتخاب شد ، به دلیل ارتباطش با تیریون ، لرد هایگاردن ، صاحب آن شد.

به لرد واریس (Conlet Hill)

لرد واریس

طبق داده های ارائه شده ، واریس یکی از بزرگترین اعضای درگیری بود ، اگرچه در پنج جنگ جهانی واکنش فیزیکی نشان نداد. در حالی که به عنوان استاد نجوا در شورای کوچک خدمت می کرد ، سرانجام از Kings Landing فرار کرد. او همچنین یکی از بزرگترین حامیان دنریس بود و تا حمله به کینگز لندینگ به او خدمت کرد. واریس به دلیل نگرانی از بی گناهی دنریس در فصل آخر بازی تاج و تخت به دلیل خیانت کشته شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا