هنر و سینما

فیلم «مسابقه‌ی رسمی» یکی از بهترین کمدی‌های امسال است (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


فیلم “مسابقه رسمی” به کارگردانی گاستون دوپرات و ماریانو کوهن دیروز در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و این فیلم با استقبال خوب طرفداران و منتقدان روبرو شد.

مسابقه رسمی یک فیلم کمدی اسپانیایی به کارگردانی گاستون دوپرات و ماریانو کوهن با فیلمی از دوپرات ، کوهن و آندرس دوپرات با بازی آنتونیو باندراس و پنه لوپه کروز است. دو بازیگر مشهور سال 2019 همچنین در فیلم “درد و شکوه” بازی کردند.

داستان فیلم رسمی مسابقه بر اساس کهن الگوی نابغه ای است که راه کمال را طی می کند و رویداد زمانی آغاز می شود که یک کارآفرین ثروتمند فیلمساز مشهوری به نام لولا کوواس (با بازی پنه لوپه کروز) را برای خلق یک فیلم استخدام می کند. خوب بهش یاد بده آنتونیو باندراس و اسکار مارتینز به عنوان یک پروژه به عنوان دو بازیگر اضافه شدند ، اما در زندگی شخصی و حرفه ای آنها بسیار متفاوت بودند.

تاکنون فیلم بر اساس هشت ایده در پایگاه Ratnatomitosis نمره 100 از 100 را دریافت کرده است و منتقدان جشنواره در رقابت رسمی به آن امتیاز 4.1 از 5 را داده اند.

گزیده ای از بررسی های رسمی فیلم مسابقه

سوفی مانکس کافمن از Polyolist

روند کنترل شده روایت ، گرافیک زیبا و مهارت فیلمساز اثر ، آن را به یک سرگرمی کامل تبدیل می کند تا یک کتاب کمیک ، و کمیک ها توسط بازیگران اصلی (آنتونیو باندراس ، پنه لوپه کروز و اسکار مارتینز) ساخته می شوند. هم جالب

طنز دلپذیر در شکل هنری اثر حک شده است که بسیار تحت تأثیر کارگردانی خوب و فیلمبرداری ماهر است. در فیلمنامه ، هر شخصیت کامل است و سطح بالای جزئیات داستان و منحصر به فرد بودن آن بیننده را هیجان زده می کند.

نیکلاس باربر از ایندی وایر

تماشای اجرای بصری و طنزآمیز پنه لوپه کروز و آنتونیو باندراس جذاب است و فیلمساز کار را با فضایی طنزآمیز و بدون قضاوت به پایان می رساند.

حتی اگر بازیگران خوب عمل کنند و از ظاهر خود به خوبی استفاده کنند ، گاهی فیلمنامه کوتاهی می کند. ما در “شهروند برجسته” (فیلم کمدی اسپانیایی) با یک داستان پیچیده و پیچیده روبرو نیستیم و برخی از صحنه های فیلم اغراق آمیز یا اغراق آمیز به نظر می رسد.

جاناتان رومنی از روی صفحه نمایش

بازیگری که توسط دو فیلمساز و همکار آشنا آنها ، آندرس دوپرت نوشته شده است ، نیاز به چابکی روانی و بهبود مداوم شخصیت دارد. این ویدیو بینندگان خود را خسته نمی کند. افزایش بازیگران این فیلم دراماتیک و جنجالی نیز ستودنی است. کروز و بندرز از برنامه معمول خود کنار می روند و به خوبی عمل می کنند.

هفتاد و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا 11 سپتامبر ادامه خواهد داشت. فیلم های مهم و جالبی مانند “مادران موازی” به کارگردانی پدرو آلمود وار ور و “قدرت سگ” ساخته جین کامپیون در رقابت بزرگ شیر طلایی رقابت خواهند کرد و انتظار می رود فیلم هایی از “تپه” و “دیشب” ظاهر شوند. سوهو همچنین در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز 2021 حضور خواهد داشت و جشنواره امسال را به یکی از بهترین رویدادهای سینمایی سالهای اخیر تبدیل کرده است.

در نهایت ، می توانید جدول نتایج منتقدان را که در جشنواره فیلم هایی که تا کنون به نمایش گذاشته شده است ، مشاهده کنید.

فیلم مسابقه رسمی

منبع: RottenTomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا