هنر و سینما

۹ قسمت سریال بازی مرکب از بدترین تا بهترین


سری جدید Netflix ، Squid Game ، به پربیننده ترین مجموعه فیلم در همه سیستم عامل ها تبدیل شده است. چیزی که بازی را از سری خدمات دیگر متمایز می کند تنش و اضطراب ناشی از نابرابری های محلی ، کلاس درس و درون کلاس است.

داستان در 9 قسمت روایت می شود که گروهی از افراد را به مکان نامعلومی می برند و در آنجا می توانند برای کسب درآمد در سریال های خطرناک شرکت کنند.

همه آنها به دلایلی در وضعیت بدی قرار دارند. به همین دلیل است که آنها را تشویق می کند تا برای برنده شدن جایزه بزرگ مسابقه کاری انجام دهند ، حتی اگر به معنای از دست دادن جان آنها باشد. این داستان ارزیابی ناامید کننده اما واقعی از سرخوردگی بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

این سریال ضعف های متعددی دارد ، اما در مجموع به نظر می رسد داستان جالبی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای ارزیابی مناطق مختلف سریال ، بهتر است نگاهی اجمالی به تمام قسمت های منتشر شده تا کنون بیندازید. توضیح نقاط پایانی هر قسمت ممکن نیست ، اما می توان در مورد اکثر جزئیات مهم هر قسمت و نحوه سازماندهی برخی بازی ها صحبت کرد.

به منطقه : جهنم

بازی ترکیبی

این قسمت متاسفانه ضعیف ترین قسمت مجموعه است ، زیرا همه مسائل قسمت اول در اینجا بیشتر قابل مشاهده است. چند بازیکن تصمیم می گیرند این کار را به دلیل قانونی انجام دهند که به بازیکنان اجازه می دهد بازی را ترک کنند. سونگ گی هون (لی یونگ جائه) وقتی او را ترک می کند متوجه می شود که مادرش سالم نیست. هنگامی که او برمی گردد ، با یک وضعیت ناامید کننده روبرو می شود و سایر شرکت کنندگان در مسابقه که بازی را ترک می کنند ، شرایط مشابهی را تجربه می کنند. جدایی طلبان عبارتند از چو سانگ وو (پارک هائه سو) ، دوست گی هیون ، کانگ سائ بیوک ، کره شمالی (یونگ هو یون) ، جانگ دئوک سو ، گانگستر (هئو سونگ تائه) ، هان مین نو (کیم جو) -ریونگ) ، و علی. (تریوپاتی آنوپام). علی مردی بود که با رئیس خود می جنگید و بدون حقوق از او سوء استفاده می کرد.

در این قسمت ، گفتگوی شاعرانه ای بین گای هون و پیرمردی (ای جونگ سو) وجود دارد که در بازی ملاقات می کنند. گای هون به طور تصادفی او را در خیابان دید. آنها ادامه دادند: “شکنجه در اینجا بدتر است.” همه چیز از اینجا شروع می شود و همه آنها تصمیم می گیرند دوباره به بازی بازگردند.

به منطقه : چراغ قرمز ، چراغ سبز

بازی ترکیبی

قسمت اول قسمت متحرک همه چیز است و اینجاست که مجموعه صداها شنیده می شود. این قسمت کمی متوقف می شود ، زمان زیادی را صرف ترکیب جزئیات شخصیت های آنها می کند و مطمئن می شود که همه آنها کامل به نظر می رسند. البته ، کمی در علفهای هرز گم شده است و بی معنی است و می تواند با ریشه های شخصیتی خود بهتر صحبت کند.

بهترین قسمت این قسمت بازی است ، زیرا با دقت وحشتناک ، پتانسیل بازی را تعیین می کند و بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این بازی حذف می شوند. این نمایش به خوبی اجرا شده است و یکی از به یاد ماندنی ترین بازی ها را ایجاد می کند. متأسفانه به دلیل تنش در ابتدای قسمت ، برخی مسائل وجود دارد. در اینجا ذهن بر روح غلبه می کند. البته ، با پایان نهایی ، همه چیز در حال حاضر به حالت عادی بازگشته است.

به منطقه : مردی که چتر حمل می کرد

بازی ترکیبی

در منطقه ای که ممکن است راه اندازی مجدد نامیده شود ، اکثر رقبا به بازی باز می گردند. یک افسر پلیس جعلی به نام هوانگ جان هو (ویها جون) نیز توانست از بازی فرار کند. در این قسمت نیز ، Shadow Buick نقشی را بر عهده می گیرد و تحولات جدیدی در شخصیت او اتفاق می افتد ، و او به آنچه در بازی بعدی اتفاق می افتد اشاره می کند. در بازی مورد علاقه همه بازی ، بازیکن باید شکل خاصی از آب نبات Dalguna را حذف کند. آب نبات نرم است. بنابراین به راحتی شکسته می شود و شکل داخلی آن آسیب می بیند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، شرکت کننده شکست می خورد و بلافاصله توسط نگهبان مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

سرانجام ، مردی که در چالش به موقع شکست خورد ، اسلحه ای از یک نگهبان دزدیده و گروگان شد و سپس دیگر نگهبانان او را محاصره کردند. او از گروگان خواست ماسک را بردارند. او متعجب به نظر می رسید و به سر خود شلیک کرد زیرا نگهبان توانست بدون تردید خیلی کم او را بکشد. شخصیت مخفی مسئول کل بازی ، مرد اصلی (لی بیونگ هون) ، با شلیک به سمت نگهبان به زندگی خود پایان می دهد ، زیرا مشخصات وی در یکی از بازیکنان آشکار می شود.

به منطقه : با تیم همراه باشید

بازی ترکیبی

در این قسمت به بازیکنان غذا داده می شود و به نظر می رسد یکی از آنها غذای اضافی دریافت کرده است. انگشتان متهمان بلافاصله به گروه Deok-Su اشاره می کنند زیرا آنها شکنجه گر شناخته می شوند. درگیری درگرفت و در این جریان یک نفر کشته شد. در اینجا می بینیم که وقتی آخرین نفس خود را می کشد ، پول به بالای قابلمه اضافه می شود. این به معنای واقعی کلمه یک کابوس است زیرا افراد را تشویق می کند تا در پایان بازی یکدیگر را بکشند و درآمد بیشتری کسب کنند.

همچنین داستانی را ارائه می دهد که در آن برخی نگهبانان اجساد بازیکنان مرده را می فروشند تا آنها را بفروشند. البته همه اینها با عناصر جالب در داستان مرکزی از هم جدا شده اند. داستانهای اصلی این قسمت هرکدام جذابیت های خاص خود را دارند و یکی از رایج ترین بازی های مورد استفاده در آنها: مبارزه با گروه. این بازی یک بازی دلخراش است ، زیرا تیم برنده مستقیماً بازیکنان تیم دیگر را می کشد ، و این دقیقاً همان دنیای وحشتناکی است که آنها برای آنها قبول دارند. کشتن یا اعدام شدن.

به منطقه : دنیایی شایسته

بازی ترکیبی

اینجاست که داستان شروع می شود و مطمئناً با هر قسمت آن را تقویت خواهید کرد. به طور خاص ، در نقطه ای از این قسمت ، گای هون به بازیگران نگاه می کند ، اما تصاویر گذشته در ذهن او روایت می شود. او شب اعتصاب کارگران در شرکتی که در آن کار می کرد را به یاد آورد که با گاز اشک آور و پلیس ضد شورش به خشونت کشید. فیلم خلاقیت زندگی گای هون را با مهربانی استثنایی از طریق یک سکانس بصری که یکی از نکات برجسته این مجموعه است به تصویر می کشد.

همه چیز طبق برنامه پیش می رود تا زمانی که برش مرده متوقف شود و پزشکی که او نیز یکی از بازیکنان است کشته شود. همه چیز قبل از رسیدن به محل مورد نظر به پایان می رسد. با این حال ، چند داستان کوچک در حاشیه این بخش بیان می شود. اما ، ما به پایان بازی نزدیک شده ایم و تماس های سری به آرامی در حال افزایش است.

به منطقه : انبو

بازی ترکیبی

همانطور که در این مجموعه نشان داده می شود ، گنبو به معنی دوست خوب است و با فاش کردن جزئیات شخصیت های سریال ، جالب ترین بازی را در قلب خود قرار داد. به بازیکنان اطلاع داده می شود که باید به دو گروه تقسیم شوند. گای هون که پیرمرد را به عنوان فردی که با او رقابت می کرد تصور می کرد ، در ابتدا نمی خواست با او باشد ، اما از روی مهربانی. آنها واقعاً نیاز به رقابت دارند و فقط یکی می تواند زنده بیرون بیاید. هر لحظه از دستاوردهای او می تواند ویرانگر باشد.

شایان ذکر است که نمایش بین Sae Biyok و Ji Young (Li Yu Mi) نیز یکی از بهترین در ترکیب است. سائ بیوک و جی یانگ در این بازی شریک می شوند و می نشینند تا صحبت کنند. آنها جزئیات زندگی مسالمت آمیز و دوستانه خود را به اشتراک می گذارند ، اما دوستی به پایان رسیده است. جی یونگ عمدا بازی مرگ و زندگی را از دست داد و مرگ را پذیرفت تا سائ بیوک در بازی باقی بماند. این یک پایان خوب و عملی برای همه خوبی ها در هرج و مرج و جنون مسابقه است.

به منطقه : یک شخص بسیار مهم

بازی ترکیبی

در این قسمت ، گروهی از افراد بسیار مهم روی صحنه می آیند و بازی نهایی را تماشا می کنند. آنها بسیار زننده و زشت هستند. در حقیقت ، گروهی از افراد ثروتمند بی تفاوت هستند که از دیدن آثار خود خوشحال می شوند. در مرحله بعد ، می بینیم که بازی بعدی یک پل شیشه ای است ، جایی که قسمتی از پل از شیشه های مقاوم ساخته شده است که می تواند دو نفر را در خود جای دهد ، اما اگر فردی روی آن قدم گذاشت ، شیشه بلافاصله می شکند.

رقبا باید چندین بار آن را پشت سر بگذارند و هر بار فقط باید صدای درونی خود را باور کنند. کافی است یک قدم اشتباه بردارند و همگی کشته خواهند شد. گای هون خوشحال بود زیرا آخرین فردی بود که از روی زمین عبور کرد. در پایان ، گای هون ، سانگ وو و سائ بیوک به عنوان بازماندگان رایگان برای بازی بعدی انتخاب شدند. هر سه شخصیت دارای اجراهای قوی هستند که به بالاترین کیفیت در دو قسمت آخر مجموعه کمک می کند. در این قسمت از مجموعه ، تماشاگران به طور فزاینده ای مشتاق دانستن سرنوشت بازماندگان هستند.

به منطقه : مرد پیشرو

بازی ترکیبی

Leading Man کوتاه ترین قسمت این مجموعه است. این یک قسمت پر مو است که روی کی هون ، سانگ وو و سائ بیوک تمرکز دارد. همه آنها به اتاق نشیمن بازگشتند و متوجه شدند که فقط سه تخت باقی مانده است. هنگام شام ، سه نفر دیگر به کارگران چاقو داده می شود تا با آنها بخوابند.

وقتی گی هون بیهوش می شود ، سانگ وو مخفیانه به سائبیوک نزدیک می شود. گی هون ترسیده و عصبانی است و سعی می کند سانگ وو را متوقف کند ، اما توسط نگهبانان متوقف می شود. یک بازی نهایی وجود دارد که برای رسیدن به همه این رویدادها برنامه ریزی شده است. این قسمت خوب دومین قسمت برتر است ، زیرا پایان سریال واقعاً خوب است.

به منطقه : روز خوبی داشته باشید

بازی ترکیبی

بهترین قسمت این مجموعه پایان جذاب و جذاب آن است که گاهی اوقات شما را شگفت زده می کند. درگیری نهایی بین دو دوست توسط بازیکنان به بهترین شکل انجام می شود. این قطعه هوشمندانه ساخته شده و در عین حال وحشیانه و خشن است. دو شرکت کننده می توانند در یک بازی ساده شرکت کنند که همه چیز را تمام می کند. این قسمت بر این موضوع تمرکز دارد که آیا این دو مرد مایل به انجام اعمال خشونت آمیز برای به دست آوردن پول نهایی هستند.

در این قسمت آخر ما شاهد تاثیر بازی بر گای هون هستیم. تغییر شخصیت قمارباز گمراهی که سعی می کند از عزیزان خود برای این مرد شکسته محافظت کند ، بارزترین و البته غم انگیزترین تحول در این مجموعه است. اما در صحنه پایانی ، بیشترین بدبینی و محبت تاریک سریال با خوش بینی محتاطانه آمیخته شده است. مهربانی و شفقت از گودال تاریکی و تاریکی بیرون می آید و بی حوصلگی و خشونت مردم را به سمت یکدیگر سوق می دهد. هنوز خشم از کسانی که بر بازی مسلط بوده اند وجود دارد و این عصبانیت موجه است و به احتمال وقوع انقلاب علیه آنها منجر می شود. این سریال به شیوه ای دگرگون کننده و به بهترین شکل ممکن به پایان می رسد ، چه برای شخصیت ها و چه برای خود ما به عنوان بیننده.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا