هنر و سینما

پیتر خرگوشه ۳؛ از داستان احتمالی تا پیش‌بینی تاریخ انتشار


پیتر خرگوش 3 می تواند ادامه داستان شیطانی این خرگوش کوچک باشد. اخباری درباره داستان و تاریخ اکران این فیلم وجود دارد که طرفداران آن را به خود جلب خواهد کرد.

بازی Peter Rabbit 2: Runaway در سینماها با استقبال خوبی روبرو شده است ، پس آیا بازی Peter Rabbit 3 نیز به نمایش در می آید؟ قسمت دوم فیلم ، بر اساس مجموعه کودکان بئاتریکس پاتر ، در هفته اول اکران در گیشه فروش خوبی داشت و از منتقدان چند ایده گرفت ، اما از بینندگان نمره بالایی گرفت.

پیتر خرگوش 2 به کارگردانی ویل گلاک ، داستان خرگوش مزاحم را در صدای جیمز کوردن و خانواده اش (با صحبت الیزابت دبی و مارگو رابی) و نام بی و توماس مک گرگور (با بازی رز بیرن و دومنهال گلیسون) روایت می کند. ) خانواده ای از انسان و خرگوش به لندن سفر کردند تا درباره چاپ در eBay با چاپگر صحبت کنند و پیتر با مشکل مواجه شد.

اگرچه این فیلم چندان مورد توجه قرار نگرفت و گفته می شد که زیبایی بازیگران و گرمای آنها را کم کرده است ، اما می تواند رضایت بچه ها و خانواده های آنها را جلب کند. فروش جعبه ممکن است تا به حال زیاد نبوده باشد ، اما دسته اول در طول زمان درآمد مناسبی کسب کرده است. اگر پیتر خرگوش 2 بتواند همین روند را بخواند ، نه در فاصله بسیار دور بلکه در ساخت قسمت سوم فیلم. گلوک (کارگردان) همچنین گفت که تقریباً فیلمنامه را در قسمت سوم به پایان رساند ، بنابراین قطعاً انجام آن امکان پذیر است. در اینجا نگاهی به Peter Rabbit 3 از نظر داستان ، بازیگران و تاریخ اکران می اندازیم.

داستان احتمالی پیتر خرگوش 3

پیتر خرگوش

اگرچه خالق پیتر خرگوش و دوستش ، بئاتریکس پاتر ، مجموعه ای از 23 کتاب ایجاد کرده اند ، اما فیلم با داستان اصلی چندان مطابقت ندارد. در عوض ، آنها شخصیت شخصیتها را از آنچه از کتابها گرفته شده است به روز کردند. در فیلم سوم ، پیتر ممکن است در دنیایی مدرن باشد و با خطر دیگری روبرو شود. ویل گلاک در مصاحبه ای گفت: “من تقریبا نوشتن Peter Rabbit 3 را به پایان رساندم.” ساخت دنباله واقعا سخت است ، و فکر می کنم ساخت سوم حتی سخت تر است ، اما من فکر می کنم ما علایق خودمان را داریم. بنابراین یک سوم فیلم هیجان انگیزتر از قسمت های قبلی خواهد بود. »

گلوک همچنین شخصیت پیتر خرگوش را با دو فیلمی که در قسمت سوم نمایش داده می شود مقایسه کرد و گفت که پیتر مردی جوان با نقص و نقص است و تا حدی سه بار این کار را انجام می دهد. می خواهم اشکالات بیشتری در آن داشته باشم داشته است؛ زیرا همانطور که همه می دانیم ، هرچه بیشتر رشد می کنیم ، نقص های بیشتری وجود دارد.

بازیگران پیتر خرگوش 3

پیتر خرگوش

شاید منطقی باشد که در قسمت دوم قسمت دوم ، استودیو و کارگردان سعی می کنند بازیگران را حفظ کنند. هیچ تأییدی بر حضور بازیکنان قدیمی یا بازیکنان و شخصیت های جدید برای قسمت سوم وجود ندارد ، اما در حالی که همین بازیکنان اصلی در سری جدید هستند ، هنوز با صدای جیمز کوردن هستند نه پیتر رابیت ، مارگو رابی و فلاپی ، الیزابت دبی اما ما با مپسی و دیزی ریدلی و نه کوتینتیل و همچنین رز برن در نقش بک مک گرگور و دومنهال گلیسون برای توماس مک گرگور روبرو خواهیم شد.

تاریخ انتشار Peter Rabbit 3

هنوز خبری از تولید پیتر خرگوش 3 نیست. در صورت اعلام ، فاصله زمانی می تواند برابر با قسمت دوم باشد. حدود دو ماه پس از انتشار اولین قسمت ، در مه 2018 ، اعلام شد که Peter Rabbit 2 در حال ساخت است ، اما انتشار نهایی آن به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاد. در حال حاضر ، مهم نیست که Corona چیست ، می توان در آگوست 2021 به طرفداران در مورد انتشار Peter Rabbit 3 اطلاع داد و تاریخ انتشار اواسط سال 2023 تعیین می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا